Ännu en träningsjournal

Home Forums Dagböcker Ännu en träningsjournal

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 556 through 570 (of 637 total)
  • Author
    Marmeladova wrote:
    Bra tänkt! JAg lovar jag ska försöka peppa och tipsa allt jag kan (även om det blir på lekmannanivå.. :p )

Vad gör du annars, förutom träningen?

Jag jobbar för ett klädföretag och nu på sistone har det blivit en hel del resor. Kul för man träffar så mycket nya människor men det är lite av en utmaning att alltid fixa så man kan bo på hotell med gym. :|
    Själv då?

lovelysmile wrote:
    Jag jobbar för ett klädföretag och nu på sistone har det blivit en hel del resor. Kul för man träffar så mycket nya människor men det är lite av en utmaning att alltid fixa så man kan bo på hotell med gym. :|
    Själv då?

Oh, skojigt! förstår att det kan vara knivigt med gymmen, men när du väl hittar dem så blir det ju rolig omväxling!

JAg har precis pluggat färdigt, är nybliven nationalekonom! Jättekul är det, men också en riktig ”karriärshetsutbildning”… SKönt att smita ner i gymmet efter en hel dag på kontor dock! ;)

Krya på dig baby! /J.

superberggren wrote:
    Krya på dig baby! /J.

Åh tack! I need it! Jag har slukat massa C-vitaminer idag och hoppas på en friskchock, inte för att det lär funka men hoppas kan man ju :)

Björns syster missade finalen med 5cm idag :( Jäkla synd!!

Marmeladova wrote:
    Åh tack! I need it! Jag har slukat massa C-vitaminer idag och hoppas på en friskchock, inte för att det lär funka men hoppas kan man ju :)

Björns syster missade finalen med 5cm idag :( Jäkla synd!!

the good spirit!
    Snart är du frisk och kry!:nod
    Jag känner mig piggare idag!;)
    Redo att möta dagen efter 15h sömn!

Illa gorilla att hon missa finalen men men.. en erfarenhet rikare iaf!
    Det går fler tåg!

Ha en fin vecka, krya på dig baby! /J.

superberggren wrote:
    the good spirit!
    Snart är du frisk och kry!:nod
    Jag känner mig piggare idag!;)
    Redo att möta dagen efter 15h sömn!

Illa gorilla att hon missa finalen men men.. en erfarenhet rikare iaf!
    Det går fler tåg!

Ha en fin vecka, krya på dig baby! /J.

Åh lyckos, jag skulle oxå vilja vara piggare! Halsontet hänger i – men fortfarande mår jag tipptopp förutom just halsen! Drygt… :frust:

låg och läste i min park alldeles nyss, då kom en liten sån här fram och hälsade. Vi hade en Bichon när jag var yngre, de är ju tokigt söta!! Vill ha!! ;)

*totally OT*

Marmeladova wrote:
    Oh, skojigt! förstår att det kan vara knivigt med gymmen, men när du väl hittar dem så blir det ju rolig omväxling!

JAg har precis pluggat färdigt, är nybliven nationalekonom! Jättekul är det, men också en riktig ”karriärshetsutbildning”… SKönt att smita ner i gymmet efter en hel dag på kontor dock! ;)

WOW! Duktigt! Det här är en dagboks-journal så vi har lite ”konstnärlig” frihet kan man säga… :D
    Utmaningar gillar jag och ofta är det rätt tomt på gymmen jag varit på så man får hela stället för sig själv vilket är inte alls dåligt…

Gissa vad?! Ser ut som om jag kommer kunna köra ett lättare pass imorgon för det känns ganska bra i halsen nu. Nu får du skynda på och bannlysa bacciluschkerna snart så vi kan sätta igång ordentligt… Skickar en massa positiva c-vitamin-aktiga vibbar åt ditt håll! VIiIiIiBB-ViiiiiBB! :D

lovelysmile wrote:
    WOW! Duktigt! Det här är en dagboks-journal så vi har lite ”konstnärlig” frihet kan man säga… :D
    Utmaningar gillar jag och ofta är det rätt tomt på gymmen jag varit på så man får hela stället för sig själv vilket är inte alls dåligt…

Gissa vad?! Ser ut som om jag kommer kunna köra ett lättare pass imorgon för det känns ganska bra i halsen nu. Nu får du skynda på och bannlysa bacciluschkerna snart så vi kan sätta igång ordentligt… Skickar en massa positiva c-vitamin-aktiga vibbar åt ditt håll! VIiIiIiBB-ViiiiiBB! :D

Jag tar emot dina vibbar med glädje, TACK! Hoppas på nåt liknande med mig och min hals, men det går segt! Inte för att det gör mycket ont, men lite är väl tillräckligt antar jag..? Så gött för dig att få träna ordentligt!

Härligt att träna på ett tomt gym! Sån tur har jag nästan aldrig, men om man är morgonpigg så kanske man kan lyckas ibland. Då kan man ju bara vara sig själv, så skööönt ;)

Tomma gym? håller inte riktigt m er fullt ut. visst, det kan vara skönt ibland m lite folk tomt men det blir allt trist det också!
    Lite av varje kanske… :P!
    Ha en fin kväll babies!
    Krya på er!

Fortfarande ont i halsen!! Jag blir så sjukt less, när ska man träna om inte när man har en massa tid över – som nu?!!! Jag tog en lååångsam promenad igår, massa kläder på, mer vågade jag inte. Vill ju till gymmet och banka stål =)

Lugn och fin, allt har sin tid!
    KRAM

Marmeladova wrote:
    Fortfarande ont i halsen!! Jag blir så sjukt less, när ska man träna om inte när man har en massa tid över – som nu?!!! Jag tog en lååångsam promenad igår, massa kläder på, mer vågade jag inte. Vill ju till gymmet och banka stål =)

Förstår att det känns snopet! Men bättre att du tar det lugnt i några dagar nu. Krya på dig bruden!:friends:

(hundbilden var så söt! Jag vill ha en hund nu också, men Filip vägrar 👿 )

Heidi K wrote:
    Förstår att det känns snopet! Men bättre att du tar det lugnt i några dagar nu. Krya på dig bruden!:friends:

(hundbilden var så söt! Jag vill ha en hund nu också, men Filip vägrar 👿 )

Haha, du får ta med honom på lite parkpromenader så att han får leka med dem själv – lite kvinnlig list ;) Fast ska jag vara ärlig vill jag nog inte heller ha nån hund på riktigt, jag blir bara lite förälskad på avstånd i alla hundar jag ser ;)

Ja det är sjukt snopet! Men men, té, C-vitaminer och Bafucin, jag jobbar på att bli kry!

Nu jäklar! Har varit på Naturapoteket och köpt AKUT-x2 som ska förbättra immunförsvaret genom vita blodkroppar! Låter grymt tycker jag :bb: En halstablett med lakritssmak :)

Viewing 15 posts - 556 through 570 (of 637 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.