- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
25 juli, 2007 at 08:56 #856406Anonym anvandareMember
Igår fick det räcka med vilande. Herregud jag har ju i princip vilat i 3 månader, av och till iallafall! Uscha
Bröst & Rygg iallafall:
Lutande hantelpressar, uppvärmning + 4 set
Pec dec, maskin, 4 setSittande rodd, 3 set (skum maskin, men go!)
Chins i maskin, 4 set (trodde jag var starkare, tji fick jag, klenis!)
Stågnrodd, 4 setMycket stretching
Känns bra!!:bb2:
25 juli, 2007 at 11:19 #856407Anonym anvandareMemberJÄTTEKUL att du är igång igen lady Marmelade! :up:
25 juli, 2007 at 11:21 #856408Anonym anvandareMemberlovelysmile wrote:JÄTTEKUL att du är igång igen lady Marmelade! :up:YES it is!! Hur går det själv, du blev frisk väl??
25 juli, 2007 at 22:26 #856409Anonym anvandareMemberDin lilla klenis:P, jobba på ingen vila! hahahaaa
nej,då! Bra jobbat, see you i helgen. jobbar mellan kl 8-15 på lördag. kika in, på en fika vet jag. brukar ha rast vid 13 tiden typ ?
Välkommen, du vet var jag finns baby!26 juli, 2007 at 08:35 #856410Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:Din lilla klenis:P, jobba på ingen vila! hahahaaa
nej,då! Bra jobbat, see you i helgen. jobbar mellan kl 8-15 på lördag. kika in, på en fika vet jag. brukar ha rast vid 13 tiden typ ?
Välkommen, du vet var jag finns baby!Klenis?? haha, that’s me
Jag kanske kikar in! Vågar inte lova nåt, jag viger mig åt Björnis helgsplanering, men det ska säkert gå att ordna, vore skoojigt!
26 juli, 2007 at 08:38 #856411Anonym anvandareMemberIgår blev det armar. Orkade inte rapportera igår kväll eftersom jag fastnat i Stieg Larsson-träsket och numera ligger fast i en bok all den tid som jag inte sover, jobbar, äter eller tränar.
Triceps
Dips, 4 set (avlastningsmaskin ftw)
En maskin, typ, kan inte förklara men det känder grymt bra, 4 set långsamma
Hantelpress över huvudet, stående, 3 setBiceps
Z-stång
Bamsecurl i CC, på knä+ 3 set mage
Funderar på vad jag ska träna idag, ben eller löpning, löpning kanske är bättre om jag vill kunna röra på mig i helgen, men ben är roligare just nu…. :S
26 juli, 2007 at 15:51 #856412Anonym anvandareMemberMarmeladova wrote:YES it is!! Hur går det själv, du blev frisk väl??Det går jättebra, kommit igång igen! :yahoo: Körde ett helkroppspass i måndags med en av pumorna och värken sitter i fortfarande så jag har gjort en massa cardio och promenerat sen dess för att hålla igång och ”vänja” kroppen vid värken. Kvällens pass ser jag fram emot och den kommer utföras på ett riktigt fjolligt hotellgym
Önskar dig en fortsatt lovely dag!26 juli, 2007 at 18:34 #856413Anonym anvandareMemberlovelysmile wrote:Det går jättebra, kommit igång igen! Körde ett helkroppspass i måndags med en av pumorna och värken sitter i fortfarande så jag har gjort en massa cardio och promenerat sen dess för att hålla igång och ”vänja” kroppen vid värken. Kvällens pass ser jag fram emot och den kommer utföras på ett riktigt fjolligt hotellgym
Önskar dig en fortsatt lovely dag!Åå är du ute och reser? Gud så lyxigt Jag vill också!
Duktig du är som vänjer din kropp. det gör inte jag, jag shockar den, stendumt men kul :emo-thumb Rocka på ditt pass ikväll!! :bb:
26 juli, 2007 at 18:37 #856414Anonym anvandareMemberMarmeladova wrote:Klenis?? haha, that’s meJag kanske kikar in! Vågar inte lova nåt, jag viger mig åt Björnis helgsplanering, men det ska säkert gå att ordna, vore skoojigt!
skyll dig själv, man skall aldrig aldrig erkänna att man är klen även om man ä det, se på mig:p hahaaa
Yea, vore KUL att ses!
Ta hand om dig! KRAM;)26 juli, 2007 at 20:48 #856415Anonym anvandareMemberja MYCKET svettigt, helst nu efteråt. Det är fuktigt ute och det är uppför hela vägen från gymmet, nice :bb2:
Benpasset iallafall.
Knäböj, 4 set. Började lätt för att värma upp sakta, men kom upp i 60kg och det gick bra nu, typ iallafall :yahoo:
Benpress – testade två olika maskiner, är inte helt nöjd med dem. De har ju nautilusmaskiner på WC och de är lite skumma. 5 set.
Bencurl. Svårt att ange vikter, varierar så mkt ändå mellan maskiner, men denna var lättare än den på citygymmet. 5 set
Vadpress sittande, 3 set rätt lätta, musklerna dog här (är det då man ska fortsätta för att mjölka ur det sista och bygga på riktigt??)Jag lär INTE kunna röra mig i helgen, smart smart…
27 juli, 2007 at 11:01 #856416Anonym anvandareMemberÄr rätt mör i benen idag, men det är sååå skönt! Ska ta tåget om en timme till Säffle, skönt att lämna stan ett tag. Sitter och äter nötter som mellanmål nu, blir sen lunch
28 juli, 2007 at 07:23 #856417Anonym anvandareMemberHej gumman! KUL att ses igår, tur du kom in! Hoppas NI får en riktigt trevlig helg i säffle!
Ses kanske ikväll!
KRAM/ lilla b30 juli, 2007 at 06:07 #856418Anonym anvandareMemberMarmeladova wrote:Är rätt mör i benen idag, men det är sååå skönt! Ska ta tåget om en timme till Säffle, skönt att lämna stan ett tag. Sitter och äter nötter som mellanmål nu, blir sen lunchBra benpass tjejen!Bra jobbat!
Mmmm,håller med dig!Alltid skönt att få komma bort från stan någon gång ibland! Man behöver miljöombyte!
Ha det såååå nice i Säffle tjejen!Kram på dig//S*30 juli, 2007 at 09:10 #856419Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:Hej gumman! KUL att ses igår, tur du kom in! Hoppas NI får en riktigt trevlig helg i säffle!
Ses kanske ikväll!
KRAM/ lilla bJapp, det var skojigt i Säffle! Lite överförfriskat, uscha, kändes inte alls bra igår
30 juli, 2007 at 13:04 #856420Anonym anvandareMemberMarmeladova wrote:Japp, det var skojigt i Säffle! Lite överförfriskat, uscha, kändes inte alls bra igårsom man bäddar får man ligga!
Du får TRÄNA bort ångesten i veckan och ha en VIT månad framöver så brukar man sakteliga glömma allting:p !
KUL med FEST bland, men för mig är det FEST varenda dag;) , strax blir det lax, wook och fullkornspasta !
Ha de grymmast! See you! KRAM -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.