- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
3 augusti, 2007 at 18:22 #856436Anonym anvandareMember
Ben och armar – något mycket på ett pass för min del men jag ska iväg igen ett par dar, så… bäst å passa på
Knäböj
uppv.
50 kg * 10
60kg, 3 set, 8 reps kanske per set, halvsnygga men jag jobbar på det!Utfall med bakre benet på en bänk – fy satan så jobbigt!!
25kg (tokigt llite men ack så tungt ändå) * 2 set per benSittande för baksida lår
4 set, 40-ish kg som mestDips med varierande % av kv, 4 set
Sittande med lutande rygg mot CC, pulldown med rep
4 set, varierande vikt, 10-15 reps i varje setHantelcurl
uppv.
13,5kg * 7, 4 :bb:
11kg * 10Konc.curl i CC
4 set, lugnt å fintMassa stretch – så skönt
3 augusti, 2007 at 19:46 #856437Anonym anvandareMemberbra pass där .
Ha en bra helg3 augusti, 2007 at 21:37 #856438Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:bra pass där .
Ha en bra helgThanks! Och detsamma :up:
3 augusti, 2007 at 21:51 #856439Anonym anvandareMemberNice work outs baby!
Take care!
Hälsa Björna!11 augusti, 2007 at 17:33 #856440Anonym anvandareMember– tillbaka från semester i en vecka –
12 augusti, 2007 at 07:42 #856441Anonym anvandareMemberKör Hårt!!!!!!!!!!
12 augusti, 2007 at 18:24 #856442Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:Kör Hårt!!!!!!!!!!I will!!! :up:
12 augusti, 2007 at 18:28 #856443Anonym anvandareMemberTillbaka igår efter semester alltså (sprang en gång under veckan, resten av tiden hade jag grov träningsvärk efter ett benpass, hade värmeslag eller *host* var lite bakis)
Nu har jag precis kommit hem efter en löpning. Jag var dyngladdad innan, med nya löpkläder och allt, så nu är jag lite besviken. Hade tänkt springa 2 varv runt Stångån, vilket hade blivit 6,8km. Hade nog överdrivit vätskeintaget innan, för efter 1,5 varv var jag så KISSNÖDIG att jag trodde jag skulle spy. Stannade således i en buske (vad gör man!?) och efter det fixade inte jag att komma igång igen, utan det blev lite intervaller löpa/gå påväg tillbaka till cykeln istället.
Summa summarum:
cykla dit, 2 km
jogga, 5,1 km
intervaller 1,7 km
cykla hem 2 km (uppför typ)Vädret är ju lite kvavt så jag svettas som ett djur….
12 augusti, 2007 at 19:42 #856444Anonym anvandareMemberMarmeladova wrote:Tillbaka igår efter semester alltså (sprang en gång under veckan, resten av tiden hade jag grov träningsvärk efter ett benpass, hade värmeslag eller *host* var lite bakis)Nu har jag precis kommit hem efter en löpning. Jag var dyngladdad innan, med nya löpkläder och allt, så nu är jag lite besviken. Hade tänkt springa 2 varv runt Stångån, vilket hade blivit 6,8km. Hade nog överdrivit vätskeintaget innan, för efter 1,5 varv var jag så KISSNÖDIG att jag trodde jag skulle spy. Stannade således i en buske (vad gör man!?) och efter det fixade inte jag att komma igång igen, utan det blev lite intervaller löpa/gå påväg tillbaka till cykeln istället.
Summa summarum:
cykla dit, 2 km
jogga, 5,1 km
intervaller 1,7 km
cykla hem 2 km (uppför typ)Vädret är ju lite kvavt så jag svettas som ett djur….
BRA jobbat!
Det är bara vilan som styr;) !
Kämpa på gumman!
Hejja hejja hejja:up:12 augusti, 2007 at 22:19 #856445Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:BRA jobbat!
Det är bara vilan som styr;) !
Kämpa på gumman!
Hejja hejja hejja:up:Tack!! Jag har nog viljan – men kissnödigheten tog överhanden idag, haha
Fast när jag tänker efter, jag skulle kunna vara lite mer envis…
14 augusti, 2007 at 18:13 #856446Anonym anvandareMember… bröst och rygg!
Bänk
40kg: 3 reps * 2 set
30kg: 10 reps * 2 setSupersettade
Lutande flies, 8kg’s med
Lutande Hantelpressar, 11kg’s
3 set av varje, det var rätt lätt, så jag körde ganska mångaSittande rodd
46kg som max, set set
Något som liknar rygglyft i maskin, 50kg – grymt trött av det! tog i mitten av ryggen
Breda lats – 4 set, 46kg som max, kändes bra!Idag, lite träningsvärk i bröst men knappt i rygg.. hmmm…
Lite senare blir det axelträning, men först mat. Ris med kasslerstroganoff!!
14 augusti, 2007 at 18:14 #856447Anonym anvandareMemberMarmeladova wrote:… bröst och rygg!Bänk
Lutande flies, 8kg’s med
46kg som max, set set
Något som liknar rygglyft i maskin, 50kg – grymt trött av det! tog i mitten av ryggen
Breda lats – 4 set, 46kg som max, kändes bra!Idag, lite träningsvärk i bröst men knappt i rygg.. hmmm…
det VET du väl!
Rock på idag på gymet, ge kroppen vad den tål!
Kör HÅRT!:up:
15 augusti, 2007 at 07:27 #856448Anonym anvandareMemberMarmeladova wrote:… bröst och rygg!Bänk
Lutande flies, 8kg’s med
46kg som max, set set
Härligt att vara tillbaka efter semestern igen:P
Hoppas du haft det bra!
Bra jobbat på passet tjejen!Gött med träningsvärk,hehe!
Ha en skön dag!Kram//S*15 augusti, 2007 at 09:26 #856449Anonym anvandareMemberdet blev axelträning igår! Skojigt värre, men jag var rejält stel efter träningen i förrgår…
Hantelpress
3 set, 11kg och 9kgMilitärpress bakom nacken
Svag som en fluga här, 4 set5 set för utsida axel, med hantel (lite olika övn.)
Shrugs, 4 set
3 set lutande situps.
Promenad dit & hem (iof inte så långt, men…)
Armar står på tur men jag får nog vänta till imorgon, ev. nån konditionsträning ikväll, beroende på regn (?)
15 augusti, 2007 at 09:28 #856450Anonym anvandareMemberSUSAN wrote:Härligt att vara tillbaka efter semestern igen:P
Hoppas du haft det bra!
Bra jobbat på passet tjejen!Gött med träningsvärk,hehe!
Ha en skön dag!Kram//S*Jag har haft det finfint, rätt lugnt och lyckades tajma lite sol också
Du då, blir det nåt mer ledigt efter Turkiet lr är det bara arbete nu? -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.