Ännu en träningsjournal

Home Forums Dagböcker Ännu en träningsjournal

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 637 total)
  • Author
    Charlotte_ wrote:
    Wohoo inget dåligt pass det dära höddu.. Ökningar för både triceps och biceps ju. Kört hårt tjejen, du är sjukt bra!

Åh, tack! det där värmde massor… 😮

Marmeladova wrote:
    Idag har det snöat massor. Man ser ingenting när man cyklar, jag har varit sjukt nära att vurpa på cykeln.. Men det ser mysigt ut från insidan av fönstret!

Blev sen träning, efter middagen. Armar var det!

Dips
    3 set * 7 rep – varav 2-3 själv per set (hade hjälp resten)
    När ska jag lyckas göra ett helt set själv??

Sittande stångpress
    15kg * 10
    20kg * 7
    20kg * 7
    Inte så säker på att jag gillar den övningen, det blev kanske lite axlar, svårt att ha kontroll på armbågarna. Bättre att köra liggande, det blir mer isolerat.

Enarms pulldown, omvänt grepp
    15kg * 8
    15kg * 9
    15kg * 10 PB här!

Hantelcurl
    13,5kg * 8 PB på den vikten!
    13,5kg * 5
    10kg * 10 lugnt och fint här…

Parallellstång
    20kg * 8
    20kg * 8
    20kg * 6 Trött….

Concentrationscurl i CC
    15kg * 10 /arm
    15kg * 10 /arm
    15kg * 10 /arm
    Skön övning. Hade nog klarat mer men jag var slut efter passet…

Sen var jag sjukt trött! Hade mycket bra pump i armarna, kul att kolla sig i spegeln… :P

Ser ut att ha varit ett ritkgit bra pass :emo-thumb good work :nod

sebbeboy wrote:
    Ser ut att ha varit ett ritkgit bra pass :emo-thumb good work :nod

Tack, ja det kändes fint! Jag kör på…

:up: Mycket bra jobbat/kämpat på ditt arm pass!Du är stark:aggresiv:
    Och du oroa dig inte snart klarar du dipsen också,jag lovar,bara att vara envis och tänka varje gång att klara minst 1 mer än förra gången!
    KÖR PÅ,DU GÖR DET BRA!!…….//S*

Marmeladova wrote:
    Sen var jag sjukt trött! Hade mycket bra pump i armarna, kul att kolla sig i spegeln… :P

Haha, sånt gillar vi :D Jag har fått ett blåmärke på vänstra armen, på biceps! Det måste vara från träningen :| Jag växer så jag blir blå!

Bra pass! Du är ingen svag tjej :bb2:

SUSAN wrote:
    :up: Mycket bra jobbat/kämpat på ditt arm pass!Du är stark:aggresiv:
    Och du oroa dig inte snart klarar du dipsen också,jag lovar,bara att vara envis och tänka varje gång att klara minst 1 mer än förra gången!
    KÖR PÅ,DU GÖR DET BRA!!…….//S*

Åh tack 😮 det värmer, och peppar till att kämpa mer!! Bra tänk-tips för dipsen, just det där ”en mer än förra gången..” Nu jäklar!! :P

Heidi K wrote:
    Haha, sånt gillar vi :D Jag har fått ett blåmärke på vänstra armen, på biceps! Det måste vara från träningen :| Jag växer så jag blir blå! Bra pass! Du är ingen svag tjej

Tack! Jag jobbar på det, var så svag, smal och tanig som yngre så jag försöker motbevisa mig själv liksom.. haha :D

Coolt med blåmärken, ungefär som när man får bristningar över hela axlarna av tunga stänger…. 8)

Shiiit vad trött jag är nu! Skönt trött dock :p

Körde axlar och framsida lår, hade tänkt vila idag men var sugen på att köra så…

Axelpress i friviktsmaskin:
    12,5kg * 8 PB!! Trodde jag brukade köra på 12,5 så här var jag inte medveten om mitt PB ;)
    12,5kg * 6
    10kg * 8 trött…

Baksida axlar med hantlar, lyft rakt fram
    4kg * 10/arm
    5kg * 10/arm
    6kg * 10/arm
    6kg * 8/arm
    Är detta verkligen baksida? Min pojkvän säger att det är framsida??? Go övning iallafall :)

Drag till hakan med stång
    25kg * 10
    27,5kg * 6 PB!
    25kg * 8

Benpress – brukar avsluta med denna, så nu jäklar!!
    2 set uppvärmning
    140kg * 10
    150kg * 8
    140kg * ? 8-10 kanske
    Hela denna övning var flera PB’n, hade aldrig kört över 130kg 8)

Benspark
    40kg * 8
    45kg * 8
    40kg * 9

Gryyymt nöjd och trött efteråt… Gonatt på er alla![/b]

ännu ett grymt pass! Gött tjejen, du ger mig inspiration..
    Tänkte på den där övningen för baksida axlar, du menar alltså att du lyfter hanteln rakt upp/rakt fram? Isåfall är det inte i huvudsak baksida

Grattis Till Alla Dina Pb.N,Bra Jobbat![/b]
    Angående övningen för axlarna du& din pojkvän disskuterat,så är det främre axlar du tränar om det är den här övningen du menar?Skickar med en bild med info!Kör hårt,du gör det grymt bra!Ps. Denna länk är kanon bra att titta på om man är osäker,visar dom bästa övningarna + vart det tar och hur man utför övningarna!//S*

[http://www.ast-ss.se/html/page.asp?id=92]

Tack till Susan* och Charlotte för grattis och för tips om övningen (ni har rätt, nu måste jag även tillstå att min pojkvän hade rätt, svårt… ). Länken ska jag spara, den verkar bra! Hör av mig till dig Susan* om träning så småningom, idag blir det dock vila!!

Marmeladova wrote:
    Tack till Susan* och Charlotte för grattis och för tips om övningen (ni har rätt, nu måste jag även tillstå att min pojkvän hade rätt, svårt… ). Länken ska jag spara, den verkar bra! Hör av mig till dig Susan* om träning så småningom, idag blir det dock vila!!

Haha,jag och Filip har kommit på en grej som alltid fungerar hos oss, ”heidi har alltid rätt, filip vinner alltid” Det går aldrig fel :D
    Grattis till pb! :up:

Heidi K wrote:
    Haha,jag och Filip har kommit på en grej som alltid fungerar hos oss, ”heidi har alltid rätt, filip vinner alltid” Det går aldrig fel :D
    Grattis till pb! :up:

Haha, det kan vara en bra grej!:D Vi är båda så envisa så det kan vara bra med en lösning :) Hoppas det går bra för dig med träningen!! Kram och Tack!!

Marmeladova wrote:
    Låter som en bra idé att ta vilohelg eftersom du kommer köra hårt imorgon! Kan du inte ladda upp lite bilder snart? Alltid skoj.. 8) Ha så kul i pulkabacken!

Kram!

Hej tjejen..
    Jo, jag kände det med.. (fast vila vet jag inte om jag kan se det som) Enda dagen utanför gymet är på lördag & då ska jag åka snowboard:)

Jag ska försöka hinna med lite bilder. Men med träning, plugg, extrajobb & sambo så vill jag sitta så lite som möjligt vi datorn. Men det kommer nångång.

Grattis till dina Pb:n förresten & ha en trevlig helg:emo-thumb

KRAMS//Angel

Idag är det vila som gäller, känns som om det är nödvändigt nu… :) Så är jag fit for fight imorgon!! :bb: Nu är det mat som gäller känns som om jag har ätit hela dagen och knappt varit utanför dörren heller. Hm. Kanske en kvällspromenad?

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 637 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.