Ännu en träningsjournal

Home Forums Dagböcker Ännu en träningsjournal

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 637 total)
  • Author

Blev ett bröst- och magpass idag. Jag gillar inte mage, tycker det är tråkigt… :|

Men det blev okej ändå!

Bänk
    Uppvärmning
    45kg * 1 tvungen att testa igen… 8)
    35kg * 10
    35kg * 8
    35kg * 6
    Vad händer? Ingen uthållighet alls i denna muskel? Vad är problemet??

Lutande bänk – hantlar
    13,5kg * 6 PB!!
    13,5kg * 5
    11kg * 9

Flies i CC
    15kg * 10 (15kg/sida)
    20kg * 6
    15kg * 10
    har svårt att få till den här, den tar alltid fel…

Mage..
    Lutande situps
    30, 25
    Knuffa ned benen
    20, 15 – skyller på mina långa ben 😮
    Rygg mot rygg, langa en vikt från sida till sida – vi körde på ett tag…

Sen bråttom hem! Halvnöjd, less på min dåliga uthållighet i bänken och mage är oinspirerande :(

Bra pass där tjejen, särskilt ditt PB i hantelpressarna! Är precis som du och hatar magträning, men vi får väl tänka på att vi får fin mage till beachen i sommar! Har du testat att köra flyes med hantlar förresten? Jag tycker iaf det tar bättre då

kram

Kom precis hem efter ett pass rygg + baksida ben. Var inte så jätteladdad men jag blev det när jag kände gymlukten :| Köpte remmar också, då belv jag ännu mer på G :P

Chins (kan ju inte själv, min pojkvän håller i mina fötter)
    6
    6
    5
    Försöker ta så mkt som möjligt själv, tror det gick bättre med än utan remmar iallafall.

Lats bakom nacken
    40kg * 10
    40kg * 10 fick inte ner stången tillräckligt trots att jag klarade många
    35kg * 10

Friviktsrodd
    35kg * 10
    35kg * 10
    35kg * 8

Sittande rodd
    enarms: 20kg * 10/arm
    V-handle: 45kg * 8
    40kg * 10 bättre kontakt här

Liggande lårcurl – lättare vikt för bättre kontakt
    30kg * 10 * 3 set

Stela mark:
    50kg * 8-10 * set
    Trött!!!

Sittande vader
    50kg * 7 * 3 set

Stående vader:
    60kg * 7
    45kg * mat * 2 set

Provade ett set vader i hackliften också, 120kg, sjuk pump!! :P
    Nu är jag så trött så jag vill bara ligga stilla hela dagen… ska äta lite pasta innan middagen hos en kompis sen. Skönt! Imorgon blir det vila… :)

Tänkte lägga upp lite bilder igen, får se om det har hänt nåt..? Annars är det åtminstone bra för inspirationen.. :)

De är från idag…. Den s.k. krabban (jag vet att jag inte vet hur man gör, men det är ett försök iaf! :)) ser lite skum ut, men jag är sned i kroppen så därför ser även revbenen lite koko ut…

Det syns definitivt skillnad tjejen, mer konturer på ryggen och jag tycker nog att dina axlar blivit bättre också! Schysst bikinii förövrigt. Nu kör vi :bb2:

:up: ..Ser jätte bra ut vännen!
    Ryggen ser grymt bra ut:up:
    Bra jobbat!!Fortsätt som du gör,kommer bli kanon bra det här!!
    lycka till & kör hårt[/b].Trevlig lördag kväll!!//S*

Vad gnäller du om tjejen, snart klarar du chins utan din pojkvän som stöd! Du blir ju bara starkare :bb2:

Snygga bilder också! :up:

Charlotte_ wrote:
    Det syns definitivt skillnad tjejen, mer konturer på ryggen och jag tycker nog att dina axlar blivit bättre också! Schysst bikinii förövrigt. Nu kör vi :bb2:

Åh, tack!! Det värmer massor 😮

SUSAN wrote:
    :up: ..Ser jätte bra ut vännen!
    Ryggen ser grymt bra ut:up:
    Bra jobbat!!Fortsätt som du gör,kommer bli kanon bra det här!!
    lycka till & kör hårt[/b].Trevlig lördag kväll!!//S*

Tycker du det? Jag tycker den är för slät.. men men, tack!! 😮
    Lördagen blir mat och vin med kompisar, riktig parmiddag, haha :emo-thumb

Heidi K wrote:
    Vad gnäller du om tjejen, snart klarar du chins utan din pojkvän som stöd! Du blir ju bara starkare :bb2:

Snygga bilder också! :up:

Tack! Tror du jag fixar det? Ja jag ska f*n det… jag skulle bli grymt stolt i alla fall :| Kram!

Nu kan jag säga att jag känner av passet igår. Vaderna svider och latsen känns mest som två klumpar under armarna… misstänker att det var chinsen som gjorde det, remmarna var nog en bra investering!! :bb:

Idag har jag vilat hela dagen – skrivit hemtenta, tvättat, städat och fixat. Inte varit ute på hela dagen… blä! Kan bli en kvällspromenad dock, kanske… 😮

Har börjat äta Rosenrot – tror ni det ger någon effekt på träningen också? Äter det för att bli pigg rent generellt, men tänkte att det kan ge dubbel effekt, förhoppningsvis… :bb

Körde idag på Feelgood tillsammans med Susan här på forumet, jättekul! Skön tjej, och stark! :) Triceps blev det samt lite mage.

Smal bänk i smith
    Stången (~10kg) * 15
    15kg * 10
    25kg * 10
    35kg * 6
    45kg * 1 tvungen att testa…

Liggande stångpress
    14,5kg * 15
    19.5kg * 10
    22,5kg * 10

Liggande hantelpress, parallellgrepp
    7kg * 15 (per arm)
    8kg * 6 ny övning – tog all min ork
    7kg * 6

Pushdown i CC
    25kg * 15
    35kg * 12
    40kg * 10
    45kg * 10

Stående hantel över huvudet
    7kg * 6 (per arm)
    7kg * 6
    7kg * 6

Lite osäker på antalet repetitioner, följde mest Susan och lät henne styra! Skoj att testa lite nytt, brukar själv bara köra 3 övningar/grupp så detta var nytt – hoppas på massiv träningsvärk :P

Sååå kul att köra ett pass ihop med dig!
    Du påminer om mig bruden!:P Tycker du med var en skön tjej!Och STARK,envis framförallt!Det är grymt bra!!
    Kände mig lite gammal mot dig bara :D Men jag har aldrig brytt mig om ålder ändå Det jag menar är att du är ung och har tid på dig med dina mål/träning,det kommer bli as bra jag lovar!Det är go i dig!
    Synd det var sååååå mycket folk bara!Ja det är ju GRATIS inte undra på:P Bara att du hör av dig om du vill hänga på,bara så du vet!
    och du,vi måste köra ett pass efter min tävling sen så vi kan pumpa på rejält och maxa lite,hehe!Smalbänken gick bra,sååååå sugen på att maxa på….
    Take Care sålänge!!
    Mycket bra jobbat av oss båda idag!//S*[/b]

SUSAN wrote:
    Sååå kul att köra ett pass ihop med dig!
    Du påminer om mig bruden! Tycker du med var en skön tjej!Och STARK,envis framförallt!Det är grymt bra!!
    Kände mig lite gammal mot dig bara :D Men jag har aldrig brytt mig om ålder ändå Det jag menar är att du är ung och har tid på dig med dina mål/träning,det kommer bli as bra jag lovar!Det är go i dig!
    Synd det var sååååå mycket folk bara!Ja det är ju GRATIS inte undra på:P Bara att du hör av dig om du vill hänga på,bara så du vet!
    och du,vi måste köra ett pass efter min tävling sen så vi kan pumpa på rejält och maxa lite,hehe!Smalbänken gick bra,sååååå sugen på att maxa på….
    Take Care sålänge!!
    Mycket bra jobbat av oss båda idag!//S*[/b]

Ja jag är nog lite envis när det gäller grejer jag vill göra, det är bra! lite manisk blir jag också, skulle jag vilja tävla skulle jag nog överdriva allt och vara allt annat än hälsosam : Ja smalbänken gick bra! Skönt att köra den i smith, ska fortsätta med den, helt klart =) Haha, känn dig inte gammal, åldern sitter i huvudet! Ibland känner jag mig som en pensionär (sova tidigt, inte dricka alkohol så mycket, bli glad av att ha nystädat, etc) och jag är ju inte så gammal… Självklart kör vi ett pass efter tävlingen, får se hur mycket massa kolhydrater ger!!
    Kram

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 637 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.