Ännu en träningsjournal

Home Forums Dagböcker Ännu en träningsjournal

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 637 total)
  • Author
    SUSAN wrote:
    GRATTIS till dina PB.N!!
    Du ser,du kan!!!Jäkligt BRA jobbat av dig tjejen!!*envis Hehe*
    Du är verkligen värd en helg på hotel med mys!!! Härligt för dig!!!
    Bra jobbat!Och ha det såååååå underbart i helgen!Kram//s*

TACK!! Kul att få lite uppmuntran 😮 Ska verkligen njuta av vistelse på hotell, ska bara köra ett till pass först :|

Marmeladova wrote:
    TACK!! Kul att få lite uppmuntran 😮 Ska verkligen njuta av vistelse på hotell, ska bara köra ett till pass först :|

Bra jobbat tjejen! Skönt att slappa på hotell då man har träningsvärk :D . Hoppas du får en trevlig helg :friends:

Heidi K wrote:
    Bra jobbat tjejen! Skönt att slappa på hotell då man har träningsvärk :D . Hoppas du får en trevlig helg :friends:

Tack!! Det kändes riktigt bra faktiskt 😮 Jo hotellet ska bli riktigt nice…
    Ha en trevlig helg du med!
    :pop:

Skönt med fredag! Ska ta helgvila efter en bra träningsvecka 8) Körde rygg & baksida ben idag, blev inga chins, tänkte efter tips öva upp mig på breda latsdrag så jag körde det idag…

Latsdrag
    20kg * 10
    40kg * 10
    60kg * 7 PB!![/b] Inte ner tillbröstkorgen kanske men till hakan iaf, tror jag..
    50kg * 8?
    40kg * 10
    Nice, jag väger 69 ca, så det är inte jättelångt kvar till egen kroppsvikt. Iof var de som sagt inte så snygga men de var okej iallafall. Innan hade jag bara kört på 45!

T-bar rodd
    40kg * 8, 3 set
    Den här går inte att ta ut ordentligt eftersom stången är mellan benen, men det kanske inte är meningen??

Rygglyft
    KV * 15
    15kg * 10
    15kg * 10

Stela marklyft
    20kg * 15
    40kg * 10
    60kg * 8 PB!! Försökte gå så djupt jag kunde, tog bra i rumpan också!!
    60kg * 8
    40kg * 10

Liggande curl
    35kg * 6 slut efter marklyften
    30kg * 8
    30kg * 8
    I den här övning kittlar det typ i knävecken, eller lårmuskeln ;)

Vader i hackliften
    80kg * 10
    120kg * 10
    120kg * 8
    80kg * 10
    Är väldigt svag här, men det är såå jobbigt att ha all vikt på axlarna, jag känner mig helt hoptryckt! Dessutom har jag så beniga axlar, så all vikt hamnar på en liten kota som sticker ut :( Fy tusan, det där lät äckligt tror jag…

Trevlig helg på er allihopa, kör hårt eller vila er starka[/b] :P

Kan säga att idag är jag seg i kroppen, har kört på bra hela veckan och har följaktligen ont överallt förutom armarna just nu. Känns bra! Ska verkligen vilja i helgen, så är jag på G igen på måndag…. ;)

Jisses vilken bra vecka du har gjort tjejen!! PB på varenda pass ju och inga dåliga sådana, 16 kg på hantelpressarna och 60 i latsdrag är grymt!!! :buttrock:
    Vila dig nu rejält, det förtjänar du.. och ät!! Ät ät ät :pop:

Charlotte_ wrote:
    Jisses vilken bra vecka du har gjort tjejen!! PB på varenda pass ju och inga dåliga sådana, 16 kg på hantelpressarna och 60 i latsdrag är grymt!!! :buttrock:

Åh tack!! Det ska jag, vila och äta alltså. Vi ska bo på hotell inatt, då jäklar ska det slappas och ätas :emo-thumb

Hur var hotellvistelsen? :P

Marmeladova wrote:
    Knäböj
    uppvärmning
    40kg * 10
    50kg * 10
    60kg * 10
    50kg * 10
    Min pojkvän säger åt mig att jag typ faller framåt, eller alltså, böjer knäna framåt istället för att få rumpan bakåt. Följden blir att hälarna lyfter lite och tyngden kommer på trampdynorna och då kan jag slita ut knäna. Själv fattar jag ingenting ;) Nåt tips?? Han tycker jag ska gå ner och köra med bara stång och köra teknik några veckor, men jag är så otålig. Tycker inte det är speciellt tungt! Går iof inte så djupt.

Tjena tjejen!
    Tack för ditt inlägg på min sida! :)
    Jag har själv problem med mina knän så jag tänkte att jag skulle ge dig mitt tips.. Jag kör alltid knäböj i smithen för att ha full kontroll på knäna, där kan man lättare trycka bak rumpen o jobba med knäna i 90 grader! Dessutom kan man lägga på rejält med vikt.. :P Testa vettja!
    *KRAM* //Sofia

Charlotte_ wrote:
    Hur var hotellvistelsen? :P

Åh det var mysigt ;) På nåt vis blir vårt förhållande super så fort vi är på ”semester”, eller ja, ännu bättre. Vi softade, åt massor och shoppade en del, gick på promenader. Köpte ett par schyssta träningsskor…. :)

Charlotte_ wrote:

Håller med här fullständigt!Grymt bra jobbat tjejen!:up: ..Låter som att ni hade en underbar helg tillsammans!Det var du värd efter denna vecka,Helt klart!Kör på tjejen!!Kram//s*

SUSAN wrote:
    Håller med här fullständigt!Grymt bra jobbat tjejen!:up: ..Låter som att ni hade en underbar helg tillsammans!Det var du värd efter denna vecka,Helt klart!Kör på tjejen!!Kram//s*

Tack!! 😮 Ja det kändes grymt bra att få komma iväg och tänka på annat ett tag. Även om jag hade gymmet i tankarna rätt mycket, men vi släppte en hel del annat iallafall :| Min stackars pojkvän har slitit sönder muskelfästen i vänsterarmen och får inte träna på en vecka, så för honom blir det lite längre vila än bara en helg.. men jag är på banan igen imorgon (eller på tisdag..) :bb:

Sofia wrote:
    Tjena tjejen!
    Tack för ditt inlägg på min sida! :)
    Jag har själv problem med mina knän så jag tänkte att jag skulle ge dig mitt tips.. Jag kör alltid knäböj i smithen för att ha full kontroll på knäna, där kan man lättare trycka bak rumpen o jobba med knäna i 90 grader! Dessutom kan man lägga på rejält med vikt.. :P Testa vettja!
    *KRAM* //Sofia

Hej! Tack för tips!! Men jag får ofta lite ont i ländryggen när jag kör böj i smithen, förstår inte riktigt varför dock. Fast det kan nog vara värt ett försök till!
    Du går inte hela vägen ner på knäböjen, eller? Jag har lite svårt att tolka alla olika meningar om det där, själv vågar jag inte gå riktigt djupt utan vänder vid 90 grader… lite feg! :|

Kram!!

Marmeladova wrote:
    Hej! Tack för tips!! Men jag får ofta lite ont i ländryggen när jag kör böj i smithen, förstår inte riktigt varför dock. Fast det kan nog vara värt ett försök till!
    Du går inte hela vägen ner på knäböjen, eller? Jag har lite svårt att tolka alla olika meningar om det där, själv vågar jag inte gå riktigt djupt utan vänder vid 90 grader… lite feg! :|

Jag försöker gå så djupt jag bara kan, men det blir alltid runt 90 grader. Mina knän gillar inte böjen. Jag funderar på att börja köra knäböj i smithen igen. Får se…

Hotellvistelsen lät ju mysig! Du är utvilad nudå?:)

Heidi K wrote:
    Jag försöker gå så djupt jag bara kan, men det blir alltid runt 90 grader. Mina knän gillar inte böjen. Jag funderar på att börja köra knäböj i smithen igen. Får se…

Hotellvistelsen lät ju mysig! Du är utvilad nudå?:)

Ja, jag ska nog testa lite olika nästa gång. Får köra tyngre i de fasta övningarna istället…
    Jepp, jag är rätt utvilad nu, det var jättemysigt! Vi åkte iof bara till grannstaden men vi hade aldrig varit där förut så det blev ändå som att komma bort. Jag kan absolut rekommendera hotellvistelser!!
    Kram

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 637 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.