- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
14 februari, 2010 at 14:12 #58322Anonym anvandareMember14 februari, 2010 at 14:12 #326354Anonym anvandareMember
gör en dagbok fortsättning av tråden [http://forum.body.se/showthread.php?t=96390]
som sagt tränar 3dagar i veckan ett allsidigt program med maskiner och lite fria vikter som täcker biceps,triceps,rygg axlar ben osv.
kör nu 2 till 3 set med 5-10rep per övning beroende på muskelgruppen.
startvikt är 97kilo med en blandning av både muskler och kroppsfett.
längd 187tanken är att bygga muskler inte bodybuilding utan mest styrka och muskelmassa så att räkna kroppsfett är inget för mig.
kommer lägga upp lite bilder på dagsformen under veckan sen finns även min blogg [www.gustavolofsson.blogspot.com]
14 februari, 2010 at 15:34 #326355Anonym anvandareMemberlägger upp en dagsforms bild taget efter gymmet idag på morgonen
15 februari, 2010 at 18:14 #326356Anonym anvandareMemberidag är det vilo dag ifrån träningen.Körde igår körde mycket biceps och triceps. imorrn blir det även lite ben och mage ochså. ska köra helkropps programet ett tag framöver och sen ändra till ett mer muskelgrupps koncentrerat program.
vägde mig i morse och vågen stanna på 97.7kilobörjade även igen med kreatinet och snart så blir det protein och gainer med.
15 februari, 2010 at 20:04 #326357Anonym anvandareMemberGo Hard !
16 februari, 2010 at 22:53 #326358Anonym anvandareMemberkörde ett pass idag. är dålig på namn på alla övningar så ni får har lite överseende här.
biceps curl 41kilo 6reps 2set
triceps och bröst 41kilo 7reps 2set
enbart triceps 41kilo 6reps 2 set.
axlar/rygg 32kilo 7reps 2set.
körde ben ochså två övningar under och över lår muskler med 34kilo 6reps 2set.
(måste ta och lära mig namnen på övningar lite bättre och vad de olika muskelgrupperna heter.
18 februari, 2010 at 22:02 #326359Anonym anvandareMembernu har man äntligen fixat ett vettigt schema då jag tränar 3gånger i veckan så ser det ut så här
Tis. rygg/mage
Tors. Axlar/Ben
Lör. Armar (biceps/triceps)
kommer köra blandat maskin och fria vikter nu.
som jag skrev i en annan tråd så körde jag lite fria vikter idag som jag inte gjort på år och dar och satan vilken skillnad. tycker man får mer pump om man kör med fria vikter. och upptäckte hur mycket maskinen (hjälper en) att köra 40kilo i en maskin är inte samma som att ta det i fria vikter tydligen. tydligen har jag varit borta så länge från gymmet att den vetskapen har försvunnit för mig.
4 mars, 2010 at 18:31 #326360Anonym anvandareMemberoj här var det länge sen man skrev kör en liten uppdate med utdrag från bloggen
onsdag 3 mars 2010
rygg,bröst och magedet var det som avhandlades idag. de hade byggt om nere på gymmet. så det rummet med hantlar vart lite större det tackar man för. hade tänkt köra lite lungt idag med tanke på att jag inte kännt mig i form. men när man väl kom ner och greppa första hanteln och börja köra enhands hantelrodd så släppte allt.Och körde man på som alltid får hoppas det håller förkyldningen borta hehe.
körde hantelrodd 6x3set. sen blev det hantelpress 6x3set sen shrugs med 6x3set ökade några kilon efter varje set. sen blev det maskiner resten av passet. körde mellan 5-6 repetioner och 3set på maskinerna med. börjar kännas lite i ryggen nu. körde även lite ben. men imorrn är det igentliga ben passet så det ska bli skönt. tur att man kör teori sista dagarna i veckan på plugget så man kan sitta och vila och inte stå vid maskinerna. på lördag är det dags för favorit passet armar det ska bli skönt att köra. sen är det inget folk knappt på lördagar så man har hela gymmet för sig själv typ likadant på kvällarna med. ska köpa hem lite kosttillskott i mars bla gainer och protein. nu kör jag enbart kreatin vilket har gett bra resultat tar det en gång till lunchen och sen ca 30min innan träning på kvällen. att det innan träning känns verkligen man orkar att lyfta mer under passet och man känner sig piggare.nu ska jag fixa klart matlådan tills imorrn det blir pasta med tonfisk. vi ses tjing
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.