- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
17 maj, 2008 at 13:57 #738152Anonym anvandareMember
Ser bra ut!
Vet att du vet vad du håller på med, det har ju som sagt fungerat förr.
Kör hårt och uppdatera med mycket bilder
17 maj, 2008 at 18:01 #738153Anonym anvandareMemberDet du beskriver verkar vara en liknande ryggskada jag har haft/har. Muskler runtomkring ländryggen och höfterna drar ihop ryggraden och man blir allmänt stel och musklerna svider/bränner. Jag har gjort precis som du stretchat/masserat, en annan grej jag har gjort är att hänga med vikter runt midjan/i fötterna så att ryggraden drar ut sig igen.
17 maj, 2008 at 19:07 #738154Anonym anvandareMemberKör du inte längre IF?
17 maj, 2008 at 19:52 #738155Anonym anvandareMemberSer ut att vara i helt OK form på bilderna. Lycka till!
17 maj, 2008 at 22:32 #738156Anonym anvandareMemberNetcurse: Tack så mycket! Ja, jag känner att jag börjar förstå hur jag ska lägga upp min träning för att få ut så mycket som möjligt. Men man är aldrig fullärd så det är bara att fortsätta lära sig, trial and error är det som gäller! :emo-thumb
Maskin:Tack för tipset, allt som botar smärtan är välkommet. Inte alltid så lätt att orka stretcha men när smärtan börjar komma tillbaks så minns man varför man inte ska sluta.
DSQUARED:Nej, inte just nu. Det kräver lite för mycket motivation för att jag ska orka med det för tillfället. Det viktigaste för mig just nu är att träningen är rolig och att njuta av den och övriga livet. Funkar utmärkt hittils.
Adolfsson:Ja formen är faktiskt bättre än förväntat med tanke på att jag nosar på 103kg sträcket. Men den kommer bli sämre om allt går som planerat. Jag vill helst hinna lägga på mig några kg innan dieten börjar i November.
Timpa:Tack så mycket för dina lyckönskningar. Det gör det så mycket lättare att hålla uppe motivationen när man känner att man får lite stöd och respons på sina ansträngningar.
Hobbybyggaren:Om du orkar vänta ungefär ett år så får du se mig på scenen igen. MTGP är planen och både större och hårdare än förra gången. Fast prio nummer ett är att presentera en jämnare fysik, symmetri framför massa. Tills dess får du hålla till godo med halvtaskiga bilder som jag slänger upp lite då och då (antagligen ofta eftersom jag är en sån jäkla linslus)
18 maj, 2008 at 00:03 #738157Anonym anvandareMemberKan inte göra annat än önska dig lycka till den här gången! Kul att se lite ifrån dig igen, extremt snygg fysik. Mer sånt!
:up:
18 maj, 2008 at 00:40 #738158Anonym anvandareMemberMarcus Syvertsen wrote:Kan inte göra annat än önska dig lycka till den här gången! Kul att se lite ifrån dig igen, extremt snygg fysik. Mer sånt!:up:
+1
18 maj, 2008 at 11:23 #738159Anonym anvandareMemberRobin U wrote:Följt dig genom åren, verkar klok i ditt sätt att tänka och resonerar rationellt och har höga ambitionerLycka till med satsningen, hoppas du repar dig till 100%
Mvh
Tack så mycket Robin! Jag försöker att alltid hålla mig så objektiv det går till världen omkring mig, inte så lätt alla gånger. Väldigt kul att få komplimang för något annat än det fysiska.
Oavsett hur satsningen går så gör jag iaf en sak rätt, jag tar hand om mig själv och min kropp så jag inte skadar den igen.
Stort lycka till med din egen träning!Mvh
18 maj, 2008 at 11:25 #738160Anonym anvandareMemberMarcus Syvertsen wrote:Kan inte göra annat än önska dig lycka till den här gången! Kul att se lite ifrån dig igen, extremt snygg fysik. Mer sånt!:up:
😮
Extremt snygg… ja, vad ska man säga? Tusen tack! Jag ska göra mitt bästa för att inte göra någon besviken. Ett års träning framför mig där jag kan förbätra mina svagheter och lägga upp strategi inför tävlingen. Ett fritt program med mycket planering och träning utlovas iaf. Det är publiken värd när de betalar så mycket för att komma och titta. :up:18 maj, 2008 at 12:44 #738161Anonym anvandareMemberSer riktigt bra ut…..ser att du tränar på sports club, det var där allt började för mig. Jag var där å körde ett pass med Rikard för några veckor sedan och jag känner fortfarande igen mig….dock har det blivit mycket renare och fräschare.
Ska bli kul att se dig nästa vår på scenen, Kör hårt nu!
18 maj, 2008 at 14:12 #738162Anonym anvandareMemberBara du kämpar på nu :up::bb2:
18 maj, 2008 at 17:13 #738163Anonym anvandareMemberNico2 wrote:Ser riktigt bra ut…..ser att du tränar på sports club, det var där allt började för mig. Jag var där å körde ett pass med Rikard för några veckor sedan och jag känner fortfarande igen mig….dock har det blivit mycket renare och fräschare.Ska bli kul att se dig nästa vår på scenen, Kör hårt nu!
Redan hört ryktesvägen att du var och gästtränade med jätten. Tråkigt att jag missade det, ser riktigt bitigt ut på dina bilder så det hade varit inspirerande att få snacka och träna lite.
Haha.. ja Micke fixar och städar hela tiden. Känns riktigt fräscht nu faktiskt!
Önskar dig all lycka till med tävlingssatsningen och stora gratulationer till talangjakten. Bli inte för bra bara, ser fram emot att tävla mot dig framöver.18 maj, 2008 at 17:14 #738164Anonym anvandareMemberNicklas@ON wrote:Bara du kämpar på nu :up::bb2:Självklart chefen! Full fart framåt! :emo-thumb
18 maj, 2008 at 17:45 #738165Anonym anvandareMemberSer bra ut mannen! Hur ser benen ut då? Såg att du skrev nåt om att de släpar.. Kan du inte slänga upp en bild? Blev ju lite nyfiken :p. Kör du nån prioträning för dem eller nåt nu då?
Kör hårt! Det kan bara bli bra det här!:emo-thumb
18 maj, 2008 at 17:52 #738166Anonym anvandareMemberZebaztian wrote:Ser bra ut mannen! Hur ser benen ut då? Såg att du skrev nåt om att de släpar.. Kan du inte slänga upp en bild? Blev ju lite nyfiken :p. Kör du nån prioträning för dem eller nåt nu då?Kör hårt! Det kan bara bli bra det här!:emo-thumb
Haha… sätt inte dit mig så tidigt i journalen..
Okej, det kommer bilder på benen:|
Annars finns det bilder från tävlingen förra året i den här tråden:
[http://forum.body.se/showthread.php?t=13283]
Första sidan lite blandade foton, men på sidan 2 finns det foto från tävlingen, där kan du ju jämföra mina pinnar mot stockarna på linen, haha.Prioträningen börjar nästa vecka, kommer bli ytterligare ett knep som jag lånat av Jocke Bartoll, nämligen att köra 50reppare utan vikt morgon och kväll varje dag. I övrigt så är volymen på benträningen något högre på mina lätta dagar, det får räcka än så länge som prioritering. Men det kommer blir mer framöver, bara att följa med i journalen.
Ska försöka ta mig upp till Götet någon gång i sommar och träna på det ökända exhale. Hade varit skitkul att få köra ett pass bland alla monster.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.