- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
18 maj, 2008 at 18:13 #738167Anonym anvandareMember
Du hade ju grym form på benen på de bilderna. Både fram- och baksida! :emo-thumb Det e bara att komma upp till Gbg och köra! Kommer kanske hänga på Nico o Rickard o köra nåt pass nere i halmstad också i sommar! Keep on rocking!!
19 maj, 2008 at 18:06 #738168Anonym anvandareMemberTung underkropp
Benpress, 9 set, 90s vila
220 x 6GH´s (a.k.a finnen), 5 set, 90s vila
5 repsKörde även 2 set i en cybex lårcurl maskin, bara för att få lite pump 😮Sittande vadpress, 30s vila, 9 set
45 x 6Därefter körde jag också två magövningar, crunches och hängande sneda knälyft, räknade inte reps på dessa men totalt 7 set
+ stretching 15minuter, fram- och baksida lår, vader samt glutte
Idag har varit en mycket bra dag då jag skrev tenta i revisorsjuridik (kurs på D-nivå och krossade den! Godkänd helt klart, håller tummarna för ett VG! Tentan stod för 50% av terminens poäng så jag är sjukt glad och nöjd idag.
19 maj, 2008 at 18:09 #738169Anonym anvandareMemberBara för att bevisa att jag inte döljer mina brister så ska jag lägga upp bilder på benen.. De ska bli betydligt bättre men det går inte fort, haha. Jag har iaf börjat med lite knep nu för att få de att växa, får se om det ger resultat.
Här kommer iaf bilderna på benen och en bonus bild på när jag kör ”finnen”.
19 maj, 2008 at 18:24 #738170Anonym anvandareMemberThomas.B wrote:Lycka till och välkommen in i gänget!Säg till när du har möjlighet att va på exhale så får vi dra ihop några
Tack så mycket!
Vore skitkul, ska försöka ta mig upp till göteborg lite då och då i sommar, har en lillebrorsa som bor där som jag gärna skulle besöka lite oftare.19 maj, 2008 at 19:01 #738171Anonym anvandareMemberGott o se att du ser större ut för varje gång jag ser dig på på gymet:D
Fortsätt kämpa på du är på rätt väg:dance::drinks:19 maj, 2008 at 20:43 #738172Anonym anvandareMemberRobin U wrote:Hur funkar finnen tycker du?Jag har svårt med baksida lår pga en skada i nedre ryggen, kanske kan vara nåt?
Den fungerar väldigt bra faktiskt, lite läskig övning dock. Det blir väldigt hög belastning i fästet mellan vad och baks.lår, svårt att bedöma om det är bra eller dålig smärta ibland.
Men tillväxtmässigt tycker jag att den är lysande, en väldigt tung övning som enligt mig är en utmärkt basövning för hamsen.
Ryggskadan gör det lite svårare då det blir en viss belastning på korsryggen men tillräckligt lindrigt för att jag kan köra den så det kanske fungerar för dig också? Testa dig fram, om du vill ha lite lättare belastning så kör du den i latsdraget som jag gör men fästar ett rep i latsdraget. Genom att hålla i repet när du kör och reglera vikten på magasinet får du en anpassad belastning, så du kan känna av hur det känns innan du går fullt ut.
Lycka till!19 maj, 2008 at 20:45 #738173Anonym anvandareMembermickebodyb wrote:Gott o se att du ser större ut för varje gång jag ser dig på på gymet:D
Fortsätt kämpa på du är på rätt vägTackar! Jag gör mitt bästa, bara trögt med all mat… Trodde aldrig jag skulle säga det men det är fan jobbigt att äta, haha.
Att försöka få i sig 4000+ i ren mat är, iaf för mig, en utmaning. Att sen behöva fightas mot den varje dag… det är väl det som avgör vem som tar byggningen på allvar och vem som bara leker.
Ses imorgon! :up:19 maj, 2008 at 20:51 #738174Anonym anvandareMemberKul!
Hoppas att du kan hålla dig intakt, sjysst sponsor med kanongrejjer har du hittat också!
20 maj, 2008 at 18:06 #738175Anonym anvandareMemberRobin U wrote:Okej, jag får pröva. Men jag förstår inte hur jag ska utföra, eller jo. Jag ser det framför mig men inte det du förklarade om latsdraget. Har du lust att ge mig en lite närmare beskrivning?Tack!
Jag är ju inte så bra på att rita så jag fick be Maci slänga ihop nått… (okej, det är jag.. :o)
Som du förstår (såklart!) så håller du trissan bakom nacken ungefär, kraften från latsdraget (här illustrerat med en röd pil) kommer minska din hastighet framåt (även din riktning har briljant illustrerats med en röd pil ). På detta vis blir det inte lika mycket belastning och man kan känna av hur övningen känns eller använda viktmotståndet för att köra lite högre repsantal då denna övning är brutalt jobbig.20 maj, 2008 at 18:08 #738176Anonym anvandareMemberRobin U wrote:Det ser ju ut som crunches men jag fattar, tror jag.Haha, det beror på viktmotståndet. Om du har ganska låg vikt så kommer det bara att hjälpa till lite. Har du för hög vikt så ja… då kommer du få ”cruncha” för att komma ner, men då är det inte mycket av en Glute Ham raise, haha!
20 maj, 2008 at 21:29 #738177Anonym anvandareMemberbra bra bra….Kör hårt!!!!!!
20 maj, 2008 at 22:09 #738178Anonym anvandareMemberVälkommen tillbaks : )
20 maj, 2008 at 22:12 #738179Anonym anvandareMemberHallå där! Kul att se att du är tillbaks och satsar för fullt igen, kommer bli bra det här! Får vi se dig nåt här uppe i karlstad på kak igen tro?
Lycka till med din satsning!
21 maj, 2008 at 10:15 #738180Anonym anvandareMemberZuperZandra och Alm: Tack så mycket!
Nicklas: Tjena mannen! Kul att få ett inlägg från dig! Det känns skönt att komma igång igen och börja satsa på riktigt. Älskar den här sporten och vill hemskt gärna göra en karriär av det. KAK kan förvänta sig att se en halvsvullen, inte så stark norrman någon gång i sommar. Förhoppningsvis fler gånger men jag har mycket jobb i sommar och inte så mycket ledigt tyvärr.
Lycka till med din egen träning, lika stark som alltid antar jag?21 maj, 2008 at 12:45 #738181Anonym anvandareMemberHoppas att träning och allt annat rullar på för dig…..:up:
Ha det bäst……
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.