- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
21 maj, 2008 at 15:58 #738182Anonym anvandareMember
Tung överkropp, vilo-progression (den sista nivån, jobbigast med andra ord )
Bänkpress, 9set, 50s vila
100 x 6Sittande rodd, 9set, 50s vila
70 x 6Latsdrag, 9 set, 50s vila
60 x 6Hantellyft åt sidan, 4 set, 60s vila
Reps, 13, 10, 10, 7Jobbigt pass idag med den minskade vilan, vikterna känns väldigt låga första setet men efter 9 set med bara 50s vila så är man riktigt mör i musklerna faktiskt. Ser inte fram mot benpasset i slutet av veckan… kommer bli jobbigt. :yikes:
Knäppte lite bilder idag på gymet också som jag självfallet delar med mig av. Börjar med lite bilder från passet, hantellyft åt sidan, rodd och en söt träningspartner.
21 maj, 2008 at 16:00 #738183Anonym anvandareMemberSome posing!
(morgonvikt 102kg, bulkigt värre )21 maj, 2008 at 17:17 #738184Anonym anvandareMemberälskar din luftiga frilla, rikigt läcker. Formen ser ju bra ut för den vikten, goodie!
21 maj, 2008 at 17:50 #738185Anonym anvandareMemberSe här ja, härligt att se dig back on track igen! Undrade var du tagit vägen! Lycka till och hoppas att det går bra nu!
21 maj, 2008 at 17:51 #738186Anonym anvandareMemberNicklas: Tjena mannen! Kul att få ett inlägg från dig! Det känns skönt att komma igång igen och börja satsa på riktigt. Älskar den här sporten och vill hemskt gärna göra en karriär av det. KAK kan förvänta sig att se en halvsvullen, inte så stark norrman någon gång i sommar. Förhoppningsvis fler gånger men jag har mycket jobb i sommar och inte så mycket ledigt tyvärr.
Lycka till med din egen träning, lika stark som alltid antar jag? [/QUOTE]Lika stark som alltid vet de tusan, men jag jobbar på det nu igen:up: Blivit väldigt mycket jobb för mig med det senaste året, var lättare när man plugga på den gamla goda tiden.
Ses i sommar, och jag lovar du är inte den enda som kommer vara svullen denna sommaren:pop: Ha de gott!
21 maj, 2008 at 17:57 #738187Anonym anvandareMemberRichard B wrote:älskar din luftiga frilla, rikigt läcker. Formen ser ju bra ut för den vikten, goodie!Frillan är på väg bort, ska klippa kort, äntligen! Mitt hår är väldigt… stort och växer väldigt snabbt. Måste klippa det ganska ofta om man ska se ut som folk.
Tack så mycket, bara bli större på rätt ställen nu, magen ligger dock i riskzonen även om jag inte behöver bli fetare precis.21 maj, 2008 at 17:58 #738188Anonym anvandareMemberMarQues wrote:Se här ja, härligt att se dig back on track igen! Undrade var du tagit vägen! Lycka till och hoppas att det går bra nu!Tack så mycket! Ibland får man ta en paus och omstrukturera saker och ting så de fungerar i längden. Ska bli kul att få tävla igen nästa år, längtat efter scenen.
21 maj, 2008 at 18:16 #738189Anonym anvandareMemberska bli kul å följa den här tråden! hur lång e du?
21 maj, 2008 at 18:17 #738190Anonym anvandareMemberJohannez wrote:ska bli kul å följa den här tråden! hur lång e du?186-187 beroende på vem som mäter. På MTGP förra året mättes jag in på 187cm så min maxvikt är hela 95kg!! 😮
Räknar med att kunna fylla järnet och ändå inte väga över, haha!21 maj, 2008 at 18:19 #738191Anonym anvandareMembernorsk_gadd wrote:186-187 beroende på vem som mäter. På MTGP förra året mättes jag in på 187cm så min maxvikt är hela 95kg!! 😮
Räknar med att kunna fylla järnet och ändå inte väga över, haha!hmm själv e jag 185… fast fan när jag mätte dig förra året så kändes du bra längre än 187
du ska inte köra lucia i år alltså?
21 maj, 2008 at 18:27 #738192Anonym anvandareMemberJohannez wrote:hmm själv e jag 185… fast fan när jag mätte dig förra året så kändes du bra längre än 187du ska inte köra lucia i år alltså?
Mätte mig!? Såvitt jag minns så var det två vackra damer som utförde den uppgiften och som du ser ut på bilderna jag sett så går det knappast att missta dig för en sådan. :p
Nej, inget Lucia, det vågar jag inte. Kommer inte hinna lägga på mig massa på rätt ställen tills dess och dessutom med alla talangjaktare, vem vågar sig upp då?
21 maj, 2008 at 18:29 #738193Anonym anvandareMembernorsk_gadd wrote:Mätte mig!? Såvitt jag minns så var det två vackra damer som utförde den uppgiften och som du ser ut på bilderna jag sett så går det knappast att missta dig för en sådan. :pNej, inget Lucia, det vågar jag inte. Kommer inte hinna lägga på mig massa på rätt ställen tills dess och dessutom med alla talangjaktare, vem vågar sig upp då?
haha shit nu när du säger det så stämmer det! Dum jag e, stod juh vid vågen vid grand prix 07… hmm ja gör ett litet försök jag till lucia så får vi se om man vågar sig upp som du säger med tanke på alla talanger ser annars bra ut och tror du kommer bli grym till grand prix 09! kör hårt!
mvh
Johannes21 maj, 2008 at 18:42 #738194Anonym anvandareMemberCoolt att se så pass hård ut på 102kg!
21 maj, 2008 at 18:50 #738195Anonym anvandareMemberNetCurse wrote:Coolt att se så pass hård ut på 102kg!Hård? Ja, kanske om man kisar lite… jo… lite kanske. Fast tack så mycket även om jag inte känner mig så hård, äter allt jag kommer över ungefär. Det kommer med andra ord bli värre!
21 maj, 2008 at 22:16 #738196Anonym anvandareMembernorsk_gadd wrote:Mätte mig!? Såvitt jag minns så var det två vackra damer som utförde den uppgiften och som du ser ut på bilderna jag sett så går det knappast att missta dig för en sådan. :pNej, inget Lucia, det vågar jag inte. Kommer inte hinna lägga på mig massa på rätt ställen tills dess och dessutom med alla talangjaktare, vem vågar sig upp då?
Hahaha…fegis :p
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.