Back on track

Home Forums Dagböcker Back on track

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 81 total)
  • Author

16 rep på 160 är siiiick!

Ses kommande helg?

Vilka jävla monster E-by frodar, helt SJUKT, vad fan händer där, är det Sveriges svar på Venice beach? MACHINE is all I can say, FUCKING MACHINE, jag menar vilken normal människa kör stångrodd på 170kg????? RESPECT säger jag bara. Ha det bäst keep up the hardcore träning maskinen.

MVH Cesse

Vad tror du om Olympia i år? Jag hoppas Kai kan fixa till sig till finalen, men annars är min storfavorit Phil heath, så grym ut :)

Kul att se dig och Calle live idag, ni är två riktigt trevliga och glada killar och sådant tycker jag om :). Keep it up och se till att hålla dig skadefri, kommer bli riktigt bra det där så får väl du och Calle se till att kliva upp på scenen tillsammans en dag. Mvh cesse

Steppen1983 wrote:
    Vilka jävla monster E-by frodar, helt SJUKT, vad fan händer där, är det Sveriges svar på Venice beach? MACHINE is all I can say, FUCKING MACHINE, jag menar vilken normal människa kör stångrodd på 170kg????? RESPECT säger jag bara. Ha det bäst keep up the hardcore träning maskinen.

MVH Cesse

Steppen1983 wrote:
    Vad tror du om Olympia i år? Jag hoppas Kai kan fixa till sig till finalen, men annars är min storfavorit Phil heath, så grym ut
    Steppen1983 wrote:
    Kul att se dig och Calle live idag, ni är två riktigt trevliga och glada killar och sådant tycker jag om . Keep it up och se till att hålla dig skadefri, kommer bli riktigt bra det där så får väl du och Calle se till att kliva upp på scenen tillsammans en dag. Mvh cesse

Har helt missat dina inlägg här, men ja. Vi gör vad vi kan ute i Ekeby
    We are ON FIRE!! Litet jävla gym, men en hel drös med köttbitar. Mycket motivation ävet om inte själva utrustningen håller någon särskilt bra standard. Stänger, vikter, hantlar, latsdrag, benpress, sittande rodd och en cablecross. Men vet man vad man gör räcker de gott o väl.

Maskinen gillar jag. Borde kanske byta nick till det?
    THE ROWING MACHINE

Det var riktigt trevligt att träffa dig med i helgen. Skoj att du kom fram och hälsade. :)
    Jag ska försöka hålla mig borta från skador hädanefter.
    Tävling hoppar jag nog. Vill mest va grov och mysa runder på mässor och expo. Jag överlåter scenen till Calle :happy:

Rygg på Exhale gym i fredags[/b]

Sittande rodd
    120 x 8, 8, 8

Sittande friviktsrodd, vikt per sida
    60 x 15
    70 x 12, 12

T-bar
    90 x 15
    110 x 10, 10

Smala latsdrag
    ?[/b]

Shrugs
    TUNGT!![/b]_______________________________________[/b]

Ben på Tretorn idag[/b]

Böj
    140 x 20
    160 x 17
    170 x 9

Hacksquat
    140 x 15, 15, 15

Sizzysquat
    KV x 15, 12, 12

faogel wrote:
    Har helt missat dina inlägg här, men ja. Vi gör vad vi kan ute i Ekeby
    We are ON FIRE!! Litet jävla gym, men en hel drös med köttbitar. Mycket motivation ävet om inte själva utrustningen håller någon särskilt bra standard. Stänger, vikter, hantlar, latsdrag, benpress, sittande rodd och en cablecross. Men vet man vad man gör räcker de gott o väl.

Maskinen gillar jag. Borde kanske byta nick till det?
    THE ROWING MACHINE

Det var riktigt trevligt att träffa dig med i helgen. Skoj att du kom fram och hälsade. :)
    Jag ska försöka hålla mig borta från skador hädanefter.
    Tävling hoppar jag nog. Vill mest va grov och mysa runder på mässor och expo. Jag överlåter scenen till Calle :happy:

GÖTT, som det ska vara, bara kötta på och tungt samt mycket basövningar, ett bra recept. Ja det skulle du kunna göra eller :laugh.
    Lugnt, det var kul att säga hej och hälsa på er:), ni verkar vara två glada och trevliga killar och det är alltid skoj att hälsa på folk man har skrivit till här på nätet när man väl har chansen in real life. Well ha en riktigt bra vecka så höres vi av, keep it up big boy. Mvh cesse:up:

We rock honey!
    Mina ben är så döda idag… :emo-thumb

Så jävla grymma böjar! :)

Bröst & hamstrings som väl på gymet bara blev bröst då jag förväxlat öppettiderna mellan lördag och söndag.

Pec dec
    40-60 kg
    6 set
    10-20 reps

Cablecross
    4 set högrep

Gymleco incline chestpress (PLATELOAD PER SIDA!!)
    15 x 15
    30 x 12,12,12

Pullover hantel
    35 x 12, 12, 12, 9

Hann som sagt inte med hamstrings idag, men jag tror dom klarar sig :happy:

Relax vs. flexat

LEGDAY[/b]

Var fokuserad på att mata på en massa i hacksquaten idag. Riktigt laddad för att träna, då jag vilade igår.
    Väl på plats var hacksquaten upptagen, så jag började värma med böj. Gick bra. Kände mig stark redan från första rep, så jag fortsatte och tog ett maxrep set på 140 kg.
    :pop:

Böj
    80 x 20
    110 x 20
    140x22!

Sjukt nöjd. Siktade på 20 reps. Blev 22. Men där är mer att ge. Ska ge mig fan på att pressa upp 3 rep till nästa pass.
    Ska också försöka filma. Blir problem när man kör själv och han mobilen till musik.

Hacksquat
    140 x 15, 15, 15, 13 = DÖD

Liggande lårcurl
    25 x 15
    35 x 15
    45 x 12, 12, 12

Raka mark
    80 x 17, 15, 15, 12

Dagens sista mat. En halv köttfärspaj. Ca 300 g kött. Där var strax över 600 på hela. 1 liter mjölk på det. Strax över 100 g protein totalt.
    Tack och gó natt.

Hade missat denna, skoj med lite kladd. Bra baksida på bilden

FY FAN vilket djur du är gosse, skulle få mig att böla som en liten skolflicka, men det skulle vara roligt också :D

Sjuka böj faogel! Keep it up!:emo-thumb

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 81 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.