- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
11 september, 2007 at 19:18 #723181Anonym anvandareMember
Imponerande förändring :up: Lycka till med att uppnå framtida mål! Disciplin verkar det oneklingen finnas!
11 september, 2007 at 20:09 #723182Anonym anvandareMemberGrekisk rulle?
11 september, 2007 at 20:58 #723183Anonym anvandareMemberJag kommer följa ! (:
12 september, 2007 at 01:45 #723184Anonym anvandareMemberPetter – Tack! Ja, jag tror inte jag har psyke att tabba mig, faktiskt. Ska köra hårt!
DSQUARED – Jaa. Grekisk rulle! Mums. Som kebabrulle, fast bara med grönsaker + fetaost. Det är läskigt gott.Frontiermma – Vad skoj!
Här kommer en liten bild innan dagens pass!
[http://imageshack.us [img=http://img520.imageshack.us/img520/377/outfitzc9.jpg]]12 september, 2007 at 02:01 #723185Anonym anvandareMemberAlla bilder so far grymma. Du verkar ju träna bra och hålla dig ifrån maskiner och skräp?
Poserna verkar du ju sätta som ett smäck också…
”The only way to get rid of a temptation is to yield to it. Resist it, and your soul grows sick with longing for the things it has forbidden to itself.” — Oscar Wilde
12 september, 2007 at 03:27 #723186Anonym anvandareMembermikaelf wrote:Alla bilder so far grymma. Du verkar ju träna bra och hålla dig ifrån maskiner och skräp?Poserna verkar du ju sätta som ett smäck också…
”The only way to get rid of a temptation is to yield to it. Resist it, and your soul grows sick with longing for the things it has forbidden to itself.” — Oscar Wilde
Nemen. Vad du är snäll!
Kommer ihärdigt uppdateras med bilder så att ni kan kommentera och kritisera.
Kör i princip bara med fria vikter och cable. + lite cardiomaskiner i den mån jag vill plåga mig självMja, poserna vet jag ingenting om, men det blir bättre och bättre.
Kommer dubbla biceps bakifrån och framifrån när jag känner mig redoTack
12 september, 2007 at 16:31 #723187Anonym anvandareMemberEgentligen var det tänkt att köra igenom tuttarna och triceps idag, men det verkar jag inte kunna orka. Sovit hur dåligt som helst, somnade inte förrän på morgonkvisten, och då blir även huvudvärk och ingen aptit ett faktum.
Har dock ätit lite gröt och druckit kaffe medan jag kollat på Simpsons.
Kanske blir det senare ikväll, får se. Men sååådan huvudvärk jag har14 september, 2007 at 20:19 #723188Anonym anvandareMemberbanditqueen wrote:Egentligen var det tänkt att köra igenom tuttarna [/b]och triceps idag, men det verkar jag inte kunna orka. Sovit hur dåligt som helst, somnade inte förrän på morgonkvisten, och då blir även huvudvärk och ingen aptit ett faktum.Har dock ätit lite gröt och druckit kaffe medan jag kollat på Simpsons.
Kanske blir det senare ikväll, får se. Men sååådan huvudvärk jag harHörru, det heter BRÖST:D
Usch ja, av sömnbrist får man lite tillägg nästa dag, inte kul:(
Prova drick C-vitamin, brukar hjälpa för mej iallafall! Inte kul att lägga
sej med huvudvärk heller, hoppas du slipper det!Trevlig helg!
14 september, 2007 at 21:12 #723189Anonym anvandareMemberJättebra jobbat
Mvh mojje16 september, 2007 at 20:07 #723190Anonym anvandareMember16:e sept: Bröst, triceps & axlar
Idag körde vi på BTB Gym i Karlstad.
Emil, Micke, André, Danny och jag.(vikterna är ungefärliga, då jag inte riktigt kunde räkna ut )
Uppvärmning rotatorcuffs 4kgs hantlar, ett par set
Hantelpress, tuttar
10kg*12
14kg*10
16kg*01
16kg*10Tuttar i cable
10kg*12
12,5kg*10
15kg*10
15kg*7Pushdown
30kg*12
40kg*10
45kg*8
50kg*4
40kg*8
Kickback
7kg*10
7kg*10
7kg*10Hantelpress, axlar
10kg*10
13kg*8
13kg*6-7Hantellyft, sidan
7kg*10
7kg*10
7kg*8Hantellyft, framåt
7kg*10
7kg*10
7kg*10
Drag till hakan
30kg*14
40kg*10
45kg*8
50kg*6
40kg*10Körde lite latsdrag för jag väntade ut de andra,
och försökte få tills några chins med lillebror som tryckte upp mig
med fötterna, men jag började garva och släppte taget.Sen var vi sega, småsvettiga och hungriga.
Häftigt som fan att se Danny ta 220kg i frontböj, och lika trevligt
som vanligt att träffa André. Skönt pass och gott med grekisk sallad efteråtDagens mat:
Frukost: 2 grova mackor, ost, grönsaker. Kaffe.
Innan träning: En persika + cola light
Efter träning: Grekisk sallad
Middagen blir kyckling och ris. Yummie.16 september, 2007 at 20:10 #723191Anonym anvandareMemberLäst igenom lite nu, gillar ditt träningssätt skarpt jämfört med vad man brukar läsa i unga tjejers journaler. Kul med någon som kör på ordentligt, och inte är blyg för fria vikter.
Ser ut att gå bra för dig på bilderna dessutom, så kör på! Tittar nog in lite då och då och ger dig beröm haha, det tycker jag att du förtjänar med tanke på din förändring.
:up:
MVH
16 september, 2007 at 20:36 #723192Anonym anvandareMemberMarcus Syvertsen wrote:Läst igenom lite nu, gillar ditt träningssätt skarpt jämfört med vad man brukar läsa i unga tjejers journaler. Kul med någon som kör på ordentligt, och inte är blyg för fria vikter.Ser ut att gå bra för dig på bilderna dessutom, så kör på! Tittar nog in lite då och då och ger dig beröm haha, det tycker jag att du förtjänar med tanke på din förändring.
:up:
MVH
Oh, tack, vad kul att höra!
I början av min träning, då jag inte umgicks med så många andra som tränade och inte hade någon kunskap sprang jag enbart på massa pass och åt väl inte helt hundra hellre.
Sen kom jag in på styrketräningen, jag hittade min stora kärlek i fria vikter, och lärt känna och umgås mest med andra som tränar styrka, och det är peppande och ger massa kunskap och kickar !Ja, det går sakta framåt. Men jag har inte bråttom och jag är medveten om att det krävs många år av träning och bra kost för att få min kropp till de mål som jag vill nå. Men det är kul att kämpa!
Tack för all beröm! Mvh Amy
16 september, 2007 at 20:42 #723193Anonym anvandareMemberImponerande och drivande för andra. Kul att se! Keep on the good work miss.
17 september, 2007 at 12:38 #723194Anonym anvandareMemberSnickar_Palle wrote:Imponerande och drivande för andra. Kul att se! Keep on the good work miss.Oh, tack! Jag gör mitt bästa.
18 september, 2007 at 16:21 #723195Anonym anvandareMember[http://imageshack.us [img=http://img517.imageshack.us/img517/7290/jojors3.jpg]]
Här har ni dagens bandit som skall iväg och köra ben!
Weei! -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.