bb for life.

Home Forums Dagböcker bb for life.

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 109 total)
  • Author

Tjena Älgen
    Måste också skriva några rader här .
    Nu får du sluta lata dig på gymet va :rtfm::whistle:
    Din kärlek till sporten är oändlig och du inspirerar mig otroligt mycket .
    Nu är det snart bara 4 veckor kvar och du ser mycket bättre ut än förra året .

Nu kör vi järnet dom sista veckorna och ger publiken en show dom kommer aldrig glömma :up:

Tjena era land krabbor nu börjar man komma till baka efter flytt,fett mätte mig i dag :D:D:D lägre procent än förra året så det är nytt rekord exakt samma tid varje år mäter jag mig ,imorgon fotning ock träning av axlar ,
    börjar cykla i morgon bitti jippiiii:up:

kommer bli as bra, tunga klassen ser ut att bli grym!! keep up the good work :emo-thumb

Fan peter, vilken framgång på dieten :emo-thumb
    så grymt hård var du inte bara för några veckor sen, beundra verkligen dig när det gäller diet

det ser sjukt bra ut

coola katter du har ;) själva har jag 1 och den rackaren är heeelt vild.

släng ut lite pics snart om du pallar

tillbaks nu har man fått ordning på de mesta efter flytt,nu har jag hittat kabelen till kameran så det kommer lite bilder ,dieten går bra förutom lite mycket med flytt ,lite problem med magen bera kokt mat toa besök inte så ofta:(

Andreas Terzis wrote:
    coola katter du har ;) själva har jag 1 och den rackaren är heeelt vild.

släng ut lite pics snart om du pallar

dom är helt tokiga men dom ger mej lugn. bilder kommer snart har du bytt gym kan vara bra ock dåligt :emo-thumb

Have a look at those crazy freaking looking veins!! :up::bb:

riktigt bra peter hur ser dina magic legs ut nu? :)

Älgen wrote:
    tillbaks nu har man fått ordning på de mesta efter flytt,nu har jag hittat kabelen till kameran så det kommer lite bilder ,dieten går bra förutom lite mycket med flytt ,lite problem med magen bera kokt mat toa besök inte så ofta:(

grymt !!!

Alex Thunholm wrote:
    riktigt bra peter hur ser dina magic legs ut nu? :)

Tack alex lägger upp ett par stickor.

Var å fett mätte mig i går gått ner en halv procent till :D så formen börjar komma sakta men säkert. kört axlar i dag hyfsat stark kände jag mig ,körde tior på 110kg i axel press.
    Imorgon fri dag gott gotti gott gott

Tjena ,dan efter sista ätar dan tråkigt men men inte så långt kvar ,ska bli kul att möta elva byggare på scen ,har en bild på en som ville med till gymet i dag :p

Älgen wrote:
    Tjena ,dan efter sista ätar dan tråkigt men men inte så långt kvar ,ska bli kul att möta elva byggare på scen ,har en bild på en som ville med till gymet i dag :p

Formen ser grym ut. Coolt!!!
    -100kg blir riktigt tuff iår.

haha gillar katt bilden :up: katter kick butt.

formen ser as bra ut köttigt och hårt du är en riktig inspirations källa!! Snart är det dags för krig, lycka till!

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 109 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.