Det blev som ett uppehåll utan träning på 2 veckor och 2 dagar för mig , men vet inte varför… sen förra veckan blev de rätt mycke träning o nu i veckan blev det faktiskt rätt bra med träning men har inte blivit något uppskrivet tyvärr pga dålig ork…
Skulle va kul o börja om att skriva här igen men samtidigt känns det jobbigt, men vi får väl se hur det blir, börjar jag skriva igen lär du märka det direkt
Nu är jag som i full gång med träningen igen efter nå slackande veckor me nån enstaka träning hit o dit osv
Idag stod bröst och triceps på schemat!
Tog PB i bänkpressen idag lyfte 67.5 kilo hyffsat enkelt 1 gång.
Bara ynka 2.5 kilo ifrån målet som är 70 som jag tidigare sagt jag skulle ha försökt få upp 1:a maj
Tidigare för några veckor sen hade jag provat 65 o de gick tungt nå gud föbannat så jag blev riktigt förvånad när 67.5 gick så pass bra idag utan någon riktigt rejäl måltid idag!
Sen är jag nöjd med hantelpressarna där 22.5 kilo känns bra och lagomt så de känns som de är på god väg framåt me träningen nu:)
Stående flies i cabeln är en övning som jag börjat köra nu och den ger en otroligt grym kontakt me brösten
Körde även helt slut på tricepserna idag så detta var ett riktigt fint pass!
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY