- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
26 juni, 2007 at 05:28 #688787Anonym anvandareMember
Oj, måste säga att jag blev överraskad och positivt överraskad av bilderna. Tror det kan bli riktigt bra det här, fina linjer och symmetriskt. Och snyggt!
26 juni, 2007 at 22:46 #688788Anonym anvandareMemberVad kul att så många engagerar sig och tycker till! Men nån kan väl vara ärlig och säga att jag ser kass ut För jag VET nämligen att
både ben och rygg behöver förbättas betydligt..!
Tyvärr har jag inte mindre ont någonstans just nuCamilla: Tack! Det är inte färdigtävlat för dig hoppas jag?? Du har i mina ögon en perfekt fysik!
KRAMPAN: Jag saknar våra träningspass!! 😥
AFanatic
Silvia
Fidde Tack27 juni, 2007 at 04:12 #688789Anonym anvandareMemberLinn wrote:KRAMPAN: Jag saknar våra träningspass!! 😥Men se det kan vi styra upp igen! :emo-thumb
27 juni, 2007 at 17:57 #688791Anonym anvandareMemberVad fin du är på bilderna! Har ju hänt massor!
Ser fram emot att se dig i augusti! :friends:
28 juni, 2007 at 12:46 #688792Anonym anvandareMemberTorsdag och en rekordlåg morgonvikt på 63,5kg!![/b] :emo-thumb
Vet inte om det är tillfälligt eller vad men hur fan går man ner 2kg på en dag, utan att ändra nåt speciellt?? Var visserligen helt ledig igår, vilket kanske gjorde att kropp o psyke kunde slappna av. Inte vet jag, men glad är jag iaf!Körde Ben i måndags-gick bra! Vila tisdag. Rygg o biccar igår- gick skitbra!
Bröst/axlar/mage idag- helt Ok pass även idag.Känns grymt bra och jag e motiverad till tusen!![/b] :buttrock:
29 juni, 2007 at 12:15 #688793Anonym anvandareMemberIdag blev det 400kcal[/b] på crosstrainer och sen TRICCAR/VADER + lite extra BICEPS[/b] ca 45minuter + stretch. Nu jobb 11-19.
Imorrn VILA, endast promenad till och från jobb.
Vikten låg på 64kg imorse och det var ingen tillfällighet att jag rasat så i vikt den här veckan. Skönt! Nu är det ”bara” 9kg kvar!! :emo-thumb Och inte är jag det minst sugen på gottsaker heller!
Men det känns som jag försvinner just nu.. att jag tappar alla muskler jag någonsin haft
29 juni, 2007 at 12:50 #688795Anonym anvandareMemberLinn wrote:Camilla: Tack! Det är inte färdigtävlat för dig hoppas jag?? Du har i mina ögon en perfekt fysik!Perfekt é väl synd att säga förstås…men tack så hemskt mycket ändå
Ja, dé var ju ett tag sedan vi stod på scenen nu. Det har hänt en del i mitt liv sedan dess och träningen har verkligen inte prioriterats sedan förra hösten, men nu har jag kommit igång igen. Så vi får väl se…om och i så fall vart jag dyker upp;)
Ser i vilket fall fram emot att se dig på scen snart igen!
30 juni, 2007 at 19:17 #688796Anonym anvandareMemberLinn wrote:Men det känns som jag försvinner just nu.. att jag tappar alla muskler jag någonsin haft:ike: Bla, bla, bla Det var inte vad kalipermätningen sa eller hur?
2 juli, 2007 at 15:48 #688797Anonym anvandareMemberDet ska bli kul att se dig på scen igen tjejen! Kör hårt nu!
2 juli, 2007 at 17:27 #688798Anonym anvandareMemberTog en ätardag i lördags och nu känner jag mig som en flodhäst
Promenad till jobb 60 minuter i lördags.
Söndag:
Prom 70minuter
Ben/ländrygg 60min + cross 250kcal
kvällspromenad 35minuterMåndag:
Bröst/bakaxlar, rehab 45minuter + cross 350kcal
Promenad hem från jobb ikväll: 75minuterImorrn VILA , jag pallar inte träna då jag jobbar 05.45-19.15 och är hemma vid åtta, halv nio.
Blir dock en promenad till jobb på 75 minuter, samt en promenad hem 55min.2 juli, 2007 at 17:33 #688799Anonym anvandareMemberCamilla Öhman wrote:Perfekt é väl synd att säga förstås…men tack så hemskt mycket ändåJa, dé var ju ett tag sedan vi stod på scenen nu. Det har hänt en del i mitt liv sedan dess och träningen har verkligen inte prioriterats sedan förra hösten, men nu har jag kommit igång igen. Så vi får väl se…om och i så fall vart jag dyker upp;)
Ser i vilket fall fram emot att se dig på scen snart igen!
Tack!
Det har hänt en del i mitt liv oxå…. har träffat den stora kärleken samt fått två jobb, så det e full fart! Försöker prioritera både jobb, kärlek och träning och för tillfället är jag tillräckligt motiverad för det. Man vill ju inte att den man älskar ska bli lidande pga tävlandet.. men som tur är han har förståelse för min satsning och det känns jättebra :emo-thumb
2 juli, 2007 at 17:41 #688801Anonym anvandareMemberKRAMPUS wrote::ike: Bla, bla, bla Det var inte vad kalipermätningen sa eller hur?Nä 56kg muskler är ju 4,5kg mer än vad jag tävlade på senast :emo-thumb Gäller bara att försöka behålla dem oxå.. men men oavsett ligger jag bra till på plussidan :bb2:
2 juli, 2007 at 18:34 #688802Anonym anvandareMembercamilla wrote:Det ska bli kul att se dig på scen igen tjejen! Kör hårt nu!Tack! I will!! :emo-thumb
6 juli, 2007 at 17:34 #688803Anonym anvandareMemberHar blivit lite mindre träning än jag räknat med den här veckan pga ett späckat jobbschema..
Onsdag: rygg 35min, cross 300kcal + promenad hem 60min.
Torsdag: hela vila.
Fredag: Cross 320kcal, Armar 45 minuter., Prom 60min.Tänkte träna imorrn före jobb och på söndag samt göra en ny kalipermätning i nästa vecka.
Vikten låg på 65kg imorse, men det är den veckan så det är inget som oroar mig :emo-thumb
6 juli, 2007 at 21:07 #688804Anonym anvandareMemberMåste bara kolla så att du sköter dig.
Kör hårt, Linn!Kram
LillMirre -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.