Biffen är tillbaka!

Home Forums Dagböcker Biffen är tillbaka!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 218 total)
  • Author

Det här journalen kommer ligga ”vilande” typ, då jag inte hinner skriva så ofta längre.. har fullt upp med jobb, diet o träning..

Är tveksam om jag kommer orkar hela vägen, då kraften snabbt tar slut och jag inte känner mig så motiverad längre. Det går upp och ner, vissa dagar är träningen skitkul, andra dagar vill jag inte till gymmet alls.

Jag tror jag JOBBAR för mycket….. e helt slut i kroppen :( Finns inte så mkt att göra åt det då jag bokat upp mig i 6 veckor till på ett heltids- och ett deltids-jobb. Trodde jag skulle palla, men jag är ju ingen jävla maskin. Även om jag kommer behöva vara det i 6 veckor framöver. :|

Remains to bee seen…

Hoppas du orkar, hade varit jättekul att se det färdiga resultatet!

vet hur det är med mycket jobb, bara att kämpa på!

lycka till!

Sleep83 wrote:
    Hoppas du orkar, hade varit jättekul att se det färdiga resultatet!

vet hur det är med mycket jobb, bara att kämpa på!

lycka till!

Grejen med att tävla nu, var att se hur mycket jag utvecklats under åren som gått. Det känns som det hänt endel och jag vill därför göra en sista tävling som en bra avslutning på ”karriären”.

Dock har jag aldrig jobbat så mycket som jag gör nu ( ca 60h/v) och det e klart kroppen säger ifrån.. Men jag ska inte ge upp än.

Tack för stödet!

Varför skulle det bli sista tävlingen? Du är ju inte direkt gammal…

camilla wrote:
    Varför skulle det bli sista tävlingen? Du är ju inte direkt gammal…

Nä, men jag orkar inte hålla på med det här länge. Jag kanske kommer tillbaka.. man vet aldrig ;) Hade jag en pojkvän som höll på med byggning hade det nog varit annorlunda, men just nu känns det som att jag offrar mer än vad det ger.

KALIPERMÄTNINGEN[/b] idag gick dock över förväntan! :emo-thumb

Jag mätte mig för ca 3 veckor sedan och då låg jag på 15,8%. Idag: 12,5%[/b]

_____20juni -13 juli
    Vikt: 66kg – 64kg
    Muskelvikt: 56kg – 56kg
    Fett i %: 15,8 – 12,5
    Triceps: 12 -11 mm
    Bröst: 7 – 4 mm
    armveck: 9 – 4 mm
    höftben: 7 – 4 mm
    mage: 8 – 7 mm
    rygg: 9 -7 mm
    Ben: 23 – 17 mm

Totalt: 73 – 54 mm (-19mm)

NU E DET BARA ATT GASA VIDARE!![/b] :bb:

fan va gött tjejen !!!!!!!

:up: Härligt att det hänt SÅ mycket!! Riktigt bra jobbat Linn!

Kan ju ”trösta” dig med att det inte bara är du som tvekar och tycker det känns tungt. Du har en minst sagt rejäl arbetsbörda och att ovanpå det komma i toppform, det kan vara tungt! Jag känner precis samma sak, jag har för mycket på gång just nu egentligen, jobbar, startar företag vid sidan av, planerar bröllop och dietar till SM. Allt annat är ju egentligen viktigare än att stå på scen på ett SM som ingen utanför vår lilla värld känner till! Men du sa att du inte ska ge upp än och det är härligt att höra! Vill man så kan man men det måste ju kännas rätt också! Det måste kännas värt det! Vissa dagar känns det ju värt det, vissa dagar gör det inte det.

Jag tycker vi kämpar tillsammans på varsitt håll ett tag till och gör vårt bästa! Kommer vi upp på scen så gör vi, annars får vi se det som att vi väljer viktigare saker i livet; familjen, karriären och livet utan kyckling och tonfisk i miniportioner varje dag :p

Ähh, du kommer tillbaka som veteran ska du se. :)

Klart det är tungt.
    Du har ju en del tid kvar.
    Härda ut dom här 6 veckorna utan att stressa för mycket med det utanför jobbet. Håll i dieten så mycket du orkar.

Sen när dom veckorna är över så kan du jobba ”bara” heltid och då se hur det känns med motiviationen

Jäklar vilken groffsing som är på bilderna någon sida bakåt.

Vanessa Frykman wrote:
    fan va gött tjejen !!!!!!!

Yes :emo-thumb

CamillaJ wrote:
    :up: Härligt att det hänt SÅ mycket!! Riktigt bra jobbat Linn!

Kan ju ”trösta” dig med att det inte bara är du som tvekar och tycker det känns tungt. Du har en minst sagt rejäl arbetsbörda och att ovanpå det komma i toppform, det kan vara tungt! Jag känner precis samma sak, jag har för mycket på gång just nu egentligen, jobbar, startar företag vid sidan av, planerar bröllop och dietar till SM. Allt annat är ju egentligen viktigare än att stå på scen på ett SM som ingen utanför vår lilla värld känner till! Men du sa att du inte ska ge upp än och det är härligt att höra! Vill man så kan man men det måste ju kännas rätt också! Det måste kännas värt det! Vissa dagar känns det ju värt det, vissa dagar gör det inte det.

Jag tycker vi kämpar tillsammans på varsitt håll ett tag till och gör vårt bästa! Kommer vi upp på scen så gör vi, annars får vi se det som att vi väljer viktigare saker i livet; familjen, karriären och livet utan kyckling och tonfisk i miniportioner varje dag :p

Tack Camilla!
    Det är ju så att alla dagar är olika.. ibland känns det kanon, andra dagar vill man bara ge upp.
    Men jag tycker vi håller ut så länge vi orkar. Jag tänker iaf inte ge upp ÄN! Mätningen var en rejäl motivationshöjare, då jag inte förväntade mig att ha tappat så bra. Riktigt nöjd blir man ju aldrig, men det är ju det som gör att man när man väl kommer upp på scen, gör man det i sitt livs form! :emo-thumb

Kämpa på du med!!!

camilla wrote:
    Ähh, du kommer tillbaka som veteran ska du se. :)

Jasså det tror du.. vi får se ;)

Exhale Freddan wrote:
    Jäklar vilken groffsing som är på bilderna någon sida bakåt.

Bitig som få 8) :|

Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 218 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.