Biffen är tillbaka!

Home Forums Dagböcker Biffen är tillbaka!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 218 total)
  • Author

Hallå Biffen,
    Shit 1200 är ju ingenting! Kör hårt – snart dags för ny fettmätning :).
    Jobbar du i innerstan tis-ons?

~Frida~ wrote:
    Tack Linn!
    Du sliter på bra själv och verkar få finfina resultat!!

Kommer (förhoppnvis, beror lite på vårt schema)[/b] & kollar på dej på SM, ge inte upp nu utan gasa på ända fram till målet och se fram emot att njuta av vardagsliv med dina nära efter avslutad tävling

Ska du ner på brännbollen i helgen?

//Frida

Tack Frida.
    Jag ska inte ge upp den här gången ;)

Ska inte ner på brännbollen, jobbar 9-13h/dag fem dagar i veckan + lördagar. Söndag är min enda lediga dag..

Men jag har fått ledigt 11:e augusti för att åka på Reaggefestival!! Blir kul, jag har aldrig varit där :emo-thumb (ätardag o allt )

Johanna: tack :)

Patrik_bale: Tack. Bilder e på G! Om en vecka eller så :emo-thumb

Sally Adham wrote:
    Hallå Biffen,
    Shit 1200 är ju ingenting! Kör hårt – snart dags för ny fettmätning :).
    Jobbar du i innerstan tis-ons?

Hallå Sally,
    tänkte faktiskt på dig igår :) Gör gärna en ny mätning snart.
    Jobbar på TPH 14-19 tisdag och 10-15.30 onsdag, men jobbar på gymmet före respektive efter passen, så det blir lite tight… Du kan inte nån kvällen vid 19.30?

Morgonvikten låg på 62,5kg[/b] (1kg ner den här veckan) helt ok! :emo-thumb

450kcal på crossen

Triceps/vader/mage[/b]

Enarms hantelpress på bänk:
    13,5kg 1*11
    16,5kg 3*7-8

Drag över huvud med rep:
    36kg 1*10
    41kg 3*8

Pushdowns med rep:
    46kg 1*10
    50kg 1*7
    55kg 2*6

Kickbacks:
    7kg 2*9 (vågar inte köra tyngre här pga axeln.. och tappar lätt kontakten oxå)

Enarms pushdowns, omvänd grepp:
    23kg 2*8

Sittande vadpress (utan kramp, tjoho!! :))
    4*12
    Benpressen var upptagen så jag körde stående i smithen
    2*12 + ett ”utpumparset”.

Mage på bänk 3set + magmaskin 3set.

Total tid: 50 min.[/b]

Blir en promenad hem från jobbet ikväll om det inte spöregnar, då hoppar jag det..

Fan.. biffen har gått och blviit sjuk.. :( Rossliga luftrör…Blir ingen träning innan jag mår bättre. Måste dock jobba..

Får se om jag hinner bli frisk och komma igen till tävlingen.. har gått upp i vikt :

Jag håller tummarna nu att du blir frisk fort så du kan köra vidare .

Vikten du har gått upp är säkert bara vatten. Krya på dig!

Tack Vanessa och camilla.

Men det är mer än vätska jag lagt på mig känner jag.. Ett lite sämre utgångsläge rent viktmässigt, men det e bara att kämpa ännu hårdare. Det e bara att ta nya tag till veckan..!

Börjar bli bättre nu och tog en promenad till jobbet idag. Träning blir det först på måndag, ev börjar jag lite lätt imorrn.

Krya på dig!/J.
    ps.detta fixar du lätt!.ds

Då var biffen tillbaks på gymmet igen!! :emo-thumb
    Är väl inte 100% frisk men jag mår så jag orkar träna iaf.

Krävde inte så mkt av passet idag, eftersom jag dels varit sjuk och sedan var tvungen stiga upp kl 04.00 för jobb, vilket gav mig lite huvudvärk..

Men fan jag körde armar 40min och det gick hyfsat bra. Skönt å vara tillbaks igen!!

Promenad till jobbet imorse 75minuter.

Linn wrote:
    Då var biffen tillbaks på gymmet igen!! :emo-thumb
    Är väl inte 100% frisk men jag mår så jag orkar träna iaf.

Krävde inte så mkt av passet idag, eftersom jag dels varit sjuk och sedan var tvungen stiga upp kl 04.00 för jobb, vilket gav mig lite huvudvärk..

Men fan jag körde armar 40min och det gick hyfsat bra. Skönt å vara tillbaks igen!!

Promenad till jobbet imorse 75minuter.

Om du är sjuk – helst med feber och/eller huvudvärk, ben och/eller muskelvärk, samt uttröttad, slutkörd och med låg motivation .. jamen det låter som min bästa come-back träningspartner!!!!:) Love 2 hear from u!!
    Kram

Hoppas du snart är fullt frisk och taggad till tusen.
    Jag håller tummarna :friends:

PS. Jo jag tävlade i -57, dock vägde jag in på 53,9Kg dess utom är jag ju nästan 1 decimeter längre än dig så nog är du biffigare! DS.[/b]

SheeBa wrote:
    Om du är sjuk – helst med feber och/eller huvudvärk, ben och/eller muskelvärk, samt uttröttad, slutkörd och med låg motivation .. jamen det låter som min bästa come-back träningspartner!!!!:) Love 2 hear from u!!
    Kram

;) Jag e ganska busy, men det e klart vi kan ses nån dag… tränar alltid före jobbet, vid 8. kram. hörs.

Ulrika Johansson wrote:
    Hoppas du snart är fullt frisk och taggad till tusen.
    Jag håller tummarna :friends:

PS. Jo jag tävlade i -57, dock vägde jag in på 53,9Kg dess utom är jag ju nästan 1 decimeter längre än dig så nog är du biffigare! DS.[/b]

Jag är frisk, men inte taggad till tusen tyvärr… :( Det enda som gått bra senaste veckorna är jobbet, vilket är sjukt kul. Jag tror jag ska lägga ner byggningen :frust:

Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 218 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.