- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
10 augusti, 2007 at 08:01 #688902Anonym anvandareMember
Viljan, motivationen och längtan efter att stå på scenen måste ju finnas för att nå hela vägen fram, men visst har du väl den?
Om inte finns det ju så mycket annat i livet än byggning och tävling, som tex …… ja vad sjutton gör man om man inte tränar, räknar kalorier och packar matlådor?Nä nu ska jag sluta att löjla mig, har ju bara kört en tävling men jag vet mycket väl hur det är att dieta, ena dagen känns allt bra man är oslagbar och nästa är allt skit och man vill bara gå och gräva ner sig.
Jag hoppas du kommer att ta dig till sccenen för det hade varit jätte kul att se dig hård nu när du lagt på dig mer massa, så om jag får så håller jag tummarna för att fixar SM.13 augusti, 2007 at 14:49 #688904Anonym anvandareMemberÄr inne i en liten svacka som jag har riktigt svårt att komma ur..
Var sjuk en dryg vecka och haft nu problem med luftrören ett tag, vädret gör det inte bättre direkt.
Drog därför ner på kardioträningen och har inte riktigt kommit igång med den igen.. Men det största problemet är väl bristen på eller rättare sagt avsaknaden av motivation. Träningen går skitbra, förutom lite små smärtor o skavanker men det är som det brukar vara.Vet inte om jag orkar/hinner komma igen efter det här. Tråkigt, men så är det. Men så jäkla viktigt känns det inte heller.
1 september, 2007 at 15:58 #688906Anonym anvandareMemberLinn wrote:Är inne i en liten svacka som jag har riktigt svårt att komma ur..
Var sjuk en dryg vecka och haft nu problem med luftrören ett tag, vädret gör det inte bättre direkt.
Drog därför ner på kardioträningen och har inte riktigt kommit igång med den igen.. Men det största problemet är väl bristen på eller rättare sagt avsaknaden av motivation. Träningen går skitbra, förutom lite små smärtor o skavanker men det är som det brukar vara.Vet inte om jag orkar/hinner komma igen efter det här. Tråkigt, men så är det. Men så jäkla viktigt känns det inte heller.
Hej Linn!
Hur är läget? Hoppas på att du står på scenen i oktober!//Jossan
2 september, 2007 at 14:05 #688908Anonym anvandareMemberHälsan ska inte behövna stå på spel för en hobby.
Vet att du varit krasslig nu ett bra tag. Ta det lungt, kör inte sönder dig. Vila och ta avgörande beslut senare.20 januari, 2009 at 14:35 #688910Anonym anvandareMemberStår på jobbet och läser denna gamla journal.. Jag saknar skiten, det gör jag!!
Tyvärr är kroppen inte under de bästa förutsättningar för att varken bygga eller dieta… men vi får se om det blir nåt framöver.
När jag läser här blir jag motiverad att ta mig i storform igen. Frågan är om den trasiga kroppen pallar med det?!Sedan har jag börjat lira innebandy och det är oxå sjukt kul. Det är dock inte samma sak..
20 januari, 2009 at 14:45 #688912Anonym anvandareMemberOm jag beslutar mig för en ny satsning så kommer jag starta en helt ny journal :up: dock inte säkert att det räcker hela vägen fram, men men vi får se vad som händer
20 januari, 2009 at 15:13 #688914Anonym anvandareMemberJag har saknat dig här Linn! Lycka till med vad du än bestämmer dig för!
20 januari, 2009 at 17:31 #688916Anonym anvandareMembercamilla wrote:Jag har saknat dig här Linn! Lycka till med vad du än bestämmer dig för!Tack Camilla! Du verkar köra på bra, fortsätt så :emo-thumb
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.