- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
16 april, 2007 at 06:19 #688582Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:härligt att du hittat kärleken Linn!
Håller med Mia!!*Härligt:) *
Säger som Snuttan skrev:Håller tummarna, håll dig fokuserad o oss informerade!!!
Lycka till!Kör hårt!//S*16 april, 2007 at 22:50 #688584Anonym anvandareMemberIdag var det jobb 10-19.
Kvällspasset var Rygg och Bröst!
Latsdrag brett 4*8-10
Latsdrag smalt 4*10
Hantelrodd 3*8
Pullover 3*12Bröstpress smalt 4*8
Lutande bröstpress smalt 4*7-9
Flyes uppåt samt nedåt i cc 2 + 2* 10
(Måste köra bröst med smalt grepp pga axlarna)Cardio 250kcal efteråt, sen stängde gymmet! tog en lite längre promenad hem istället. :emo-thumb
17 april, 2007 at 23:08 #688586Anonym anvandareMemberTISDAG
Promenad, hann bara med 40 minuter innan jag blev inringd på jobb!
Skynda skynda duscha och fixa mig, sen dra in till stan.IKväll blev det armar [/b]45 minuter och 20 minuter kardio.
Pushdowns 4*10
Hantelpress enarms 4*8 typ
Dra ovan huvud m rep
Enarms drag omvänt grepp 3*10
Hantelcurl, sittande 3*8
Scottcurl maskin 5*7-10
Enarmscurl maskin 4*10Ett ”pump-pass” mest, vill inte att armarna ska växa mer faktiskt… de springer förbi ALLT annat! Men det största problemet är faktiskt kläder.. och att hitta en snygg vårjacka som inte har MAMA storlek är fan inte lätt
19 april, 2007 at 08:26 #688587Anonym anvandareMemberOnsdag
Morgonkardiom bestod av crosstrainer 50 min, ca 700kcal & promenad hem från jobb 50 minuter.Idag är jag ledig :kicking: Ska strax ut på en morgonpromenad och kommer köra axlar med Danne senare idag. Bra att träna med en jämnstark (aningen starkare) kille! :emo-thumb
Extra kardio blir det idag och en extra promenad!Ska ut på stan och sväng och sen fixa med lite saker… att städa min gamla lgh vore på sin plats. Jag är inte typen som städar frivilligt, iaf inte där jag inte bor längre.. I nya placet däremot städar jag hela tiden
19 april, 2007 at 08:29 #688589Anonym anvandareMemberGött att du kör på . Du har alltid varit envis under dina förra diet så KOM igen tjejen BRING IT ON
19 april, 2007 at 20:27 #688591Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:härligt att du hittat kärleken Linn!SUSAN wrote:Håller med Mia!!*Härligt *
Säger som Snuttan skrev:Håller tummarna, håll dig fokuserad o oss informerade!!!
Lycka till!Kör hårt!//S*Tack tjejer. Har inte haft nån kille på länge.. klarat mig bra på egen hand. Vad är meningen i att jaga, när han dyker upp så gör han. Och nu har han gjort det Det känns SÅ rätt
Vanessa Frykman wrote:Gött att du kör på . Du har alltid varit envis under dina förra diet så KOM igen tjejen BRING IT ONTack Vanessa. Jag kör på så mycket jag orkar :emo-thumb Har mycket kvar men det är ju inte tävling än som tur är. Jag kan vara envis om jag vill
19 april, 2007 at 20:39 #688593Anonym anvandareMemberImorse: Promenad 60 minuter.
Idag blev det AXLAR/TRICCAR + rehab.[/b]
Sittande sidolyft
Framåtlutande sidolyft
Ligg omvänt drag i cc
rotator m hantel
pushdowns enarms
pushdowns rep
liggande hantelpress enarmsKörde 3-4set/övning och väldigt många reps idag. Skulle bara kört axlar men de kändes skit och jag ville inte lägga ner passet, så jag körde lite triccar istället. Rehab för axlarna 4 set efter passet samt 20min crosstrainer.
Ikväll: promenad 40minuter.
Kommer lägga upp ett schema för diet samt träning och kardio snart, så jag har en plan under dieten. Det känns mycket bättre så.
Trevlig kväll på er! :emo-thumb
ps. ska försöka fota nån dag så jag livar upp journalen lite!
19 april, 2007 at 20:54 #688596Anonym anvandareMemberKul att ha en hårdsatsande tjej att läsa om igen. Kämpa på nu, du vet ju hur nöjd man blir när man når sitt mål.
Var rädd om musklerna nu bara, det är ju dom vi vill se.
20 april, 2007 at 19:25 #688597Anonym anvandareMemberPetra wrote:Kul att ha en hårdsatsande tjej att läsa om igen. Kämpa på nu, du vet ju hur nöjd man blir när man når sitt mål.Var rädd om musklerna nu bara, det är ju dom vi vill se.
Hej Petra,
kul att du skriver i journalen!Jag har mycket att ta bort, så jag behöver nog inte bekymra mig om att musklerna ryker än på ett tag
Ska du provdöma på SM? Grymt kul det var!!
20 april, 2007 at 19:32 #688598Anonym anvandareMemberIngen promenad idag då jag var på intervju imorse. (Går inte upp kl 06.00 för en promenad redan nu)
71,9kg imorse (1kg ner denna vecka)
BEN, VADER [/b]
Knäböj 5 set
Benpress 3 set
Benspark 5 set
Lårcurl, liggande: 1 uppvärmn + 4 dropset. Lite vila, sen 3 set ”trappset” där jag istället ökade vikterna efter varje set. Tufft!
Sittande lårcurl: 1 set + 3 set med ett ben i taget.
Sittande vadpress: lätt högrep 4 set.
40minuter lätt kondition- And that´s about it.Var lite trött idag efter att gått upp tidigt men det gick hyfsat bra ändå.
Har redan lite träningsvärkÄter lite gott ikväll, med början kl 18.30.
Imorgon är det tuff diet igen! :emo-thumb
22 april, 2007 at 17:20 #688599Anonym anvandareMemberLördag: 45minuter tuff kardio 580kcal före frukost + kvällspromenad 40min.
Söndag: Morgonpromenad 70 minuter + Rygg/biceps/mage[/b] 70min + kardio 20minuter.
Breda latsdrag 64kg 4*8-10
Sittande rodd enarms: 32kg 2*10 (hjälpte till lite)
Sittande rodd 55kg 4*8-10
Ryggresningar 3set
Bicepscurl i maskin 46kg 12 + 55kg 8,6,5
Hammercurl m rep i cc: 50kg 10 59kg 8,8,7
Bicepscurl i maskin (en arm i taget): 23,5kg- 12 lätt! 25,3kg 10 27,5kg 2*10 (m hjälp)
+ mage 6 set, 2 olika övningar.Kändes bra, ökade lite i alla övningar sedan förra gången. :emo-thumb
Imorrn blir det nog VILA då jag jobbar 12-19, dock en morgonpromenad och troligen en promenad hem från slussen.
På tisdag åker jag till Italien![/b] Blir ett bröst/triceps pass på fm tillsammans med min älskling. Sen hoppas jag att det finns gym där borta och att det går att få tag på hyfsat bra mat
24 april, 2007 at 13:16 #688600Anonym anvandareMemberPromenad 60 minuter
Bröst/triccar 70min + kardio 20min.[/b]
Hinner inte skriva mer nu, måste dra. Får se om jag får tag i nåt internet i Italien.
Ciao så länge!
26 april, 2007 at 21:45 #688602Anonym anvandareMember~Frida~ wrote:Ha så trevligt i Italien Linn! Ps, det har inte ringt ngn till mej ännu…[/b]
Hälsa lilla Bambina om du träffar henne! (Oscars tjejs hund)Tack Frida.
Men jag vet inte varfòr du tror att jag ska traffa Oskar och hans tjej? Jag ar har med familjen
26 april, 2007 at 21:51 #688604Anonym anvandareMemberJo da ar man har i varmen. Kanske lite svart att lasa vad jag skriver men ni far anstranga er
Inte jattelatt att skota dieten har med sa mycket bilakande och bara en natt pa varje stalle.. Jag kanner hur kilona samlas nar jag knappt ror pa mig och inte ater perfekt.. men men jag far kampa som en galning nar jag kommer hem istallet!!
Vi har varit i Florence, Pisa, San Marino och nu Rimini. Skont och varmt, nastan 30 grader har.Nu ska jag ut i nattlivet. Ta en lang promenad blir det nog. Och stanna till vid en spelhala
Saknar mina tva killar jattemycket..26 april, 2007 at 22:03 #688606Anonym anvandareMemberLinn wrote:Tack Frida.Men jag vet inte varfòr du tror att jag ska traffa Oskar och hans tjej? Jag ar har med familjen
Jag bara gissade på att ni skulle förena nytta med nöje Men isåfall: Ha en skön semester!
Fast… 2 killar? Det låter hårt!
Ta hand om dej!Mvh Frida från fel konto
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.