- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
5 maj, 2007 at 15:25 #688631Anonym anvandareMember
Morgonpromenad på 60 minuter.
Det blir vila från styrkan[/b] idag, det har varit en lång natt e ganska trött… ska iväg och köra kondition och stretcha lite för det behövs. Känner mig så stel efter så mycket bilåkande och stillasittande..
Ingen ätardag, det har jag slutat med
eller inte
Vanessa: tack
5 maj, 2007 at 16:48 #688633Anonym anvandareMemberLinn wrote:Planen är att gå i 55:an nästa tävling.Hej Linn! Är det nya viktklasser i BB? Sist jag intresserade mig för byggning (några år sedan) var damernas viktklasser -52, -57 samt + 57….är det ändrat nu för tiden? Du får ursäkta en gammal styrkelyftare som har så dålig koll på BB 😮
Kör hårt! Ska följa din journal!
5 maj, 2007 at 18:26 #688636Anonym anvandareMemberTjena cooling!
Du ser riktigt grov ut! Hoppas att Du haft det bra i Italien, såg riktigt nice ut!Hör av Dig om hur du jobbar nästa vecka!
Kramis från lill-sparris
5 maj, 2007 at 22:20 #688638Anonym anvandareMemberPinglan: Japp det är -55 och +55kg nu. Hade gärna sett att det fanns tre viktklasser, då den här uppdelningen är lite orättvis för de allra minsta..
Tack för stödet!Jossan: Tja Mega biffen
Det var helt OK, men för lite träning och för mycket kultur för min smakInget tph-jobb vad jag vet so far.. men ska på möte på gymmet på onsdag och börja på fredag nästa vecka :emo-thumb
Och du, jag har messat dig..6 maj, 2007 at 17:38 #688640Anonym anvandareMemberMorgonpromme på 70minuter.
Marklyft, lårcurl, benspark och vader.[/b]
Mark 4 set hyfsat lätt.
Benspark set + 4 dropset
Ligg lårcurl 5 set
Vader i benpress varvat med sitt vadpress tot 8set
+ lite mage /bålträning på det och mycket stretch :emo-thumbTrappmaskin + cross 300kcal
Ingen kanonpass, hade lite ont i lederna.. kommer och går det där
7 maj, 2007 at 13:00 #688642Anonym anvandareMemberIdag blev jag glad när vågen stod på 68,3kg!![/b] Så ”lite” har jag inte vägt sedan förra sommaren, då formen var ganska hyfsad.
Skönt att gå ner så snabbt efter semestern.. Kanske var det just därför att jag tagit en vecka ”off”?! (iofs kissade jag ovanligt mycket igår..)Vikt före semstern: 71,8kg
I torsdags, efter semestern: 73,6kg
Idag: 68,3kgIdag spöregnade det ute, så det blev kardio på gymmet.
30minuter cross- 400kcal. Proteindrink, e-vit mm innan jag gav mig på styrkan.BRÖST/TRICCAR 11.20-12.00
Pecdec 4*36kg
Smal bröstpress 4*54,5kg
Lutande bröstpress 4*50kg
CC neråt/uppåt 3*27kg
Pushdowns enarms 2*23kg
-”- med rep 4*41kg
Hantelpress enarms ligg på bänk 3*11.5kg
Avslutade med rep över huvud 2*27kg/arm.Kändes ganska bra idag- bröst o triccar älskar jag!!
Fick två sköna kommentarer idag. Först en tjej inne i friviktsrummet som sa ”jag har kollat på dig länge och jag är så avundsjuk” Sånt hör inte till vanligheterna och e alltid kul att höra. Man blir lite mer peppad!
Sedan en äldre dam i omklädningsrummet (en fd klient till mig på gymmet) som sa ”du försvinner ju nästan, hur mycket har du gått ner?” Den där kommentaren förstod jag mig inte riktigt på (haha, jag?? som har så mycket att ta av) men vi har inte sett på ett tag, kan vara det att hon såg mig i julas med en vikt på 82kg.. huga
7 maj, 2007 at 21:40 #688644Anonym anvandareMemberGÖTT att du tar åt dig av positiva kommentarer! Det gör en gott när man kämpar hårt…
nyfiken på bilder e jag!
8 maj, 2007 at 12:16 #688645Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:GÖTT att du tar åt dig av positiva kommentarer! Det gör en gott när man kämpar hårt…nyfiken på bilder e jag!
Fler bilder kommer om ett tag, när det hänt lite!
8 maj, 2007 at 12:23 #688647Anonym anvandareMemberMorgonkardio på gymmet före frukost:
400kcal på crosstrainern + vader o mage, 4 resp 5 set.Får se om jag kör ett pass till ikväll, lutar åt det!
Käkade på lite igår eftersom det var en vecka sedan sist och jag behövde fylla på.
Har räknat ut att jag behöver tappa 0,6kg/vecka fram till SM och det ska väl inte bli några problem.
8 maj, 2007 at 12:30 #688649Anonym anvandareMemberLinn wrote:Morgonkardio på gymmet före frukost:
400kcal på crosstrainern + vader o mage, 4 resp 5 set.Får se om jag kör ett pass till ikväll, lutar åt det!
Käkade på lite igår eftersom det var en vecka sedan sist och jag behövde fylla på.
Har räknat ut att jag behöver tappa 0,6kg/vecka fram till SM och det ska väl inte bli några problem.
YOU CAN DO IT [/b]
8 maj, 2007 at 12:53 #688652Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:YOU CAN DO IT [/b][http://en.wikipedia.org/wiki/The_Waterboy [img=http://www.cineol.net/images/noticias/Cameos/Waterboy_2.jpg]]
Och en sound bite: [http://www.moviesoundscentral.com/sounds/waterboy/do_it.wav do_it.wav]
8 maj, 2007 at 20:57 #688654Anonym anvandareMemberTack för Ert stöd, Vanessa och Magnus!
Idag har jag storstädat hela lgh. Fick ett ryck att vara lite nyttig :p då jag inte jobbade idag. Och så gjorde jag min älskling lite extra glad!
Blev som sagt lite mer kardio ikväll.
Trappmaskin 20 minuter (trampade långsamt = mer ben/rumpträning)
Gång i uppförsbacke 20 minuter. Totalt: 350kcalImorrn blire Rygg, sen ska jag hälsa på på mitt nya extra jobb på kvällen :emo-thumb
Och på lördag väger jag 67,8kg (om jag får bestämma )
9 maj, 2007 at 12:52 #688656Anonym anvandareMemberIdag körde jag RYGG[/b] med Magnus och Janne. Lite ont med fan vi körde på och det gick bra idag! Värmde upp baksida axlar så det kändes bättre..
Körde morgonkardion på gymmet, crosstrainer totalt 450kcal, därefter en proteindrink och vitaminer, tribulus mm före styrkan.
Maskinrodd, sitt 84kg 3*10
Latsdrag fram, breda 55kg 3*12
Latsdrag v-grepp: 68kg 3*8-10 (m ass. två sista repsen)
Stående rodd, fri stång: 70kg 3*10
Fria Chins m assist 3*max
Pullovermaskin 55kg 3*max
+ 2 set mage efteråt (orkade inte mer, var tokslut!!)Kände mig hyfsat stark med endast en prottedrink i magen
Direkt efter passet en vitargo-drink och lite senare grötfrukost :emo-thumb
9 maj, 2007 at 13:07 #688658Anonym anvandareMemberjäävlar vad köttig! riktigt imponerande!!
9 maj, 2007 at 14:39 #688660Anonym anvandareMemberassmuscle wrote:jäävlar vad köttig! riktigt imponerande!!Tack! Sånt värmer å höra
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.