- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
9 maj, 2007 at 16:05 #688662Anonym anvandareMember
Du skriver 0.6kg/v.
Är det någonstans i viktnedgången som du av erfarenhet vet att det kommer att bli segare?
Vad gör du isf för att komma över den gränsen?
För att ge lite amatörkritik om bilderna så ser det i latsspreaden ut som att vänsteraxeln ligger högre och ”i annan vinkel”. Spetsigare uppåt om du förstår hur jag menar?!
Är detta något som följer med i lineupen för dig?Anna
9 maj, 2007 at 17:05 #688663Anonym anvandareMemberGode tid vad du har köttat på Dig..jag har ju bara sett dig med kläder på
Skall bli roligt å se hur slutresultatet blir! Kör hårt!:up:Kramar!
/Tack för PM:et
9 maj, 2007 at 19:46 #688665Anonym anvandareMemberSatan i gatan Linn! Du är ju grym. Biffen ÄR tillbaka :up:
9 maj, 2007 at 21:00 #688666Anonym anvandareMemberAnna Andersson wrote:Du skriver 0.6kg/v.
Är det någonstans i viktnedgången som du av erfarenhet vet att det kommer att bli segare?
Vad gör du isf för att komma över den gränsen?
För att ge lite amatörkritik om bilderna så ser det i latsspreaden ut som att vänsteraxeln ligger högre och ”i annan vinkel”. Spetsigare uppåt om du förstår hur jag menar?!
Är detta något som följer med i lineupen för dig?Anna
På bilderna är det en dubbelbiceps och en line bakifrån, ingen latsspread.
Men visst jag har svårt att hålla axlarna likadant när jag poserar pga en envis skada.Det brukar ta stopp lite i viktnedgången (iaf för mig) när jag har bra flyt och riktigt motiverad i mitten av dieten, men då beror det oftast på att jag ligger på för stort underskott. Stor motivation = mycket träning.
Jag ökar då kolhydraterna och det brukar resultera i att vikten ger med sig.
Annars försöker jag variera träningen så mycket jag kan, med kardio, set, reps och olika intensitetshöjande tekniker.9 maj, 2007 at 21:05 #688667Anonym anvandareMemberJosefin Brander wrote:Gode tid vad du har köttat på Dig..jag har ju bara sett dig med kläder på
Skall bli roligt å se hur slutresultatet blir! Kör hårt!Kramar!
/Tack för PM:et
Tack!! Vad glad jag blir Sånt ser man inte själv.
(Inte Magnus heller tydligen för han blev oxå överrraskad av bilderna )Din mobile e knas, jag har messat dig tokmycke de senaste fick du väl iaf?
Puss!
9 maj, 2007 at 21:07 #688668Anonym anvandareMemberHeidi K wrote:Satan i gatan Linn! Du är ju grym. Biffen ÄR tillbaka :up:Tack
10 maj, 2007 at 20:53 #688670Anonym anvandareMemberFöre frukost:
45minuter crosstrainer = 600kcal :emo-thumbKvällspasset: Triccar/baksida axlar + rehab.
Enarms hantelpress på bänk 13,5kg 4* max
Pushdowns m stång ( brett grepp= tar högre upp) ca 59kg 4* max
Enarms pushdown, omvänt grepp 3*max
Drag ovan huvud m rep: 36kg 3*max
Baksida i cc: 3*max
Omvänd pecdec 3*max
Avslutade med rehab 3 set för axlarna, sedan framåtlutande hantellyft följt av sidolyft (för att ta ut det sista).40 minuter promenad efter passet.
Kändes hyfsat, fast jag hatar verkligen att träna på kvällen när alla andra tränar.. även i vårt stora gym blir det trångt i frivikten 👿
Sen är jag så seg i pallet på kvällen.. Föredrar morgonträning helt klart!Tycker jag börjar se axlarna tydligare, iaf i kläder. Det verkar som jag förbättrat baksidan lite, av bilderna och mina kritiska ögon att döma.
Önskat bjuda på lite fler bilder, (för det livar upp!) men tyvärr tränar jag för det mesta själv och lite svårt att fota då. Ska se om jag kan fixa några fler träningsbilder framöver!10 maj, 2007 at 21:09 #688671Anonym anvandareMemberGrymt bra rygg och axlar Linn!! Skitsnyggt.
Måste köttat på dig en hel del mer muskler än sist du tävlade va?10 maj, 2007 at 21:31 #688672Anonym anvandareMemberEmelie wrote:Grymt bra rygg och axlar Linn!! Skitsnyggt.
Måste köttat på dig en hel del mer muskler än sist du tävlade va?Tack Emelie!
4-5kg muskler har jag säkert lagt på mig. Men det kunde varit betydligt mer.
11 maj, 2007 at 13:31 #688673Anonym anvandareMemberMorgonpromenad 70 minuter
Biceps/vader + mage[/b]
Ett ganska kort pass, var trött efter en hård träningsvecka så det passade bra att ta det lugnt idag.
20min (300kcal) på crosstrainern efteråt.Nu ska jag snart iväg på jobb :emo-thumb
11 maj, 2007 at 13:43 #688675Anonym anvandareMemberIkväll blir det ytterligare en promenad efter jobbet.
Imorgon VILA, då jag jobbar hela dagen. Står helt ensam på The Phone House på Nybrogatan (östermalm) ifall nån vill hälsa på
På söndag blir det hårdträning igenom jag mår känner mig utvilad och mår tiptopp annars lättare träning och hårdkörning på måndag igen!!
:bb:
12 maj, 2007 at 09:24 #688677Anonym anvandareMemberAv bilderna att döma ser det ut som om det har hänt en hel del med ryggen. Ser både mer vidd och fler detaljer än vad jag minns sen tidigare.
Ska bli intressant att se framöver !13 maj, 2007 at 13:24 #688679Anonym anvandareMemberAlm wrote:Av bilderna att döma ser det ut som om det har hänt en hel del med ryggen. Ser både mer vidd och fler detaljer än vad jag minns sen tidigare.
Ska bli intressant att se framöver !Tack Alm. Ja,visst har det hänt lite sen jag tävlade senast
Jag försöker ligga i och lägga på mig massa, och nåt ska man väl få för att träningen alltid kommit i första hand13 maj, 2007 at 13:29 #688681Anonym anvandareMemberLördag: promenad 60 minuter + 30 min hem från jobb på kvällen.
Söndag: 45minuter crosstrainer (före frukost) 650kcal.
Kommer antingen gå en kvällspromenad eller köra ett styrkepass lite senare. Men funderar allvarligt på att vila från styrka idag också för att vara pigg och fräsch för en ny träningsvecka :emo-thumb
13 maj, 2007 at 13:43 #688682Anonym anvandareMemberbra jävla grov alltså! :nod
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.