Biffen är tillbaka!

Home Forums Dagböcker Biffen är tillbaka!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 218 total)
  • Author

Tjena tjejen!

Tusan vad du kämpar bra!Snart blir det ännu hårdare,jag kommer att ha ögonen på dig på nära håll framöver..:P

Puss o kram

Tack Jossan, det behöver jag!

Träna kan jag göra hur mkt som helst men jag är gottsugen som faen oxå..:|

puss & kram
    ses imorrn!

Onsdag.
    crosstrainer 360kcal + Rygg 30min. Intensivt och bra pass!
    Promenad kväll 60min.

Torsdag:
    Cross 550kcal morgon.
    Promenad 75min kväll.

Intaget = lågt! Mindre än 100g kolisar igår och idag, ökar fettet lite istället.

Fredag:
    Promenad till jobb 75minuter.
    Amar, vader 45min

Äter lite gott

Lördag:
    promenad till jobb 80minuter. VILA idag. Ev en promenad till lite senare.

Veckans lägsta vikt[/b] var i tisdags på under 67kg[/b]. Mer än så gick jag inte ner denna vecka.. Målsättningen är tappa ytterligare kilot inom kort!

Nästa vecka blir det enbart kondition, hade jag tänkt. Jag behöver vila både axlar och psyke.

v. 24 KONDITION[/b] :nod

Må: cross 550kcal + promenad 40min
    Ti: cross 650kcal + promenad 60min.
    On: Morgonpromenad 75 min & kvällsprom 75min.
    (Veckan fortsätter sedan i samma stil.. )

Jobbar väldigt mycket nu och det är skönt att få lite rutin på tillvaron. Det är mycket lättare att dieta!
    Men jag går inte ner i vikt. Snarare upp! ;) Vilket förvånar mig en aning, då jag sköter dieten till fullo.
    Iofs är jag väldigt uppe i varv, kroppen är stressad och vill inte släppa på vätskan… Och värmen kan säkert spela in.. eller vad tror ni?
    Men så länge jag ser att det går framåt är det inget som oroar mig. SPEGELN är framstegens viktigaste redskap :emo-thumb

Linn wrote:

Men jag går inte ner i vikt. Snarare upp! Vilket förvånar mig en aning, då jag sköter dieten till fullo.
    Iofs är jag väldigt uppe i varv, kroppen är stressad och vill inte släppa på vätskan… Och värmen kan säkert spela in.. eller vad tror ni?
    Men så länge jag ser att det går framåt är det inget som oroar mig. SPEGELN är framstegens viktigaste redskap :emo-thumb

Då är vi två! Jag har inte heller tappat nämvärt i vikt senaste tiden trots strikt diet med mycket cardio. Jag gjorde en kalipermätning eftersom jag var nojig. Och så speglar jag mig massor….. :D
    Du kommer säkert börja tappa lite vikt på vågen snart. För mig går viktraset i perioder, en vecka mycket, en vecka inget alls.

Ähh, vi håller oss till spegeln tycker jag! :up:

CamillaJ wrote:
    Då är vi två! Jag har inte heller tappat nämvärt i vikt senaste tiden trots strikt diet med mycket cardio. Jag gjorde en kalipermätning eftersom jag var nojig. Och så speglar jag mig massor….. :D
    Du kommer säkert börja tappa lite vikt på vågen snart. För mig går viktraset i perioder, en vecka mycket, en vecka inget alls.

Ähh, vi håller oss till spegeln tycker jag! :up:

;)
    det låter som en bra idé!
    Jag har inte gjort nån kalipermätning än dock.

Ska du köra SM??

Vägde 66,2kg[/b] imorse. Skönt som fan att vikten börjar släppa!! Rutorna börjar skymtas och jag har fått mer detaljer på ryggen wee! :emo-thumb
    Jag har inte planerat någon ätardag och tänker inte ha någon heller. Dock kommer jag fylla på några timmar ikväll, då jag legat lågt och gått ner bra. Den här dietveckan har varit riktigt bra, då jag både hunnit träna och jobba mycket och det är DET som ger mig energi![/b]
    Den här viktnedgången gav mig en riktig motivationskick! då det gått segt framåt på senaste tiden.

Jobbar idag och kommer ligga lågt på intag fram till ikväll. Får se om jag kan ta lite bilder innan jag ger mig på glassen ;) annars kan jag och min träningspolare säkert fixa det nästa vecka, när han är tillbaks från semestern och åter min stöttepelare på gymmet.

Gårdagens träning var 550kcal på crossen + 100minuters promenad på lunchen/kvällen. Idag blir det endast promenad till och från jobb dvs 2x 60minuter. :emo-thumb

Linn wrote:
    ;)
    det låter som en bra idé!
    Jag har inte gjort nån kalipermätning än dock.

Ska du köra SM??

Japp, det är tanken i alla fall. Jag är inte lika säker på att komma upp på scen i år som jag var förra året, nu är det SÅ mycket annat på gång runt den tiden och strax innan att jag bara kan hoppas att jag hinner med allt och orkar hålla dieten fullt ut. Men om jag kämpar på 110 % och planerar allt bra så kan det gå! Det ska gå! Det är nog lite av sista chansen för mig att komma upp å scenen på ganska länge så jag måste passa på.
    Kan lova att viktnojan satt in redan…. :)

Gott att det går bra för dig, kämpa på nu :up:

TREVLIG MIDSOMMAR LINN:emo-thumb
    Upp med bilderna nu:)

Vill bara bevittna att Linn verkligen lever upp till sitt smeknamn – ”biffen” :)

Ska bli spännande att se resultatet!
    Kör så det ryker nu!

//Linda

Camilla, Precious, Snuttan och Lindis, Tack allihop! Känns bra att ni följer mig :)

Sally: jag tycker du bitat på dig ordentligt du med! :emo-thumb
    Tack för hjälpen igår! Jag e långt ifrån formen.. ibland känns det segt, men jag FÅR inte ger upp för att jag inte tror jag kommer hinna : That´s out of question!! :nono:

Igår körde jag rygg/mage 45min och cross 15min + 90min promenad på kvällen.

Idag har jag kört Armar o baksida lår 40min + cross 25 minuter. Blir en promenad senare ikväll.

Vikten: 66kg[/b]

Sally gjorde en kalipermätning på mig igår kväll, 7-punkts och det ska väl stämma hyfsat. Resultaten var jag mindre nöjd över… trodde jag hade högre fettprocent, men samtidigt hade jag alldeles för hög för att tävla om 16 veckor :( OM allt går bra och spikrakt framåt kan jag greja formen, men det ska mycket till.. men jag kämpar!!

Fettprocent: 15,8
    56kg muskler

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 218 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.