- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
10 november, 2011 at 21:02 #158801Anonym anvandareMemberGober wrote:Har du tränat regelbundet sedan 80-talet Hulken?
jepp!!!….till å från nån gång,typ 3 månader el så.har ju hänt.
steppade in på swings i sthlm,-79.första gången!!!
så under allt fläsk finns det lite mukler!!!!………………..lol10 november, 2011 at 21:25 #158802Anonym anvandareMemberNog finns det muskler allt, det ser man på vikterna om inte annat :up:
10 november, 2011 at 23:38 #158803Anonym anvandareMember[http://youtu.be/JWeYxestOOY]
åker på fötterna,-88!!!
11 november, 2011 at 18:08 #158804Anonym anvandareMemberBröst pass,med gäspningar!!!
Bänk:60×15,90kgx15,120×10,150×4,3,3,3,3.snabba lätta.
snebänk:110×15,130×8,8,8,8,8.snabba lätta.
flyes 3×15=max på vikt mag.i maskin.
sauna,samt sång!!!opera…….lolnu laddar jag inför den kommande myskvällen,fredagsmys.dobidoo,skavlan +massa annat bra!!!
har även mat,godis,cola……mmmm,de e man värd!!!!!!ha det alla här på body!!!!:up:
12 november, 2011 at 15:49 #158805Anonym anvandareMemberRygg pass idag då!!
Latsdr bakom 4×8-framf 4×8-rodd drag 4×10-t-bar 4×10=90kg.
Mark:100×5-130×5-160×3-180×3.sen fick de va bra.
saunan som gällde!!! sen iväg till nacka forum,burger king,xxl-burgare å lökringar,men!!!! de hade slut på favvo dippen………….för djävligt,kunde jag lika bra åkt till max!!! men men….
mycket folk ute idag också…..hmmm,börjar nog tro jultjofräset börjar att komma igång igen,phuuuuuuu.men nu blir det en naaap,så att jag orkar kolla program senare idag.samt stuva i mig lite onyttigheter också!!! favvo:sötsura bilar,cola+lite annat,därför jag tränar,för att kunna äta detta ……………lol
Tog några foton idag också,en polare tog på mig också,men ser för djävligt ut,ungefär som jag misstänkte,valross!!!!!………….lol
behöver nog deffa bort en 30kg,kan jag tänka mig,om inte mera!!!!!
men de tänker jag inte göra,pallar inte det!!!! vet ju vad det innebär,gjort så en gång förut,aldrig mer!!!!!!!………..är inte lagd åt självtorterar hållet……..lol
ha det alla på body nu,en trevlig helg………..13 november, 2011 at 00:32 #158806Anonym anvandareMemberÄsch, du är ju i strongman-form ju:emo-thumb. Det kan ju inte vara fel att vilja njuta lite av livets läckerheter.
13 november, 2011 at 00:49 #158807Anonym anvandareMemberwaco3000 wrote:Äsch, du är ju i strongman-form ju:emo-thumb. Det kan ju inte vara fel att vilja njuta lite av livets läckerheter.precis vad jag tycker också……….lol
tackar waco!!!!!………13 november, 2011 at 13:15 #158808Anonym anvandareMemberjaha,då var det söndag då!!
var nere i båtklubben idag.vi tog upp en brygga på slipen.jag å en polare …
Men!!! då ramlar jag ner från slipen medans den åker uppåt!!! som tur var, kollade kompis precis mellan båtarna,så han såg vad som hände!!
så han stoppade slipen direckt! pang boom poff sa de, å han såg att jag låg mellan bryggan å slipen i vattnet!! hade tur i oturen,bröt ingen arm el nåt! smärt å smidig,ok inte smärt då,men till viss del lite smidig.tur är väl det då!!! så fick tillbringa 2 tim i båtis,torka kläder,skor å annat.slipen är väl en 2.5 meter hög ungefär,sen en massa järnrör överallt för att staga upp.så är glad att jag inte gjorde mig illa.känns faktiskt ingenting nu när jag kom hem.har bytt kläder i alla fall. men blir mer jobb nu i alla fall!! kände när jag kom in,att tele var varm,så antagligen kortis i den!! plockade isär den direckt,men är nog kört i alla fall.låter den torka nu,vart knappt blöt ens.vart bara lite fuktig,men tror den är körd i alla fall!!
nya mobiler….datorer…känsliga saker!!!! men hoppas på f-säkring nu ,i alla fall!!! precis innan jag hoppade på slipen idag,så slängde jag av mig nycklarna till polaren,hann inte plocka av mig annat,för den var på väg neråt redan! dj….la skit!!! att jag inte hann plocka av mig allt!!! plånboken blev knappt fuktig den heller,bara lite.hade ju grejerna i fickorna,så de hann väl inte bli helt blöta då! men räckte tydligen för att mobilen/data skulle paja!!!
såg när jag öppnade mobilen,lite, väldigt små fukt fläckar.som jag torkade av direckt.inte mycket till fukt heller.men men.
så kan det gå när inte haspen är på!!!!
men nu ska jag handla lite ,å försöka ha en bra fars dag ,i alla fall!!!!hej å hå på er alla här på body:up:
14 november, 2011 at 15:10 #158809Anonym anvandareMemberHar farit runt som en skottspole idag!!!
först ringt å fixat med f-säkringsbolag ang tele.sen lämnat in den.sen så ringde jag dem igen.de sa att de skickar en ny på en gång,kommer denna vecka.börja om från början…la la la laaaa….
tur att jag tog f-säkring när jag köpte den,ett råd till alla. om ni köper dessa nya mobiler,man måste ha f-säkring!!!! de tål ingenting längre,mobilerna.räcker om det regnar å de kommer in fukt el dylikt.
ingen träning idag,har lite ont i höger arm.för mycket pressövningar tror jag.måste vila upp triccan lite nu,samt stretcha ut.brorsan åker till thai i morgon också.4 veckor.skööönt för honom!!!!!
one in a lifetime resa,är det!!!
mycket packning är det!!! 2 bussar som kommer å hämtar dem.
för er som inte vet,så är brorsan min handikappad,sitter i stol anpassad för honom.har så gjort sedan han var 4 år.ja i princip hela hans liv.det han kan styra med vilja ,är pannpinnen!!! som han har sittandes på huvudet.men blir mycket nu,7pers+brorsan!!!! mycket packning,alla hjälpmedel å stolar samt personalens packning också,en hel cirkus!!!!!
näe,nu ska jag fixa kaffe!!! hej svejs:up:
14 november, 2011 at 16:28 #158810Anonym anvandareMemberJädrar Hulk! skönt du inte skadade dig, annat än självkänslan kanske hoppas det löser sig med försäkring osv.
14 november, 2011 at 19:24 #158811Anonym anvandareMemberKommer bli en underbar upplevelse för din bror här i Thailand. Jag hoppas att han får en angenäm resa och önskar honom hjärligt välkommen hit!
14 november, 2011 at 19:27 #158812Anonym anvandareMemberKunde inte hålla mig borta idag !!!!
läste på kollo,om ett schema,ryskt,var tvungen att testa!!!!
går på 6 v intervall!! måste ju testa i alla fall.fick lite nytändning där!!Bänk:60×15,100×10,130×5,5,5,5,5. snebänk:110×15,130×8,8,8,8.150×1,110×40!!!PB!!! personbästa på antal reps där……roligt.flyes 4×12=max på vmag,sen sauna!!! å nu skriva lite ,tog en protte drink innan!
bra tempo i passet,1 tim. de som var där när jag kom,var kvar där när jag gick…………..loljo då gober,ska nog gå bra med f-säkring,tror jag……
ha det nu alla här på body:up:
14 november, 2011 at 20:38 #158813Anonym anvandareMemberbiffen669 wrote:Kommer bli en underbar upplevelse för din bror här i Thailand. Jag hoppas att han får en angenäm resa och önskar honom hjärligt välkommen hit!jag tackar å hans vägnar!!!
han åker i morgon,tisdag,till phuket.4 veckor.
må gott å lev väl………….15 november, 2011 at 15:05 #158814Anonym anvandareMemberjaha,dags för brorsan att åka snart då,till thailand,flygplanet lyfter 22:00,om allt går som det ska.
vilo dag idag. Hittade ett ryskt schema på kollo,vad gäller att öka i styrka på 6 veckor,passande för mig,har ju mina mål att uppfylla detta år!!! så,ska prova det i alla fall.många andra som provat det,å säger att det funkar!!! bra grej,det där,att de kopplat en generator till programmet.behöver bara skriva vad man maxar,så kommer siffrorna fram,vad man ska köra på i sex veckor!!!:up:
många som sa att det funkar också,får väl lita på det då!!!
aldrig provat förut,bara tränat på eget bevåg,kanske därför det inte går så bra då?…….lol
tog ett tag att tyda dessa hiroglyfer först!!! typ: 6@ 7.5,6-9%.vilket innebär:75% av 1RM,sen köra sexor,+-6-9%.sen så varierar det beroende på dag osv,ibland blir det lite löjligt lätt,i början i alla fall.men många som sagt att det blir verkligen tungt i slutet av perioden,6v.på det bör jag kunna öka 10kg el mer i bänken på!! passar ju bra,har ju 180kg som delmål för detta år!!men tungt att köra detta 3dgr/vecka!!+ allt annat också då!!! typ,ben-rygg-osv……
men den som provar får väl se…….
15 november, 2011 at 15:31 #158815Anonym anvandareMemberHej Hulken
Vad är det för spännande schemat du har hittat?
Blir lite nyfiken här borta. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.