- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
24 november, 2011 at 18:55 #158831Anonym anvandareMember
Hoppas din kryssning snart ska hitta bort från kroppen din!
Själv har jag kört mina morgonpass i veckan och i morgon körs bänkpass nummer 2.
Ska slita som ett djur för hinna pressa 160kg innan nyår.Nu kör vi Hulken!!
25 november, 2011 at 08:49 #158832Anonym anvandareMemberi0janki wrote:Hoppas din kryssning snart ska hitta bort från kroppen din!
Själv har jag kört mina morgonpass i veckan och i morgon körs bänkpass nummer 2.
Ska slita som ett djur för hinna pressa 160kg innan nyår.Nu kör vi Hulken!!
joo,det ska jag också..tar bara lite tid innan den gamla traktorn startar,men sen så går den som tåget……lol.
25 november, 2011 at 13:59 #158833Anonym anvandareMemberRygg: latsdrag bak 4×8=80kg.framf 4×8=90kg.rodddrag 4×8=80kg.rodddrag brett grepp rak stång 4×8=80kg.T-bar 4×8=80kg.känns väldigt bra i ryggen idag,bra kontakt! bicepscurl m z stång smalt grepp 4×8=40kg.hantelcurl koncent 4×8=16kg:s. stående hantelcurl 4×8=16kg:s.mycket bra kontakt idag!!! beror säkert på de lätta vikterna.sen sauna å lite sång i bastun!!! typ:opera…..
sen gick jag till christers,en lunch resturang bredvid.panerad flundra med stekt potäto å skagen röra,sen äppelkaka m vaniljsås,mmmm å kaffe.mycket sköönt att det släppt lite nu!! nu ska jag ta en naap snart,sen blir det ner till affären å ladda lite inför kvällen…..
25 november, 2011 at 16:42 #158834Anonym anvandareMemberPS!!!!!!!!
alla på body!!! kolla på bänkpress SM i morgon!!!!!!!! de sänder på nätet!!!!!!!
28 november, 2011 at 19:08 #158835Anonym anvandareMemberBänk,wu:15x50kg,12x80kg,8x110kg.
arb-set:130kg 6x5r. snebänk,wu:8x80kg,8x110kg.
140×6,6.110kgx 40 reps.flyes:5×10=max på vikt mag.sidolyft m hantlar
:6×10=12kg:s.crunches 3×15.30 min gång på rullband.sauna.2tim pass.
börjar att hosta igång nu,känner jag.Bänken på 130kg,gick väldigt lätt.
Men ska så vara enligt schema.var också skönt att köra smalt grepp,tog mycket på triccan då,å inte på axlar.30 november, 2011 at 19:14 #158836Anonym anvandareMemberBröst-rygg-mage.
Bänk,wu:cuffs 5×12.bänk:15x50kg,10x80kg,10x110kg.
arb-set:130@0.77 6x2r.smalt grepp.
Snebänk,wu:10x50kg,10x80kg.arbs:110kg 4x8r.lätt,explosivt!!! smalt grepp.
flyes i maskin 3×10=max.Rygg
latsdr bak 4×8=80kg.framf 4×8=90kg.rodd drag i maskin 3×8=90kg v-handtag.rodd i maskin m stång brett supinerat grepp 4×8=80kg.
T-bar,4×8=80kg,3×10=60kg.
Crunches 3×15.
sen belöningen-sauna.
Hyfsat rygg pass blev det,lite pump i ryggen.OBS!! 2 tim pass.känner nu när jag sitter här å har tagit en protte drink,känns bra i armarna!!!
nästa pass blir på fredag: bröst-armar-mage.enl.schema.då köra bröst på [mailto:6×6@0.77.jaha] då var det drygt 4 veckor kvar då.men bara traggla på i vanlig ordning…..blir nog bra tills 2013/2014.typ nästan 2 år på mig att öka på styrkan.om det vill sig….1 december, 2011 at 17:11 #158837Anonym anvandareMemberJaha,idag var det,igen!,första december….
vila för mig idag.körde ju ett långpass igår.
suttit i tele nästan hela dagen…..phuuu.inte lätta saker att prata/skriva om heller.skola.sociala myndigheter-foster familj-osv,…gällde dottra min,11år,å hennes skolgång osv.hon fick byta klass i fredags,men det ville hon inte,så när jag ringde var hon deppig.pga,en problem kille,som trackaserade retade mobbade folk i hela skolan.så de försökte ta en genväg,skolan,å flytta på dem som blev mobbade el trackaserade!detta har pågått 1.5 år,tydligen.vilket medfört att 5 elever bytt klass.är ju åt helvete fel !!!!!! så har suttit i tele hela dagen idag,å styrt till det hela.började redan förra veckan att ringa runt,samt skicka insändare till olika ställen,bla.UG,kalla fakta osv….skolverket.
så i morgon skall de ha en konferans,ledningen i skolan.nu har de i alla fall fått reda på,att det finns folk som bryr sig!!!jag har även pratat med,rektor-kurator-ledningsgruppen-klassföreståndaren idag.fick reda på att dottra min ,fått flytta tillbaka till sin gamla klass igen..iiyyuuuuu!!! mycket bra!!! nu får de ta hand om grabben,hjälpa honom!! skolan alltså,typ han behöver ju stöd osv. sa även till skolan,att jag kommer upp nästa vecka å besöker dem!! uuuppppsss!!!!! hoppas att jag inte blir anmäld för hot nu!!!
men vill mera göra detta för att visa,vem som är dottra mins pappa!!! för de andra barnen,å även grabben i fråga.då kanske de ser,att hon har en pappa,samt att grabben också ser det,och på det sättet kanske det blir lugnare…..vad vet jag?…men men.ja,så kan det bli ibland!!!!
ha det nu alla body kompanjoner:up:1 december, 2011 at 17:34 #158838Anonym anvandareMemberAlltid enklast att ”flytta” problemen, vare sig det är den som orsakar eller offret. Ibland ser man inte barn som barn utan problem som ska skyfflas undan.
Men det är bra när föräldrar tar tag i det så det händer något. Hoppas det löser sig till det bästa.
2 december, 2011 at 13:53 #158839Anonym anvandareMemberbröst-armar-mage.
Bänk,wu:2×15=50kg,10x80kg,8x110kg.
arbs:130@0,77 6x6r det sista bara 5r.smalt grepp.
snebänk,wu:10x50kg.
arbs:4×15=110kg.flyes i maskin 3×10=max.bicepscurl stående maskin smalt grepp 3×10=max på vikt mag.
med stöd sittande 50kg x 8,8,10,9,9.
stående alt hantelcurl 15kg:s 4×8.
crunches 3×15. sen sauna!!!
sen kom en hel skolklass dit å förde ett helsikes liv!!!…sen gick jag till rest.käkade lunch. panerad flundra med råstekt potatis å skagen röra,mmmmm!!!!
sen äppelpaj med vanilj sås å kaffe!!!!! nu e min helg räddad……
nu ska jag ta mig en naap strax!!!köpte nytt årskort också på gymet!!! så det blir träning nästa år också.
blev bara lite förvånad..2012-01-01
2013-01-01.inte van vid att se dessa treor!!!!!! ja ja ,tredje året på detta gym då.ha nu en verkligt trevlig helg alla body kompanjoner:up:
3 december, 2011 at 06:24 #158840Anonym anvandareMembersitter här nu på morgon kvisten å kollar runt lite.ska strax fixa frukost,å sen vänta på att det blir ljust ute…..
fick lite ny inspiration,att pröva idag! gymet öppnar 09:00.så ska dit å pröva lite.ska ge mig på marken idag.prova med sumostilen,tror den ger mig bättre vinklar i ryggen på lyften! samt att jag är stark i benen,sedan tidigare.
ja ja ,vi får väl se,om det ger något bra med sig. i alla fall passar det bättre mina syften.får ju både ben å rygg träning på detta sättet.
och förhoppningsvis bättre vinklar i rygg,vilket borgar för mer vikter…..
samt att jag alltid gillat köra benböjen också,stående rätt så brett!!!
ger ju så mycket för insidan av låren,denna övning!
ja ja,allt känns bra i teorin,vi får väl se om det blir bra i praktiken också då!!!!………….. c …..u……later alligator:up:3 december, 2011 at 16:39 #158841Anonym anvandareMemberjaha,kväller då!
som ofta då jag vaknar tidigt,så blev det ingen träning idag!!!
somnade ju om igen ,sedan…..var jag inte motiverad längre.
så jag åkte iväg i bilen till ett centrum.käkade burger king,xxl.burgare å dessa härligt goda lökringar med den underbara Hot cheese dippen.
sen spatserade jag igenom centrumet,å kollade på kläder.ögonchoppade så att säga.hittade en t-shirt med häftigt tryck på,men som alltid,passade mig inte…..sen hittade jag faktiskt en häftig jacka också med tryck på,men men,som vanligt,inga storlekar….
ett rent helvete att hitta kläder ,är det!!!
dressman har ju sin xl-butik,men men,de har ju inte alltid så roliga kläder…. verkar som det enda alternativet snart är att åka på en shopping resa till staterna,för där har de storlekar i alla fall…..
där tror jag tom,att de skulle säga att jag är spinkig el i vart fall inte överviktig,el stor…i deras sätt att se på storlekar osv.190cm,fördelat på 152kg,inte alltför mycket fett längre heller.kan faktiskt se mag rutorna under huden…….lol.men för att de ska komma fram ordentligt,så måste jag nog deffa ner mig en 10kg….men det har jag ju ingen större lust med!!! denna tortyr. men när jag shoppar på dressman xl,så är nackdelen,att deras storlekar är sydda för tjocka personer.så när jag får tag i ett par brallor där,som sitter bra på benen,så är de dessvärre en halvmeter glapp i linningen…….
lol.men hittade ett gäng nyss i sthlm,kamobraller,made in usa.de sitter fint,ok,får ha bältet spänt hela tiden för att de inte ska trilla av osv….men men,funkar.
jaha,det regnar här,å snart knallar jag ner till affären å handlar lite,för frukosten i morgon.
då kommer min yngsta dotter å hällsar på också……
hej hopp :up:
3 december, 2011 at 19:34 #158842Anonym anvandareMemberTa hand om din dotter, och hoppas skolan hittar en lösning för mobbaren (som ju antagligen också är ett offer). Mobbing, det är det värsta, sämsta, hemskastesom finns. En av de saker som gör mig riktigt arg.
4 december, 2011 at 16:35 #158843Anonym anvandareMemberen lugn söndag.i vilans tecken.
ska strax käka kebab m bröd.känner mig laddad inför veckans träning!
dottra min gick precis å köpte kebaben.jodå magnus.det går bra nu med skolan å allt.har kvar att åka upp dit i veckan som kommer bara.visa mig inför barnen osv.
nu återstår bara att köra på 4 veckor till,så får jag se om jag uppnår målen för i år,180 i bänken.marken har jag inte ens kört något senaste tiden,kanske bra det,vem vet sa katten som sket!!…….lol
hej å hå på er alla här på body…….:up:
4 december, 2011 at 20:08 #158844Anonym anvandareMemberi morgon är det dags för bänken igen då.
5×5@0,81. sen onsdag 6×2@0,77. sen fredag 4×4@0.9.
nu börjar det att öka på lite grann! nu är det inte så lätt längre,som i början.men men,gäller att skynda långsamt! i denna sport.för kostar för mycket med konvalecens….
samt att jag håller smalt grepp också.i bänken,för att spara axlarna.men känns verkligen i triccan då!har haft lite känning de senaste 3 veckorna i höger armbåge.på utsidan…är nog triceps fäste el ligament.men har stretchat dessa i helgen,å idag känns det ingenting längre.så måste uppenbarligen stretcha triceps mera nu.iom detta smalare grepp.får balansera mellan detta nu,antingen bredare grepp,å stressa axlar mera,el smalare å stressa triccan.tror jag kör lite bredare denna vecka.får vara noga med att använda ryggen,dra ihop axlarna ordentligt i bänken.
sen ska jag ju också upp till min dotters skola å hällsa på också.roligt att få se de små liven,samt vad de gör osv…. Gäller bara å hitta någon passande outfit till det.tror jag tar mina vanliga kläder,kamobraller å fodrad munkjacka,å sen den vanliga kepan på då.
ja ja ,go kväller på er alla då!
4 december, 2011 at 20:16 #158845Anonym anvandareMemberHur smalt håller du hulken, vilket finger har du på ringen?
Håller själv på att experimentera lite med det där och bara att flytta ett finger gör en jädra skillnad har jag märkt.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.