bighulken

Home Forums Dagböcker bighulken

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 938 total)
  • Author

jaha,börjar att bli sugen att köra igen,efter vila i helgen.
    men börjar att kännas lite segt med träningen,nu såhär mot slutet av året.mörker.osv…
    jag kör just nu enl.ett ryskt 6v program som jag hittat på nätet.vad gäller bänk passen.annars som vanligt.värmer upp kroppen samt muskelgrupp som ska tränas,sen så stegar jag upp till arbetsset.stegen ingår i ,wu=warmup,bra att blodsätta muskel först.
    men blivit lite svårare att få ökningar de sista åren…..
    för i början ökar man så mycket hela tiden,sen så börjar det att plana ut,ökningarna!
    men men,bara att traggla på,står antagligen på en tröskel nu!!!
    kör faktiskt på mindre vikter än i sommras.men som jag skrivit förut.det är som att dansa vals,2steg framåt å 1 bakåt,men ibland när man kommer till en gräns/tröskel,så blir det också 2-3 steg bakåt…..
    men vet att när det väl släpper sedan,så blir livet så mycket roligare igen…Det gäller ju att ta sig igenom dessa trösklar,det är det som skiljer de som har,tränat,från dem som,(tränar)!!!
    Men väldigt lätt hänt,att försöka stressa sig igenom dessa trösklar,för de är enormt jobbiga!!! att forcera nu skulle bara åsamka en massa konvalecenstid!
    men för fasiken!!!!!!! SLÄPP NU DÅ!!!!!!!!!!!!!………………..lol

ja ja ,nu blir det frulle,3 äggmackor med kalles randiga å kaffe!!!!!!
    ha de :up:

bröst-axlar-mage.
    bänk,wu:15x50kg,10x80kg,8x110kg.
    arb set:6x2r@0.8=135kg.snebänk,wu:10x80kg,10x110kg.arb set:140×6,160×3,140×6,6.

axelpress framf i smith 8×50,8×80,100×8,8,8,6.crunches 3×15.sauna!
    gick väl hyfsat!! lite väl lätt i bänken,men men,jag höll mig!!! hade lite tränings diciplin idag.
    roligt att köra lite axlar också,det blir det mera av!
    känns bra i triccan nu efteråt!

idag fick jag tag på en jacka också!!!yippieee!!!!!!
    har letat i 2 veckor,men alla har varit för små.men fick en rekomendation av en vän på facebook.evigt tacksam!!!! först fick jag prova en jacka som var för stor!!!!……lol..inte ofta det händer! 9xl var den.men sen blev det en på 6xl,satt jätte bra!!! vad roligt det kan vara ibland när kläderna finns i storlek!!!

ja ja ha det nu alla body kompanjoner:up:

Idag blir det vila från träningen. kunde inte riktigt sova inatt.tar det som en varningssignal för överträning!!
    Har inte varit så mycket uppehåll,detta år.det mesta var väl när jag var sjuk,blev väl 1.5 veckas vila då.ja sen också efter kryssningen förstås!
    lite här å där.har väl kört konstant 2-3-4ggr/vecka.detta år.

ska bli sköönt snart,i januari,att gå upp å köra högre reps igen.för ligger ju å kör enl.program nu,sista rycket kvar nu,innan års skiftet,för att uppnå delmålet i bänk! ska prova en sväng sen på ett pass,att köra marklyft igen,för att se var jag står i styrka med denna övning!
    benböjen har jag lite vila ifrån,just nu,pga,lite känning i vänster fäste nedanför knäet.faaan,dj…la kropp,som inte pallar med trycket!!!

men i januari,får den aningen vila iom,högre antal reps.
    kommer att gå upp till,8-12 reps då.om inte några andra roligheter dyker upp som jag vill prova på då.försöka traggla på ordentligt med vader då också,vader å mage,inför beach/shorts säsongen.

Detta är nästan den jobbigaste tiden på året,tycker jag,vad gäller träningen.November–April. ja,vad gäller allt i princip,även livet!!!!!
    Biffen har ju gjort helt rätt,tycker jag,thailand,å träna å äta .även min brorsa gjorde det,han kommer hem i morgon.tänk att det redan gått 1 månad….

Ja,gäller bara att hitta en pålitlig hyresgäst för mig framutöver! om detta klickar in så blir det faktiskt billigare att vara där å träna/leva.
    Jag har ju hellre tråkigt där,å bara tränar å äter,än här i sverige under vinter halvåret.ok,mycket jobb då förstås här hemma,vad gäller lastbils svängen,men ska i vart fall pröva en gång. man måste ju drömma lite!!!!
    nähepp,nu blir det frulle,känner jag magen säga!!!

Ower and out!!!

Bröst-ben-vader.
    bänk,wu:15x50kg,10x80kg,10x110kg,3x140kg.
    arb set:3×3@0.94=160kg.inga problem där inte.
    Snebänk,wu:10x80kg,10x110kg.
    arb set:4×6=140kg. flyes: 4×10=max på viktmag.=16.

sen var det skola där idag igen,så mycket liv var det!!!på gymet.

Ben, benspark:5×8=max.bencurl:5×10=140kg.
    stående vadpress 5×15=200kg.sauna.

känns bra efteråt! blev inte speciellt trött,lugnt tempo idag.
    funderade ett tag om jag skulle ropa på pass i bänken,men struntade i det.gick ju kanon,i alla fall.höll mig från att göra flera reps idag också,diciplinen……lol.
    måste ju följa programmet! nu på fredag blir det
    [mailto:6x2r@0.8.sen] lite laddning i helgen.måndag blir det,2×2@1=170kg.
    sen onsdag 6×2@0,8. sen fredag kommer provet,skall maxa då!!!!!

blir intresant att se hur det funkade ,programmet……;):up:

Du får ta och filma lite tunga bänkar någon dag mr Hulk!

Gober wrote:
    Du får ta och filma lite tunga bänkar någon dag mr Hulk!

yes boss!!!!………….:up:

Film film film film film!!! :p
    Bra pass där Mr Hulk!
    Nu är året snart till ända och en maxning börjar närma sig.

Ha de gött :)

rygg-mark.1.5 tim.
    latsdr bak 4×8=80kg,framf4x8=90kg,rodd drag böjd stång 4×8=80kg,rodd med v-handtag 4×8=80kg,lite löjligt lätt var det här,men jag höll tempo i stället på hela passet. T-bar 4×8=80kg.
    marklyft:100×8,130×6,160×6,6,6. sen sauna.
    i marken körde jag väldigt högt tempo!!,både på lyften och i seten,minimalt med vila.väldigt snabba å explosiva lyft på 160kg,iofs en lätt vikt också,men ändå.sen belöningen,sauna.
    nu känner jag mig pigg,men ändå mör i korsryggen!!
    de som var där när jag kom idag,var kvar när jag gick också,he he he.
    en del snackar sig igenom passen…knappt de är svettiga ens.
    ja ja ,nog om de nu.:up:

bänk,6x2r@0.8=135kg.crunches 3×15.sauna.lunch,plescavitch-äppelpaj med vanilj sås.sauna.
    struntar i att skriva upp uppvärmningsset och rotaturcuffs,samt stegningen upp till arbetsset!!! detta tar dock ca:30 min.då är man uppvärmd å svettig!

trevlig helg på er alla body kompanjoner!!!!

Jaha,väntar på att klockan ska gå,å den gör den!
    dottra min å jag ska gå på bio.verkar vara bra när man ser trailer.
    sherlock holmes!!! lite rolig också,så måste det vara,enl,mitt tycke.
    vi får väl se då…..
    har det rent å snyggt hemma också,städat idag,samt tvättat!!!
    dottra kom ju,då vill jag ha det lite fräsht hemma. vad gäller mig så gör det inte så mycket om jag har några dammtussar å så.

jag har ju nära till tuben,å sen 7 minuter till söder å bion.21:15 börjar den.
    ja ja ,ha en trevlig lördags kväll nu alla body kompanjoner:up:

jaha,då var kl snart 18:00.
    dottra min har åkt hem.Men hon fick knalla på min rygg innan hon åkte hem,sköööööönt!!!!vi var på bio igår,sherlock holmes.
    jag börjar väl att bli gammal,men jag tyckte den filmen var oerhört rörig,mycket aktion scener,men dåligt med sammanhang i handlingen!!
    typiskt amerikanskt skulle jag säga! ett tag fick jag fråga dottra min,vad de gjorde där i skogen,helt plötsligt med en massa zigenare osv….

hon visste inte heller. mycket avancerade klipp å stunts,häftigt gjorda också,men brast i handlingen.obs!!!(tycker jag).Alltså min personliga åsikt.men men,smaken är som baken,delad.
    var förbi hos brorsan idag på fika.han kom hem från thai i tisdags.
    han hade fortfarande ,jetlag.

jaha,ska käka strax,lat idag,så det får bli bukfylla idag!!! oxfilepizza.
    men i morgon ska jag köra bröstpass,näst sista innan delmål,180kg.
    kör då på [mailto:2×2@1=170kg.jag] har ingen aning om jag kommer orka det.mycket sitter uppe i huvudet,märker jag.gäller att spränga gränserna i huvudet först!!! men men,hoppas/tror att jag kommer göra det,lätt!!!
    2:orna alltså,i morgon.

nähe,nu ska jag ringa å beställa pizza,rest,ligger 150m från mig.sen så blir det att softa å kolla tavlan.

Jaha då får vi se om dagens pizza kan hjälpa dig med bänken imorrn då, det får vi hoppas. Själv kör jag tacokväll men blir nog inte starkare för det ;-) Lycka till i morgon då.

Att låta ens dotter knalla på ryggen är bra massage det. Min tös ska bara bada klart så ska det knallas på ryggen min.

Pizza… Mmmmm va gott!!
    Får hålla mig borta från dem ett tag framöver om man ska komma i form hehe

Lycka till med bänken nu!
    Vill att du ska klara ditt utsatta mål herr Hulken!

Håller båda byggartummarna :p

rotatorcuffs 6×15.+allmän uppvärmning.

bänk,wu:15x60kg,10x90kg,8x120kg,3x150kg.
    arb set:170kgx1,2,2+1.150kg x3,3,6.120kgx21!!!! crunches 3×15.sauna.
    gick väl sådär,börjar att bli lite sliten nu.den där 2+1 betyder att jag hade pass å han hjälpte lite på den sista.så 2×2@1=170kg,gick bra idag.men inser nog att jag har lite kvar,men det är det på året också.så ändrar lite i planen.kommer inte maxa på fredag,får bli nästa vecka i stället.nästa pass på onsdag,6×2@0.8.=136kg.
    har nog med att köpa julklappar osv…
    ha de nu alla body kompanjoner:up:

idag blir det matlagning!!! ska väl köpa mig några kg blandfärs.pannbiffar blir det.just de,…måste köpa grönmögelost också.
    så jag har att göra idag.annars så har mitt lugn börjat redan.aldrig varit så förut.alltid jobbat på förut,tom,på julafton osv.men sköööönt att tagit sig ledigt i dessa tider.
    hoppas ni alla för en bra juletid nu.

Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 938 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.