bighulken

Home Forums Dagböcker bighulken

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 938 total)
  • Author
    Gettodachoppa wrote:
    Hulken, hulken… du ska filma sådana där bedrifter!

Men bra jobbat. Den dagen jag pressar 180 kommer vara en bra dag.

förvisso..men trodde inte riktigt själv på det idag!!!! men lyckades peppa mig själv,så tillvida att jag försökte,och stången stannade på mitten,men kände att jag inte tänkte ge mig denna gång!!! så skrek å lyfte upp den!!! konstigt…men man orkar mera än vad man tror.
    sitter bara uppe i psyket det mesta,tror jag.samt att jag inte heller hade pass då.hade jag haft det så hade jag nog inte grejat det.nu var jag ju tvungen att greja det!!!……….lol.
    men nu nästa år kan jag börja marschen mot 200kg!!! men först 190kg.
    ska gå ner nu å köra 8-10:or ett tag.å sakta öka på lite pö om pö!!!
    nu kan jag i alla fall reppa på 150-160kg.

jaha,morgon nu då!!!kurr…kurr….frulle dags snart.kokar äggen nu.
    laddar för dagens rygg pass då,same procedur as last weak…..med klangen av baronessan å betjänten ,i det som brukade visas på nyår förr i tiden!!!
    hepp………………..;)see you later alligator…………..
    PS:Grevinnan kanske det var?………………lol

bighulken wrote:
    jaha,morgon nu då!!!kurr…kurr….frulle dags snart.kokar äggen nu.
    laddar för dagens rygg pass då,same procedur as last weak…..med klangen av baronessan å betjänten ,i det som brukade visas på nyår förr i tiden!!!
    hepp………………..;)see you later alligator…………..
    PS:Grevinnan kanske det var?………………lol

Det visas fortfarande. 19.45 på SVT1

:whistle:

Rygg-mark.1.5tim.
    latsdr bak böjd st 3×8=90kg,framf rak st 3×8=100kg,rodd drag böjd st 3×8=90kg,rodd v-handtag 3×8=110kg,T-bar 3×8=110kg.
    Marklyft:100×6,140×3,170×3,190×1,170×3.sauna.

hade inte så mycket ork kvar på marklyften ,kände jag.efter 1 tim.men funkade,lite seg var lyftet på 190kg.
    ägarna till gymet är borta på semester,så nu är det en annan tjej som sköter stället!!! å hon sliter på bra.hon hade satt på musiken på lite högre volym idag också,skööönt!!!

sen var det verkligen bra musik också,takida,eller vad de heter……
    Var rätt sliten i ländrygg/korsrygg innan marken!! men såg i spegeln när jag körde T-bar,börjar att likna nåt,ryggen.bra v-form osv.nu behövs det ta bort en 10-15kg,för att det ska synas lite bättre.Finns ju å ta av……………..lol.men deffning är ju själv tortyr…..jag vet inte om jag grejar det alldeles själv.att deffa.lite.

ok,kanske några kilo,typ ner till 145kg,ska väl inte vara några problem.ska väl dra igång det nu efter nyåret!!!
    bara sluta dricka cola,å tänka på portionerna,men men.sen promenader också då.

nu blir det inge mer träning för detta år.med tanke på att jag ska på nyårsfest å allt!!! på lördag.

hej svejs:up:

Det skulle ju kunna funka med att göra mindre justeringar i kosten, i alla fall om vågen står hyfsat still. Det var lite så jag tänkte då jag drog igång min bantningskur och det gick ju rätt bra, inget superdeffat slutresultat men några kilon lättare runt midjan. Frågan är om du kan klara dig utan äppelkakan då du gör dina stretchövningar:p.

Hoppas att Nyårsfirandet blir kanonroligt för din del!

15kg klarar du lätt Hulken. Det räcker nog att lägga om kosten lite och spara den där äppelpajen till på lördagarna ;-)

Kom igen nu, häng på bantarklubben nu så får du stöd här på brädan :up:

ja ja jaaa,nu ska vi inte dra för stora växlar på de där!!!!……..lol

först å främst styrkan,sen lite lull lull också då.jag har ju trots allt mina delmål 2013/2014 i sikte först å främst!!
    men jag tycker precis som du gober,kommer att avstå coka cola,socker,äppelpaj,sen får det bli vad det blir!!!

Bra signatur som passar temat :-) ha nu en trevlig nårsafton.

Jaha,näst sista dan på detta år då.
    Gått bra detta år.gjort en hel del förändringar i mitt liv.samt hjälpt till i andras liv.tänker på sommaren som komma ska.
    skala av lite vällevnad,även fast det inte ser ut som det,fettlager…lol
    ja i dag är det sista dagen att korrigera inför bokslutet också….hmmm.

Dottra min går det kanon för nu,i alla fall.11 år fyller snart 12.
    nöjd med klapparna är hon också,å då har hon inte fått mina ännu….
    Försöker ge henne mina värderingar,moral,diciplin mm…

Diciplin,genom idogt tränande hela livet.samt sätta upp mål /delmål.Både inom idrott å det vanliga livet.

Värderingar:att hjälpa,rättvisa,vara rakryggad genom att stå för det som du tycker.och därigenom agera också.även fast en viss rädsla kanske infinner sig.Att försöka lyssna å höra vad andra säger också.

Moral…hmmm..att följa sina egna tankar kanske…dvs,vara rättvis mot sig själv å andra.att inte ljuga eller förtränga,för sig själv!!
    men måste säga,att jag ofta har haft ett alldeles för högt rättvise patos,tror jag…
    Detta fick mig ofta in i problem situationer i ung ålder…
    varit sådan hela livet,gått helt mina egna vägar,vilket i sig medfört problem.tänk om jag kunde ha lyssnat ibland ,i alla fall.

Den som jag verkligen respekterade var faktisk,Brian Fitkin!!!!
    Han var som en låtsas far.han var min tränare i karate i ung ålder.sensei!!!…
    Därför fick min dotter också pröva på att träna kampsport.själva fysiska delen,samt även den mentala delen är bra där! minst lika viktig,om inte viktigare.
    jag menar,innan vi gör något,så tänker vi ju det först!! om det inte är en reflex förstås.även det kan man öva in! för vissa situationer.

nähe,nu får det vara bra för idag…
    gott nytt på er,alla body kompanjoner:up:

bighulken wrote:
    Jaha,näst sista dan på detta år då.
    Gått bra detta år.gjort en hel del förändringar i mitt liv.samt hjälpt till i andras liv.tänker på sommaren som komma ska.
    skala av lite vällevnad,även fast det inte ser ut som det,fettlager…lol
    ja i dag är det sista dagen att korrigera inför bokslutet också….hmmm.

Dottra min går det kanon för nu,i alla fall.11 år fyller snart 12.
    nöjd med klapparna är hon också,å då har hon inte fått mina ännu….
    Försöker ge henne mina värderingar,moral,diciplin mm…

Diciplin,genom idogt tränande hela livet.samt sätta upp mål /delmål.Både inom idrott å det vanliga livet.

Värderingar:att hjälpa,rättvisa,vara rakryggad genom att stå för det som du tycker.och därigenom agera också.även fast en viss rädsla kanske infinner sig.Att försöka lyssna å höra vad andra säger också.

Moral…hmmm..att följa sina egna tankar kanske…dvs,vara rättvis mot sig själv å andra.att inte ljuga eller förtränga,för sig själv!!
    men måste säga,att jag ofta har haft ett alldeles för högt rättvise patos,tror jag…
    Detta fick mig ofta in i problem situationer i ung ålder…
    varit sådan hela livet,gått helt mina egna vägar,vilket i sig medfört problem.tänk om jag kunde ha lyssnat ibland ,i alla fall.

Den som jag verkligen respekterade var faktisk,Brian Fitkin!!!!
    Han var som en låtsas far.han var min tränare i karate i ung ålder.sensei!!!…
    Därför fick min dotter också pröva på att träna kampsport.själva fysiska delen,samt även den mentala delen är bra där! minst lika viktig,om inte viktigare.
    jag menar,innan vi gör något,så tänker vi ju det först!! om det inte är en reflex förstås.även det kan man öva in! för vissa situationer.

nähe,nu får det vara bra för idag…
    gott nytt på er,alla body kompanjoner:up:

Att vara en god förebild är guld värt!

Gott Nytt år!

bröst-axlar-biceps.
    bänk,wu:15x50kg,10x80kg,8x110kg.
    arbset:3×10=130kg.snebänk,wu10x80kg,10x110kg.arbset:3×10=130kg.
    Axlar:press framf i smith 8x50kg,80×8,8.100×8,80kg x8,8.
    sidolyft:12.5kg:s 5×8 med stopp i övre läge.
    flyes i cable cross,3×12=max.
    biceps curl z stång 3×10=40kg,alt.hant.curl 3×8=22.5kg:s.
    sauna….sköööönt å lätt pass idag!!!
    körde enligt det nya upp lägget.Återigen brast träningsdiciplinen!!!!….skulle ju vila idag,,men men var så sugen att pröva det nya upplägget.
    men nu blir de inge mer träning detta år i alla fall.hepp!!!!!!

Gott nytt på er all body kompanjoner:up:

Gott nytt år Hulken :)

Jaha…då var det frulle tajm då!!!..
    såg att det är -3 här.det var -7 i natt.ja ja ,rätt så mildt ännu. jämfört med förra året.
    ny almanacka å nytt bokförings år å allt annat!!! ställt in lite saker,typ eurovoice börjat va på igen,fick stänga av det igen.lite småfix är det allt.
    nähepp,nu knorrar mage….c u.

jaha,gått igenom året som varit å alla andra år med.
    gick bra 2011.men nu går jag över till lättare vikter å fler reps.2012.
    framför allt så kör jag inte bröst 3ggr/vecka längre.var bara det sista ryska programmet som förordade det!samt att jag gjorde det 5-6veckor inför årsskiftet.gick ju bra också,lyckades uppnå mitt delmål,180kg i bänk.men nu blir det att gå ner i vikter å köra på tills sommaren kommer.eller variera sig.hittade ett annat program nu,som jag provar…..men skulle ju vara bra att skala av lite fläsk på denna kropp nu också.det får bli mer promenader.mindre cola-samt andra roligheter….:(-.ska gå på tomgång lite nu närmaste tiden,vad gäller träningen.kroppen behöver vila upp sig ibland,efter hårdkörning!!! så nu kommer jag bara köra som vanligt 3 ggr/vecka.3split/hela kroppen.räcker nog bra det.Dag1.bröst-axlar-biceps. Dag2.ben-vader. Dag3.rygg-mark.mage körs varje pass.sen får jag känna,om det behövs stoppas in mer triceps också.kanske på bendagen,då köra dips -pushdowns-drag över huvud.för iom känning i knäet,så blir det sparsamt med böj nu.kommer bara köra benspark/bencurl på bendagen.

bröst-axlar-biceps.
    bänk,wu:15×50,10×80,8×110.
    arbset:3×10@0.72=130kg.sne:3×10=110kg.flyes 3×10=max.

axlar:press framf i smith 4×8=80kg.sidolyft 3×8=15kg:s hantlar.med stopp i översta läget.
    biceps curl z stång,3×10=40kg.Alt.hantel curl 22.5kg:s x8,8,8.
    sen sauna.regnar mycket ute idag.
    lätt å sköönt pass idag.

Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 938 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.