- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
18 januari, 2012 at 16:21 #158921Anonym anvandareMember
benspark 6×10=max.bencurl 6×10=150lb=70kg.drygt.inte 150kg som jag skrivit förut.
mark:100×6,140×3,180×3,200xfail,180xfail.sauna…….;(.
nu får de va noog!!!
hej svejs.19 januari, 2012 at 11:53 #158922Anonym anvandareMemberHuga, räknade jag rätt… 18set för vaderna exkl uppvärmningsset. Kunde du gå normalt efter ett sådant mördarpass för vaderna eller var du tvungen att gräva fram högklackeskorna från garderobens mörka inre;)?
Har du ökat på antalet träningspass nu jämfört med tidigare i höst?
19 januari, 2012 at 22:01 #158923Anonym anvandareMemberwaco3000 wrote:Huga, räknade jag rätt… 18set för vaderna exkl uppvärmningsset. Kunde du gå normalt efter ett sådant mördarpass för vaderna eller var du tvungen att gräva fram högklackeskorna från garderobens mörka inre;)?Har du ökat på antalet träningspass nu jämfört med tidigare i höst?
hej på dig du tjejen!!
jo lite har jag ökat på blir väl en typ 4 stycken minst.5 st denna vecka.för att få med just såna saker som vader å mage å annat synaktigt!!!!!
och just nu lagar jag mat,kyckling m pasta å sås,6 st matlådor blirt det.power naap,blev lite lång idag,så sprang ner till affären,….nja hur det nu kan se ut….när en valross stapplar sig fram.
har just det!!….mycket trevlig värk i vaderna just nu,kommer nog att pågå ett par dgr till.så skulle jag vilja att det kändes i allt jag tränade,varje gång,då vet man att nåt händer!!!
i morgon blir det lite bänk!!..få se om jag kommer ihåg att ta med kameran,iofs,inte så viktigt!!!…ännu.men alltid bra att kunna se sig själv,hur utförandet ser ut,om det både känns bra och ser bra ut,då har man oftast hittat någorlunda rätt i teknik.nähepp,måste ta ut kycklingen strax………….hej svejs:up:20 januari, 2012 at 14:39 #158924Anonym anvandareMembersnabb träning idag.45 minuter.
bänk,wu:15×60,10×90,10×120.
arb set:150×3,170×3,2.150×3.
Snebänk,wu:10×90.arb set:10×120,5×150,30×120.sen sauna.
sen lunch flundrafile med skagen röra å rösti,sen äppelpaj med vanilj sås.kaffe.
hyffsat i bänken,bra att kunna börja arbeta med detta år.
nu ska jag försöka ha en trevlig helg med lugn å ro………..20 januari, 2012 at 21:44 #158925Anonym anvandareMemberkl 21:00 fredag.
Verkar kunna komma loss lite från vikterna detta år.dvs,att det ska lossna.att magneten ska släppa.för den håller emot som fasiken ibland.
sista mark passet var ett sådant.men la ner passet å knalla till sauna i stället.vet ju av erfarenhet,att skador inte är långt borta när man börjar bli utmattad,både fysiskt å psykiskt!
men träningen är den lätta biten,tycker jag.desto svårare är att:tillgodo göra sig sömn-kost-vila.då menar jag inte bara fysisk vila,man måste också ha psykisk vila från träningen.koppla bort helt.inte tänka en tanke om träning.den som lyckas med detta ,kommer långt.
sen allt annat som påverkar träning då! privat livet,gäller att ha ordning där! men dessvärre kan man inte styra alla parametrar där.vilket jag märkt!!!
Fick en massa skit idag fredag,brev. från myndigheter.men bara bita ihop å försöka lägga det bakom sig så fort det går.men det kostar på,på den psykiska vilan….harmoni är bra att ha när man försöker komma någonstans.man kanske skulle börja röka?…..en del verkar så underbart harmoniska i sitt rus…..men som sagt,grannens gräs verkar alltid grönare.har väl en lätt vinter depp,kanske just nu.
Men det sista jag ger upp är mina mål,som jag ställt till mig själv.Det enda jag har som ger mig någon mening i tillvaron.näe,inte helt rätt.är ju bra att finnas för barnen också.kunna hjälpa till osv.
så det är väl bara att traggla på här i myrstacken då!!………..
blir nog bättre snart när våren kommer igen,och båtklubben som jag brinner för också.längtar mycket dit nu,till våren.även fast vi haft en så mild vinter.jaha,nu ska jag kolla lite burk då.sen slafa lite,å sen kanske jag vaknar på en bättre sida,hoppas.
i morgon blir det lite grundarbeten,tvätta-städa-laga mat3-4timmar.
hej hopp21 januari, 2012 at 19:10 #158926Anonym anvandareMemberJag tror på vad du säger där om att hela livssituationen måste vara i balans för att man ska fungera i det långa loppet. Jag kan tycka att träningen fungerar som en säkerhetsventil då man har mycket annat som stör. Man kan göra sig av med lite frustration då man står och sliter med vikterna och kanske glömma av sig en stund, men men, det är förmodligen ingen vidare långtidslösning.
21 januari, 2012 at 20:21 #158927Anonym anvandareMemberangående dessa tunga/tuffa dagar du nämner så brukar jag iallefall skylla allt på denna mörka onda vinter….då bristen på den avgudade och älskade solen gör sej allt för klar!nej man borde verkligen fundera på att husera sej i något varmare land denna årstid:-)men snart är det SOMMAR,så vi biter ihop och gnetar på!
22 januari, 2012 at 18:23 #158928Anonym anvandareMemberroligt å trevligt pass,lika mycket socialt som träningsmässigt sett,nja lite sämre ang träning då.
körde lite raggar träning,Biceps….bara!!!!!!…….lol.
curl med z stång 4×7=60kg,koncentrations curl hantel 22.5kg:s 4×6.
sen curl i maskin med smalt grepp 4×10=60kg.sist liggande curl mot pannan smalt grepp 4×10=10:an i vikt mag.sauna.
tror detta enorma pass tog ca:över 2 timmar………..lol.
men så får det va ibland,mycket skratt å bus å snackande blev det idag.även sen i bastun hade vi roligt å snackade oss fördärvade.
så…kontentan av detta pass idag då!!!!…..träningsvärk i käken samt magen…………………lol.
men så ska de va ibland,lite socialt också….
även härligt med lite snö,för att det lyser upp så väldans!!!
nähepp,ska fixa å trixa lite med bokföring nu.sen så får det bli käk å burken.
ha det alla body polare.:up:23 januari, 2012 at 16:27 #158929Anonym anvandareMemberBänk,wu:15x60kg,10x90kg,10x120kg.
arb set:150×5,5,5,5,5.
Snebänk:10×110,130×10,10,10,8,7.
flyes i cc:max x12,12,12,12,10,8.
sen sauna.å lite sång också då.
slutade i lagom tid,att träna,för kom in en hel klass från nåt gymnasium….lite jobbigt att lyssna på allt tissel å tassel….fniss å ståhej.
Tog en autograf idag också,lite pinsamt,frågade hon ICE,i gladiatorerna,om jag kunde få en,till min dotter som ju är 11 å diggar dem stort.det fick jag.
men hon var verkligen liten,eller kort i rocken om jag säger så.men snygg tjej!!!
sen har jag suttit i massage stolen idag också,4 sessioner a 20 min vardera,skööööönt,för ländryggen/korsryggen.23 januari, 2012 at 16:53 #158930Anonym anvandareMemberErkänn det var du som skulle ha autografen, fult att skylla på din dotter
23 januari, 2012 at 18:22 #158931Anonym anvandareMemberGober wrote:Erkänn det var du som skulle ha autografen, fult att skylla på din dotterha ha ha ,väntade bara på det!!!!!………å så kom det från dig gober…………….lol.:p
25 januari, 2012 at 15:10 #158932Anonym anvandareMemberkörde lite ben+bänk idag,lätt.
Benspark/Bencurl 5×12.
bänk,wu:15×60,10×90.arb set:120kgx5,140kgx5.sauna.
vi lekte lite idag också…..[http://youtu.be/kOu60dDG3js]
25 januari, 2012 at 22:40 #158933Anonym anvandareMemberHa ha, det där såg galet ut, bighulken viftar pinne at da gym! Kul att du bjuder på dig själv:up:.
25 januari, 2012 at 22:49 #158934Anonym anvandareMemberhaha Jasså du är ninja också, det var en trevlig överraskning.
26 januari, 2012 at 12:56 #158935Anonym anvandareMemberGober wrote:haha Jasså du är ninja också, det var en trevlig överraskning.jaha…ninja valross då…………lol.
smycker omkring bland stenarna,å leta……hmmm………lol. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.