- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
18 februari, 2012 at 20:08 #158966Anonym anvandareMember
Sköna videos där. Vilken maxvikt satte du i programmet?
Vilket vapen sköt du med på video nr 2?
Har skjutit lite med pistol och revolver (sw, glock) de senaste åren, samt ak4 och även ruger. Skulle gärna panga mer men det är ju prioriteringar. Annat var det i försvaret när man körde vapentester
18 februari, 2012 at 22:08 #158967Anonym anvandareMemberMagnus Larsson wrote:Sköna videos där. Vilken maxvikt satte du i programmet?Vilket vapen sköt du med på video nr 2?
Har skjutit lite med pistol och revolver (sw, glock) de senaste åren, samt ak4 och även ruger. Skulle gärna panga mer men det är ju prioriteringar. Annat var det i försvaret när man körde vapentester
sköt idag med 44″ magnum,357,tommy gun,walter,glock17.smäller på bra med 45:orna!!!!!…….
roligt å tänka på alla filmer där de springer runt å skjuter med en hand osv……lol.skådisar……..ha ha ha …
sen segraren fick skjuta med en desert eagle caliber 50″….satan i gatan vad den smäller på bra!!!!!!! ingenting man leker med där inte!!!!!satte en alldeles lagom precis startvikt!!! då blev det tungt de sista 2 seten,å de sista 2 repsen i dessa! så gäller att ligga i nu i 8 veckor,för att öka på 1RM…...årets mål,200kg!!!! men har ju ett tag på mig.
god kväller……19 februari, 2012 at 12:21 #158968Anonym anvandareMemberJohan85 wrote:Gillade låten du länka tillja den var verkligen bra,sa det till honom också.men han tyckte det inte var något speciellt.får väl se om man kan göra något med den senare!!
20 februari, 2012 at 15:50 #158969Anonym anvandareMemberTungt kändes det idag!!!
bänk-armar idag!!!wu:cuffs 4×10,bänk:15x20kg,15x60kg,10x100kg,3x130kg.
arb set: 8x1r@0.9. var tungt idag!! men gick bra.
Snebänk:10x110kg,4×8=140kg,snabba,explosiva reps!!
Flyes 3×12=max.armar i superset!!
dips 3×8=kv/curl m z stång 3×8=40kg.snabba lätta!
push downs 3×8=60kg/koncent hantelcurl 3×8=22.5kg.
triceps drag ö huvud 3×8=max/smalcurl 3×10=70kg.sauna trasig/under renovering idag,phuuuu!!!!
hade lite känning i höger biceps efter bänken,kanske för ouppvärmd,eller för explosiva lyft idag! men är inte blå där i alla fall.så får avvakta!Men nu vet jag i alla fall att jag inte satt för låg ingångsvikt i programmet i alla fall.Rätt så trött efter passet idag.
trodde det skulle bli lätt pass idag,men icke sa nicke.det var tungt det också.Det borgar nog för ett gott resultat det!!………….
om 7 veckor.21 februari, 2012 at 16:18 #158970Anonym anvandareMemberBen-mark-vader.
Benspark/bencurl i superset 6×10.
mark:3x100kg,3x140kg,3x170kg,3x190kg,3x190kg,5x170kg.stånde vadp 6×15=max. sittande 6×15=70kg.
idag var sauna lagad å klar,yippiheee!!!!jaha då blir det vila i morgon då,skööönt!!!
vilket vårväder det varit idag då,+grader å allt!!!hej hopp:up:
22 februari, 2012 at 09:35 #158971Anonym anvandareMemberVilo dag idag,det behövs det också,då man växer….lol.
Kör samma procedur som förra veckan,med träningen,verkar funka bra just nu.enkelt i alla fall.vill ha det enkelt å koncist!!Hirvis program för bänken,Magnusson/Ortmayer Routine för marken,å sen om det finns ork då,Russian”Squat program Generator! för ben.
Är ju redan beprövade metoder för att bli starkare!!!Sen så är det att bara limma ihop dessa program,då har man att göra i veckorna,vad gäller träningen….lol.Sen så kör jag givetvis hela kroppen också!! i form av assistansövningar.
[http://youtu.be/i8xGjJbh_0E]
ett litet klipp som min dottra fixade till,11 år.kreativa de små…...23 februari, 2012 at 16:26 #158972Anonym anvandareMemberBänk-vader.Hirvis bänkprogram: vecka 2,samt pass nr 2.
wu,cuffs 4×10,bänk:15x50kg,10x80kg,10x110kg.
arb set:7×7@0.75. gick bra men lite trögt i slutet!!
stående vadpress:6×15=max.sittande 8×12=80kg.3×15=70kg.
sen sauna!!! å lite opera sång därinne också.härligt med vårväder idag.+5 gr,å allt bara smälter bort.solen uppe efter kl 16:00.
I Hirvis program,har jag pass nr1,som består av ettor,8 st.8×1@0.9.
Sen pass nr2,som är olika antal beroende på vecka i programmet.
denna vecka var:7×7@0.75.nästa vecka blir det [mailto:6×6@0.8.tyngre] å tyngre blir det.
men det är ingen lek,detta program,att orka med!
men det känns bra,ska vara lite motstånd!!!…….lol.24 februari, 2012 at 18:08 #158973Anonym anvandareMemberBök idag…….
vila blev det idag,var på väg till gymet,men men.så kan det gå ibland.
Tänkte mig köra övre rygg,men får bli senare i stället!
kanske i morgon eller nåt sånt då!
inga direckta planer för helgen heller.förutom ryggen då!
börjar snart på V3 i programmet också,tyngre å tyngre blir det.
ska nog lägga på biceps med övre rygg.och triceps med bänkpasset nr1,på måndagar.eller inte,får väl se hur det känns.Annars så har jag uppnått en rätt bra balans just nu i träningen.
Må:bänkpass nr1-armar.Ti:Ben-mark-vader.Ons:vila. Tors:Bänkpass nr2-vader.Fre:övre rygg.alles……..lite mage blir det i slutet på varje pass.
ska nog fortsätta så länge programmet varar,8 veckor.för funkar ju bra med träningstiderna,blir inte för långa pass.
jaha,trevlig helg på er alla body bilders………..25 februari, 2012 at 18:19 #158974Anonym anvandareMemberRygg-biceps.
latsdr bak 3×8=80kg,framf 3×8=90kg,rodd v handtag 3×8=100kg.T-bar 3×8=80kg.
curl m z stång 4×8=50kg,koncent hant curl 4×8=17.5 kg:s.lite trött idag i biceps.
smal curl handtag i maskin 4×10=60kg.vet int belastning,men inte speciellt mycket i denna maskin,…kanske hälften vad som står då….lol.
sen sauna.
2-3 veckor sedan jag körde ett sånt här pass.övre rygg.
man blir riktigt trött i biccan av dessa rygg övningar…..lol.märktes ju sedan,då jag körde biceps.inte direckt min favvo muskelgrupp!!!!
Disco-muskel…ha ha ha.men går framåt vad gäller vader i alla fall.de blir bara starkare å starkare…men där vill jag helst se volym!!!! tvärtom vad jag vill ,vad gäller bänkpressen!! VS vaderna!!!
i bänken vill jag bara bli stark!!…i vaderna vill jag bara ha volym,inför shorts säsongen!!! jaaa,aldrig är man nöjd…..lol.Men ska nog kunna bli så i alla fall.i mitten av April är jag nog klar med Hirvis bänkprogram.hoppas då ha ökat på en 10kg el mer,vad gäller
1RM!!! Att mäta ,är att veta!!! men jag ökar ju år för år ,i alla fall.jaha kl är nu 18:16,idag blir det mest vila!!
ha en trevlig helg nu alla på body forum……...26 februari, 2012 at 11:34 #158975Anonym anvandareMemberJaha ,fint väder här i sthlm idag.torrt å endast -2.rena vårvädret!!!!
längtan är stoooorrr!!!!! efter båtklubbs säsongen!!! ok ,mycket att göra,men härligt att vara där å fixa å trixa…
dricka kaffe snacka me gubbarna…he he he ,,varav jag blivit en av dem också…..lol.faaan va tiden kutar iväg….ok,finns ju gott om dem som är äldre i klubben…än så länge…….lol.
idag ska jag kanske till brorsan å hällsa på!!…hmm..sen handla också.
Har en skööön träningsvärk i latsen idag!!! gårdagens pass,hade ju slarvat lite med ryggen 2-3 veckor.hmmm…kanske bra att slarva lite ibland?
för nu känns det i alla fall att jag tränat,vad jag tränat.Brukar annars aldrig få träningsvärk!!….hmmm…ok,kanske träna lite mindre då!!
ä’ääää!!! det orkar jag inte!!!!!…….–Väntar med spänd förväntan in April månad!
Då jag är klar med programmet som jag följer!!
ska även spela in lite då,igen!! för att visa de förhoppningsvis uppnådda resultaten…..lol…om det blev några då!!Ha nu en väldigt trevlig söndag alla här på body å alla tränande mäniskor!!!!….ni som tänker i förväg..planerar å annat….lol.
27 februari, 2012 at 14:56 #158976Anonym anvandareMemberpass 1,vecka 3.Hirvis.
wu:cuffs 4×10,bänk:15x60kg,10x100kg,6x130kg.
8x1r@0.9. gick bra!! med stopp!!
Snebänk:10×80,10×110,3×10=140kg.snabba explosiva!!
flyes 3×12=max.
Dips 3×8=kv,push downs 3×8=60kg,drag över huvud 3×8=max.
sen sauna!!nästa pass blir hårt ser jag!!! på torsdag,6×6@0.8. hujedamej,detta blir jobbigt!!!
men men,bara bita ihop!!!!…….lol.känner att jag blir starkare i alla fall.
100kg,som jag värmer upp på,känns ju knappt längre!!!!
inte heller 130kg,så nog blir man starkare alltid……lol.
å speciellt bra är det med att köra med stopp också!!! får en bra bottenstyrka då! brukar lägga stången ca 2 sekunder,innan jag börjar upplyftet!! gör det strikt också,inget rövlyft heller…….lol.försöker efterlikna ett tävlingslyft så mycket som möjligt!!!
ja ja,får väl se om detta blir bra i slutändan då!!!28 februari, 2012 at 16:39 #158977Anonym anvandareMemberBen-Mark.
Bencurl/benspark 4×10.
Marklyft:8×100,3×140,3×170,3×200,3×200,5×170.sauna.1 mars, 2012 at 17:24 #158978Anonym anvandareMemberbänk.pass nr2,vecka 3.Hirvis.program.-vader.
6×6@0.8.
Cable cross flyes 3×12=max på viktmag.
stående vadpress 8x15r=max på vikt mag.
sittande vadpress 8×10=80kg.
sauna.stretch.3 mars, 2012 at 16:19 #158979Anonym anvandareMemberBlev ett pass idag!! hade med väskan i bilen,när jag åkte runt lite.
så jag dök naturligtvis in på gymet,å sen blev det lite träning el vad man vill kalla det,he he …..
skulle köra rygg egentligen idag,men men,5×8=90kg latsdr framför.
sen lite sidolyft,axlar,5×8=15kg:s.hantlar.
sen bidde det lite snebänk i stället!!
10x80kg,10x110kg,10x140kg,6x160kg,6x160kg,sista set 15x140kg.
sen bidde det lite bicca!
curl m z stång 6×10=50kg.Alt.hantelcurl 5×8=17.5kg:s.
sen belöningen då…sauna……lol…härligt:up:
härliga väder idag också…..börjar att närma sig nu!!! shorts säsongen!!!
idag gick jag i t-shirt,härligt ute å varmt,ca 3-5 grader.ok,det beror ju på att jag e så fet också!!!………..lol.men jag mår bara bra!!!
ower and out!!!4 mars, 2012 at 22:11 #158980Anonym anvandareMemberTräna är ju skönt att man kan göra.
idag var jag ute å knalla lite,skönt väder med sol å klarblå himmel.sen kollade jag finska typ sm,på nätet,i bänkpress.Fredrik smulter vann sin klass.undrar om det var första gången han kom före kenta?
han gjorde en höjning på många kilon,sen när han sett vad kenta skulle lyfta för vikt sänkte han till 0.5 kg mera i vikt.he he.så han vann med minsta marginal,0.5 kg…..men ändock en vinst!!!Själv så vet jag inte alls hur det går för mig med bänken,ännu!
är ju inne på vecka 4,nästa vecka.i Hirvis program.men börjar att bli motigt nu.har kanske satt för hög startvikt i programmet! samt att det vanliga livet är lite motigt också! massa skit att ta hand om framöver nu!!livet är en kamp hela tiden,sen så slappnar man av när det går bra,och tror att,detta går ju bra,sen så får man sig en örfil igen!!! å vaknar till igen.
men ibland så segar sig tvivlets makter in i huvudet också.sk,vårdepp,som jag ju alltid får dessa tider.konstigt,för jag tycker ju att när solen ligger på å fint väder å allt,så borde man känna sig gladare,men inte jag inte!! men satt eller stod idag minst 1 tim i solen!!behöver den där röda saken där uppe!!! men som med allt här i livet,det går över.sen så mår man helt plötsligt bra igen!! jag vet inte exakt vart jag vill någon stans heller? livet är inte lika enkelt som idrott,där vill man vinna eller uppnå vissa mål osv.men livet då?…ha lugn å harmoni?
ordnade för hållanden,ordnad ekonomi,vänner,familj,ja mycket så kan det vara.tror jag ska ut å knalla nu så här i kvällningen,för att rensa skallen……från dessa tankar å ideer!!eller icke ideer……….lol.
ja detta är ju en dagbok,inte bara träning där inte……god kväll!!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.