bighulken

Home Forums Dagböcker bighulken

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 376 through 390 (of 938 total)
  • Author

PS: Glöm inte att ha ställt om vågen nu,-10kg!!! till sommarvikten!!!!…………;).

Ben-vader!
    benspark 8x10r=max på vikt mag.bencurl 8x10r=60kg.i superset.
    ståeende vadpress 6x20r=max på vikt mag.sittande 6x12r=80kg+2x6r=100kg.sauna.

sköönt då var ben-vader avklarade denna vecka.iofs så kör jag mera vader…senare i veckan.

ruggigt väder idag,helt så som jag känner mig också! tror jag ska bädda ner mig undertäcket nu,å kolla på program.

byggröra idag också,på gymet!! men funkade att köra.blir ett helt nytt fläktsystem! även med aircondition!..sköööönt på sommaren när det är för varmt.

funderade lite idag,ang året 2012.börjar att växa ur detta gym nu.kanske kolla på progym på söder då.inför nästa år.men men,vi får väl se…

Födelsedagspresenter till tonåringar tycker jag är en svår nöt… Dom är för gamla för fjantiga leksaker och sedan önskar dom sig bara sådant som är omöjligt att ordna, typ mopeder och sånt. Pengar brukar alltid vara populärt men då ska ju ungdommen klara av att hantera det också, allt ska ju inte gå till godis, pizzor eller (hemska tanke) ännu värre saker. Det brukar i princip alltid sluta med att jag köper ett presentkort, kanske i en sportbutik.

Quote:
    PS: Glöm inte att ha ställt om vågen nu,-10kg!!! till sommarvikten!!!!………….

Ooops, jag har nog missförstått åt vilket håll man skulle ändra vågen, jag kommer nog att landa på +10kg inför baddräktssäsongen om det fortsätter i den här takten. Äsch, det gör nog inget, man ser förmodligen bara ännu läckrare ut om badkläderna sitter extra tight:o!

waco3000 wrote:
    Födelsedagspresenter till tonåringar tycker jag är en svår nöt… Dom är för gamla för fjantiga leksaker och sedan önskar dom sig bara sådant som är omöjligt att ordna, typ mopeder och sånt. Pengar brukar alltid vara populärt men då ska ju ungdommen klara av att hantera det också, allt ska ju inte gå till godis, pizzor eller (hemska tanke) ännu värre saker. Det brukar i princip alltid sluta med att jag köper ett presentkort, kanske i en sportbutik.

Ooops, jag har nog missförstått åt vilket håll man skulle ändra vågen, jag kommer nog att landa på +10kg inför baddräktssäsongen om det fortsätter i den här takten. Äsch, det gör nog inget, man ser förmodligen bara ännu läckrare ut om badkläderna sitter extra tight:o!

ja kommer nog bli nåt sånt! kommer att åka till ett centrum där hon får handla å fixa å trixa,tillsammans med farmor sin.än ingen tonåring med nästa år så!!……

ja kg som du lagt på är ju kvalitets kilon!!!……he he ….de e skillnad de!!

Bänk-armar.
    wu:20×20,10×60,10×90,6×120,3×150.arb set:170×2,2,2.150×6.
    snebänk:10×110,3×8=140kg.flyes 3×12=max på vmag.

dips 3×10=kv/curl m z stång 3×8=40kg.superset på armar!ingen vila mellan set.
    push downs 3×8=60kg i latsdragmaskin./koncent hantelcurl 3×8=22.5kg.
    triceps drag ö huvud 3×8=max på vmag./smalcurl 3×8=70.sauna.

byggröra fortfarande på gymet!!…ska väl vara klart till nästa vecka!
    jaha 2 veckor kvar då ! av programet…phuuu.är sliten…
    efter detta program ska jag köra 1 vecka reload program.lätta vikter å många reps…bara gå å lata sig lite å njuta lite.

Du ångar på bra! Tråkigt med din kompis. Livet kan vara jävligt hårt ibland.

jahapp,vaknade till snö idag…+-0 grader…
    funderat på om jag skulle ner å köra övre rygg idag,lust till det,men men….för stå över det.för är min dottras dag idag,å hon ska få åka å handla/shoppa idag!! iom hon fyllde år i tisdags.
    farmor ska med också,,,fasiken,skulle vart bra om jag kunnat släppa av dem,så kunde de gå å shoppa…..å jag träna…hmmm…..nähepp,inte de int…ja ja ….
    tur jag har på vintersulorna fortfarande då!

ha en bra helg nu alla här..:up:

jahapp,vaknat efter power naap!!
    varit hela dagen å shoppa med dottra min å farmor hennes…..phuuuu…..
    detta gör jag aldrig mera om!!!!!……..;)

visste inte det bodde en shopping djävul i henne?…..men nu vet jag det!!!
    så näxta gång blir det presentkort!!!!……eller present i ställeet.

pallar inte med å springa runt i olika affärer en hel dag,å fullt med folk var det också….

ja jaa,nu har jag dragit mitt strå till stacken i alla fall…………;)
    vi käkade en good frukttårta idag också,med vaniljkräm å frukt!!
    ha en trevlig lördag nu alla här:up:

lite samvets pass,efter all tårta å pizza å annat i helgen…..;)

Marklyft:2×10=60kg,8×100,6×140,3×170,200×1,1. 2×8=170kg.sauna!!

[http://youtu.be/N3p2ceg7Zmg]

lätt bänk pass!
    WU:cuffs 4×10,bänk:20×20,15×60,10×100.
    arb set: 6×140,2×5=150,2×4=156.strikta å fina pressar idag,snebänk:3×8=140.flyes 3×12.sauna- vilket uppskattades alldeles extra idag i detta vinter väder!!!

vaderna blir starkare å starkare!! mera vikter å fler reps,blir det.men ingen synvärd skillnad bidde det! (tycker jag då).men kan ju vara det vanliga…man tittar för mycket osv.men men,ångar på där med i alla fall,inför vår/sommar 2012.ser en viss skillnad i spegel,men men….lol.

god kväll:up:

Ben-vader.
    Benspark 8x10r=max på vikt mag.
    Bencurl 8x10r=60kg. ben kördes i superset!!
    Stående vadpress 8x20r=max på vikt mag.
    sittande 8x12r=80kg.
    sauna.
    1tim tog passet.fint väder ute idag!! solen skiner.

bänk-armar.
    bänk,wu:10×60,2x5r=120.
    arb set:2x3r=156kg,2×2=170kg.+1x170kg.

curl med z stång 8x40kg,3×8=60kg./dips 4×10=kv.
    koncent hantel curl 3×8=25kg/ push downs 3×8=60kg.
    curl smalt grepp 3×10=70kg./triceps drag över huvud 3×8=max på vikt mag.sauna.

härligt väder idag!!!!

Glad påsk på er alla body bloggare:up:

meckat ihop 6 st matlådor idag.kompletta.
    tänkte träna.skrev det på en blogg,men så blev jag påmind att jag skrivit tidigare,att jag skulle vila,ja ja ,så är det när man är träningsnarkoman!!!………lol.
    men vila idag blir det…..hmmm…..grrr….svårt!
    men som sagt,det är under vilan man växer,inte när man tränar!
    blir stretching 1-2tim i stället!! bra det också,samt en förutsättning för att kunna träna skadefri! påska på er alla……;)

Stiliga lyft :)

Gustaf Lindberg wrote:
    Stiliga lyft :)

jaha..tack då..;)
    misstänker att du menar marken då?…de enda klipp jag för tillfället har inneliggande här.
    men men,men vila smart nu.iom bristning i lår!
    det är sånt man får ibland.jag har aldrig fått detta,men iofs så är jag också extremt vig.eller har blivit iom stretching,kampsport.
    så hoppas att du stretchar ordentligt i vanliga livet då.

för detta behövs verkligen!!:up:

Viewing 15 posts - 376 through 390 (of 938 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.