- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
20 maj, 2012 at 16:26 #159101Anonym anvandareMember
Vader!
stående vadpress:6x20r=max på vikt mag+40kg.
sittande vadpress:6×12=70kg.3×12=80kg.5×12=90kg.1×12=100kg,1×12=110kg.
I Benpress:6x20r=330kg.
sen rätt så mör efter 1.5tim vad träning……lol.
sen sauna.
i morgon kommer antagligen värken,el övermorgon!!!….aj aj aj ….
men ett bra vad pass var det…….21 maj, 2012 at 19:51 #159102Anonym anvandareMemberBänk-triceps-biceps.
wu,cuffs 4×10,bänk:20x20kg,10x60kg,10x90kg,6x120kg.
arb set:5×5=151kg,1x170kg,2x170kg.lätt!!!
även fast jag redan innan kört en hel del bänk ,så gick 170kg,förhållandevis lätt.
OBS!! alla reps med 2sek stopp också.sen explosive uppgång!
lättare att köra nu när det är varmare,blir liksom lite självuppvärmd innan.smalbänk:4×8=120kg.
push downs 3×8=60kg.bicepscurl z stång 3×8=60kg.
koncent hantelcurl 3×8=25kg:s.
sauna.vaderna känns fortfarande bra,efter gårdagens 1.5 tim vad träning…..lol.
22 maj, 2012 at 09:46 #159103Anonym anvandareMemberBidde en hemma dag !! men funkar det också…finns en hel del sånt som måste göras också….matlagning.städa lite osv..
känns bra i vaderna idag,har stretchat dem varje dag.mest för att undvika värken.
igår när jag kom hem på kvällen,å skulle parkera bil.så svängde jag in på gatan,där låg en bunt med gamla potatis säckar i en hög,samt framför så såg jag en halv katt!!! tänkte,å fy faan,en överkörd katt,därför de lagt en hög framför!men sen så rörde sig den överkörda katten….å ut kom den från ett hål i gatan!! jag parkerade bilen,å gick å kolla på hålet.det var riktigt ihåligt,man såg ner en bra bit.kanske 30cm.hålet var mitt i spår på gatan.sen såg jag katten stå helt stilla vid sidan av gatan,konstigt,tänkte jag,men sen såg jag att den passade på nåt!
det visade sig att hålet i gatan gick ända till sidan av vägen,alltså ihåligt under gatan. misstänker att det var råttor,som grävt under gatan,samt sedan flytt!!när den rasade ihop.så väntar på att gatukontoret å hela gänget ska komma snart då,å fixa gatan.undrar om vi är invaderade av råttor,fast vi inte vet om det?
för de lever ju på en annan nivå,så att säga….lol.
de är de verkliga överlevarna,råttor.så anpassningsbara!
sen så finns det ju mat i överflöd för dem också.de kan bli riktigt stora här i staden!! har sett en del som varit lika stora som katter!!
riktigt feta, å längden med svans,varit avsevärd!körde in i kulvertar en gång,för att lev,ett lass med lastbilen.
då ser man hur det bara rör sig överallt,å de största råttorna,de står kvar…de blir inte ens rädda längre!! jag å en kille som hette armand,körde tillsammans en gång.då såg vi en del stora råttor.vi lev,öl-vin å sprit då.då skulle armand skrämma iväg en råtta,som var biffigt stor,men den bara vände på sig,mot oss,shit tänkte vi,tänk om den anfaller? den var av modell liten katt!! så vi gav oss,å sket i det.man vill inte kaxa mot dessa råttor,kan jag säga! spelar ingen roll om de är större el mindre,man vill inte bli biten av dem i alla fall.men de mindre verkar i alla fall fly,när det låter.det gör inte de större,de bara kollar på en,,läskigt……Riktiga byggare det,råttor…..lol.
jaha,sommaren börjar att närma sig nu i alla fall.beach på väg!
å getto å gober som redan nu är beach färdiga….är lite avundsjuk,skulle också just nu vilja vara i deras form.men vet vilket hård väg det varit för dem!! även ojanki har ju deffat ner sig.ja ja,mina vikter har i alla fall börjat att röra på sig,litet.jag kollade förra årets dagbok,det var skillnad! konstigt vore det väl annars.
snart ett halvår kvar på delmålen då! men känns svårt just nu att kunna uppnå dem!! men men,det brukar det alltid göra.kännas svårt!
men det kommer i alla fall bli mera än förra året! sen att man nästan alltid sätter målen för högt också.kollat igenom dagböcker flera år tillbaka,kunnat konstatera att delmålen nästan alltid uppfylls!!!
året efter!!!………..lol. men vad är det de säger?…sikta mot stjärnorna å nå halvvägs!!!………….lol.
22 maj, 2012 at 10:03 #159104Anonym anvandareMemberVi hade väldigt mycket råttor i Malmö för något år sedan, särskilt kring möllevångstorget med alla butiker och restauranger som inte hanterade sopor korrekt. Dom var stora som katter och helt orädda för människor, hörde till och med om att dom rånade folk på mat
Problemet försvann dock delvis när man rev upp buskage där dom dom bodde och tog tag i städning av gator osv.
Kör hårt Hulken!
22 maj, 2012 at 14:55 #159105Anonym anvandareMemberjahapp,har lagat till 6st lådor,färdiga portioner,kyckling-pasta-sås.
men!!!…..börjar att få en något för dj….lig träningsvärk nu på eftermiddagen.stapplar fram och ser inte alls frisk ut,enligt andra. även fast jag säger att jag mår kanon bra,och det bara är lite träningsvärk,samt att det är hälsosamt att träna……….lol.
nåja,kan måhända ha varit i överkant att köra vaderna 1.5 timme? men tycker faktiskt det är skööönt att mörsa musklerna ibland.men då får de också vila ut efteråt!! men fasiken vad stel jag är idag=vaderna,även fast jag tar varenda trappa,sten å stretchar på,så infinner sig stelheten hela tiden.mao,så protesterar vaderna på behandlingen de fick i söndags!!!………LOL.
försöker köra på hårt;Gober……...tack i alla fall.
22 maj, 2012 at 20:54 #159106Anonym anvandareMemberRygg!
latsdrag bak böjd stång 3×8=80kg.
framför rak stång 3×8=90kg.
rodd med böjd stång 3×8=80kg.
rodd med v-handtag 3×8=100kg.
T-bar 4×8=80kg.
rodd i maskin 3×12=150.
sauna.
härligt väder nu på kvällen!!!23 maj, 2012 at 20:32 #159107Anonym anvandareMemberBänk-vader.
wu,cuffs 4×10,bänk:20x20kg,10x60kg,10x90kg,6x120kg.
arb set:3x150kg,2x170kg,3x170kg,Fu=4x150kg.
snebänk:10x110kg,3×8=140kg,160×4,6.gick bättre på andra setet!
stående vadpress:6x20r=max på vikt mag.
sen sauna.
idag är jag lite solbränd också,var ute med snipan en sväng.bara 1 tim,men räckte för att få färg!! solen är stark nu.
åkte genom djurgårdskanalen till brunnsviken,ankrade upp,käkade lite sallad å bananer å lite trocadero till det….mmm…ska snart käka liten portion mat också.
23 maj, 2012 at 20:38 #159108Anonym anvandareMemberLåter för jäkla gött att vara ute en tur med båten i det fina vädret. Är riktigt härligt att flyta fram i lugnt tempo och njuta. Bara det inte gungar för det klarar jag inte av, inga sjöben här inte. Jobbade en period med att lägga golv i badrummen på en tysklandsfärja, var sjösjuk varje dag i två veckor och hela jag gungade en vecka efter jag kom i land…vilken jäkla pärs.
23 maj, 2012 at 20:45 #159109Anonym anvandareMemberGober wrote:Låter för jäkla gött att vara ute en tur med båten i det fina vädret. Är riktigt härligt att flyta fram i lugnt tempo och njuta. Bara det inte gungar för det klarar jag inte av, inga sjöben här inte. Jobbade en period med att lägga golv i badrummen på en tysklandsfärja, var sjösjuk varje dag i två veckor och hela jag gungade en vecka efter jag kom i land…vilken jäkla pärs.ja kan jag tänka mig.men det blir inte samma sak på en liten båt.
samt man är med hhela tiden också…….24 maj, 2012 at 21:45 #159110Anonym anvandareMemberBen-marklyft.
Benspark 6x10r=max på vikt mag.bencurl 6×10=65kg.superset!.
mark:
6x100kg.
3x140kg.
5x3r=180kg.
sauna.lätt pass idag.lite trött!!
kan vara värmen som gjort mig trött.eller solen.
inte mycket folk på gymet heller.24 maj, 2012 at 22:40 #159111Anonym anvandareMemberBra pass allt bra annars?
25 maj, 2012 at 17:16 #159112Anonym anvandareMemberdunderväder idag!!
körde lite lätt bänk@6-vader.bänk:6x8r=110kg.
snebänk:6x15r=110kg.
stående vadpress:6x20r=max på viktmag.som nu blivit väldigt lätt,måste lägga på +40kg,för att det ska kännas! men idag vart det lätt-pass.
sittande vadpress:6x15r=70kg,också väldigt lätt!!
men sköönt ibland med reload pass också.gäspade lite när jag körde,helt avslappnad……..lol.
ingen sauna idag,för varmt ute,samt att jag cycklade till å från gymet.
kom på mig själv mitt i passet…tänka på vad för sorts öl jag skulle köpa i morgon…..he he he.ska ner till båtis då,sen kanske också sova där.då måste jag ta med bäddmadrass å täcke/kudde osv.samt handla i morgon då också.lär säkert vara köer,löning helg osv…..ta med guran också.ja ja allehopa tänk på solen nu!!….den är stark nu,lätt att bränna sig,ska själv ner nu till apoteket köpa solskydds faktor30…….
Trevlig helg :up:
25 maj, 2012 at 18:04 #159113Anonym anvandareMemberAldrig fel med litet reload pass som för oss andra är ett riktigt fullgott pass med tanke på vikterna du bollar med hehe
Vädret kan vi inte klaga på här borta i Borås heller, helt underbart skönt
Ha de gött BigHulken!
27 maj, 2012 at 18:52 #159114Anonym anvandareMemberJaaa,nu är sommaren i faggorna!!!
nu hemma å duschat å käkat en goood,gorgonzola pizza!!!
igår så åkte jag till båtklubben.var där lite å fixade.sen så kom jag på att jag inte hade något att grilla!men hade köpt med mig färdig sallad,samt läsk,öl,smörgåsar. så gick upp till berget å skulle handla lite på ica.men då stötte jag på en polare,som skulle upp till en annan polare å grilla.så jag hakade!
å det ångrar jag verkligen inte!!!!….vi satt ute å grillade på gräsmattan å ölade också.mkt trevligt var det.sen så framåt kvällen så drog vi oss ner till den lokala pubben,de hade karokee !!!!!!
jag ylade lite där också……..lol.
sen gick jag hemåt,alltså ner till båtklubben igen.typ 5 min promenad.
sov som en kung i båten…...värmaren som jag fixat i vinter funkade kanon hela natten.sen så vaknade jag av ett herrans oväsen!!!….nån i klubben som startade en motor,ok kl var ju också 09:30.
trodde det var grannen först,men det visade sig vara classe med sina stoooora motorer!!! 2 st big block som mullrade!!! 30 meter bort.
sen så kollade jag kylskåpet,å en macka var borta där!!!!…..
en sån där med kyckling fyllning i/på.baguette!faaaan,tänkte jag…nu har någon varit inne i båten å snott!!!
men sen kom en slags syn för mina sinnen,om gårdagen,på kvällen,när jag gått ner från pubben å hem till båten.jag kunde liksom se kyckling mackan framför mig,å den smakade gott också!!!!!…………lol.
jaha,tänkte jag,då var det jag själv som käkat upp den igår kväll då,efter pubrundan!!!…när fyllhungern satte in!!!…….lol.sen så åkte jag hem därifrån,åååååå vad sköööönt det är ibland att få duscha!!!!!……sen käkade jag å mkt trocadero med isbitar i!!!!!!……mmmmmmm…vad gott!!!!
ja det var denna helg det!!! underbart väder:up:
men nu är det tillbaka till verkligheten igen då!!!
God kväller på er body freaks:up:
27 maj, 2012 at 18:59 #159115Anonym anvandareMemberi0janki wrote:Aldrig fel med litet reload pass som för oss andra är ett riktigt fullgott pass med tanke på vikterna du bollar med heheVädret kan vi inte klaga på här borta i Borås heller, helt underbart skönt
Ha de gött BigHulken!
ja tack på dig du!!!….hardcore idrottaren!!:up:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.