bighulken

Home Forums Dagböcker bighulken

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 938 total)
  • Author

tränat bröst-bicca-tricca,lite uppvärmning på rotator cuffar å sidolyft!

Bänk:50,80,110×8,8.130×6,6,6.170kgx1,snebänk 110×8,8,8,8.flyes 4×10.

curl m z stång 3×8=50kgsuperset på dips 4×8=egen vikt.
    curl mot panna,liggande i maskin 3×8.push downs 4×12.
    hantel curl koncent,3×7=22.5kg,triceps drag över huvud m rep 4×12.
    sen en skööööön bastu på det!!! belöningen………:up:
    sen hem å´tog en protein drink direckt,å nu väntar in hungern innan middag! känns bra i armar,pump,men bänken var det lite för lätt för att känna något!latade mig lite där,bara 6 snabba reps där å sen vila.:ike:
    provade lite på 170kg,flög upp väldigt lätt nu.:nod
    ska köra lite såhär ett par veckor,sen prova på tyngre igen i bänken.ja ja vi får väl se:ike:

Quote:
    hoppas jag inte skrämt bort er från denna sida nu,ville bara skriva av mig idag!!!!!!

För min del får du gärna skriva av dig hur ofta du vill, det var intressant läsning.

Verkar gå bra här. Kul läsning dessutom.

Själv kommer msn ju från en glänta i skogen där det mest hängde raggare, så utelivet har man fått ta igen på senare dagar … :)

Ligger här hemma med en liten nyfödd i famnen och uppdaterar mig vad som händer i hulkens värld.
    Alltid intressant och bra läsning. Hoppas träningsflytet kommer nu efter sjukdom och allt.

Ha de gött!

jaha,då provar jag igen då,skrev jätte mycket,men sen försvann det……
    lite trött blir jag på det.ok,ett mastodont pass idag då!
    ben:knäböj:50×8,80×8,110×8,140×6,6,6.sen superset på benspark/bencurl,4×10. sen latsdr bak 3×8=90kg,framf 3×8=90kg,rodd 3×8,rowing m stång 3×10.marklyft:60×6,100×6,140×5,170×6,5,5.sen fick det vara bra.1.5 timme tog det ,passet,bara!!! sen belöningen då,sauna!!!!! känner mig jätte nöjd att äntligen kört ben,efter 6-8månader av uppehåll!
    men men,hujedamig,har redan värk!!!!insidan av låren,böjen.så då vet ni hur jag kommer att känna några dgr framåt då,har ju bara mig själv att skylla.

kämpa på nu alla här på body………:up:

i0janki wrote:
    Ligger här hemma med en liten nyfödd i famnen och uppdaterar mig vad som händer i hulkens värld.
    Alltid intressant och bra läsning. Hoppas träningsflytet kommer nu efter sjukdom och allt.

Ha de gött!

detsamma på dig då,nyblivna fader:up:

faan,va folk frågar roligt på gymet ibland!!!!:p

vad tar du i bänk då!!! jag brukar svara med att jag kör på 40kg i vadmaskinen för framsida vader!!!! lol:ike:
    vi har nämligen en sådan på gymet!!! roligt,har nästan aldrig sett någon köra på denna lyft.:P

man stoppa i foten,å så lyfter man uppåt med ovansidan av foten,jisses vad svag man är på denna övning i början.prova så får ni se.
    även dessa rotator cuffar övningar,där kör jag på 2 vikter i mag.
    näe nu ska jag prova onico! å se om det är något att ha!:ike:

c u all:emo-thumb

bighulken wrote:
    vad tar du i bänk då!!! jag brukar svara med att jag kör på 40kg i vadmaskinen för framsida vader!!!! lol:ike:

Hahaha! Bra svar!
    Fick senast igår frågan:
    Vad kör du på i bänken?
    -Olika.
    Vad menar du?
    -Att jag gör olika vikter från pass till pass.
    Men, vad kör du på?
    ….la ner här… Hade inte ens börjat lyfta med bara stången än ens…

Hur mår dina ben en dag som denna :p

i0janki wrote:
    Hahaha! Bra svar!
    Fick senast igår frågan:
    Vad kör du på i bänken?
    -Olika.
    Vad menar du?
    -Att jag gör olika vikter från pass till pass.
    Men, vad kör du på?
    ….la ner här… Hade inte ens börjat lyfta med bara stången än ens…

Hur mår dina ben en dag som denna :p

ha ha ha ,ja folk vill bara veta!!!….

jasså,ja benen mår nog bra utav att ha ryckt upp dem ur slummern:ike:
    men jag själv stapplar omkring,som du nog förstod…..lol
    jag lovar ..de måste ha växt nu under natten:ike: kollade i spegeln nu i morse,konstigt,men men……….
    det är underbart med döttrar,har ett gäng själv!!!
    det man senare kan göra för att själv känna sig trygg med dem är:som jag gjort,satt dem på kampsport,då kan de ta hand om sig själva med,om det skulle uppstå problem,billig försäkring……….:up:
    ha det nu ,alla i familjen…:up:

jaha,blev ett snabb pass idag då!!

hällsade på en kompis som öppnat gym,flex.
    körde lite bröst-tricca-bicca.
    bänk:60×8,100×8,130×6,150×5,160×3,2,2.snebänk 110×8,130×6,110×8,8,8.flyes 4×10.dips 4×8,curl m z stång 4×8 i superset med triccan.allt.push downs 4×10,curl i maskin liggande mot panna 3×10,hantel curl koncent 3×8,tricepsdrag över huvud 3×12.sen bastu.å nu vidare till båtis å kolla läget,så fint väder.:up:

he en underbar lördag alla på body,njut av vädret nu innan vintern slår till:ike:

jaha ,kl är nu kväll,18:00.
    varit en riktigt fin dag idag!!!
    först frulle,4 äggmackor å kaffe.sen till en kompis gym,nyöppnat,flex.
    tränade bröst-armar.sen bastu.
    sen hemåt,handla mat innan,sen hemma en protein drink.sen direckt ner till båtklubben,sen ut en sväng i det fina vädret.över till djurgårdskanalen å sen förbi grönan,fullt med folk var det!! sen sakta puffande hemåt i snipan.satt ett tag snackade med gubbarna i klubben.sen hemåt.beställde en kebab m bröd,mmmm,gotti gott gott!!!!
    nu kollar på superstars på burken….
    de var inne hela gänget för några veckor sedan på gymet där jag tränar…..:ike:
    frank andersson å co. fasiken vad liten han är,trodde han var större!!!!
    iofs,jag är ju 190cm,å väger runt 150kg.men han var väldigt kort i rocken,vill jag säga.
    ja ja ,trevlig helg på er :up:

ben!!
    knäböj:100×8,130×8,150×6,180×3,210xfail vågade inte gå ut från ställningen!!! 150×6,6.
    sen superseta på benspark/bencurl 4×10/4×12.
    2 set mark 130×6,6.
    sen bastu.

kör nog en 3 pass till i böj på rätt lätta vikter,märker jag.för när jag gick upp på 210kg,så kändes det väldigt darrigt!!!! så därför avbröt jag det försöket…. måste ju låta kroppen vänja tillbaka sig igen på vikter,iom det långa uppehållet för benen!!! även för bål stabiliteten.:nod
    fast jag kör fortfarande utan bälte.bara när de tyngsta vikterna kommer till använder jag detta.

vilken hobby gymmare jag är!!!!!:|

idag vilo dag,finns annat å göra också.men jag har hållt på nu i ca:24-25 år med träna på gym.å ingenstans har jag kommit!
    har inte direckt siktat någonstans heller.fått en del ryck/infall ibland,tex,fototävling ,vilket placering var ,typ 21,tror jag.

ok,nu fick jag samtal,måste iväg!!’¨
    hajdå för denna gång då.:up:

”Hobbygymmare” är inte att förakta, stark har du ju blivit och det är ju inte fy skam det. Någonting måste du ju ha gjort rätt eftersom att du har lyckats hålla på så länge:emo-thumb. Själv hade jag höga målsättningar med simningen men jag måste ha gjort något allvarligt fel, för idrottsglädjen var borta och kroppen sliten redan vid 20. Jag skulle satsa mina slantar på ”hysteriskt övertränad” och ”undernärd” som felorsak.

Hur som helst gillar jag dina spontana inlägg som tex det här sista. Förresten, läste tidigare att du skulle testa onico, ska du sluta snusa?

waco3000 wrote:
    ”Hobbygymmare” är inte att förakta, stark har du ju blivit och det är ju inte fy skam det. Någonting måste du ju ha gjort rätt eftersom att du har lyckats hålla på så länge:emo-thumb. Själv hade jag höga målsättningar med simningen men jag måste ha gjort något allvarligt fel, för idrottsglädjen var borta och kroppen sliten redan vid 20. Jag skulle satsa mina slantar på ”hysteriskt övertränad” och ”undernärd” som felorsak.

Hur som helst gillar jag dina spontana inlägg som tex det här sista. Förresten, läste tidigare att du skulle testa onico, ska du sluta snusa?

tänkte väl försöka med det,kanske…….:ike:sluta!!!
    börjar bli lite dyrt nu tycker jag,speciellt när jag kedjesnusar!!!
    typ en femhundring /vecka el så kostar det!!!

ja ja ,ha det bra nu waco 3000……….:up:

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 938 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.