bighulken

Home Forums Dagböcker bighulken

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 938 total)
  • Author
    bighulken wrote:
    bänk:15x20kg,12×80,120×8,8,8.sne:110kgx20,17,15.
    flyes 3×12.
    biceps curl m z st :40kg x 8,8,8./dips kv x 12,12,12.
    koncent hantel curl 20kg x 8,8,8./push downs max på v mag x12,12,12.
    alt hantelcurl x 25kg x 8,8,8./drag över huvud 12,12,12.
    sauna.
    1 timmas pass!
    promenad 3km.
    vikt idag:150,3kg.FFF!!! som svullo sjöng…….lol

bra pressat där!fina högreps:up:

idag blir det nu först lunch!! sen i kväll:20:00 dobidoo-lite skavlan,sen styrke sport kl 21:45-22:45 i finland.härligt med fredag,yiiihuuuu!!!!!………..;)
    sen i morgon frulle,sen gymet å köra det sista för veckan,övre rygg-axlar-mage.sen till båtklubben å lyfta å flytta en brygga!!! för byte av flyt tunnor å rostlagning!!!hoppas på vädret bara!!!………ha en underbar helg nu alla här på body…………..
    mvh bighulken.

jaha ,var nere i båtklubben idag å fixade å trixade!!!underbart väder.
    ingen träning idag.men i morgon kör jag.

Jag hittade igen bilden från fototävlingen. Jag skulle aldrig våga vika ut mig på det där viset, ha ha. Att gå och spänna sig i baddräkt det är ju en helt annan sak;).

körde lite axlar-övre rygg idag.
    sidolyft 6×12.militärpress framf huvud i smith 50×8,8,8.80kg x8,8,8,8,8.
    Rygg: lats dr bakom 4×12=80kg,framf rak st 5×8=90kg.rodd drag i maskin 6×12.rowing 6×12=60kg.sen bastu/sauna.hem,proteindrink,sen hämta morsan, å åka å hällsa på brorsan.käka big burger xxl-burgare +lökringar med Hot cheese dressing!!!!!mmmmmm, va gott!!!!! denna dressing!!!! sen fika hemma hos brorsan å sen hem.nu blir det kolla burken,el man kanske ska skriva tavlan!!är ju mera lik en tavla nu för tiden!!! bara njuta………..carpe diem!!!!!!!!!!!

En bild på Hulken, satan vilken karlakarl! Tunga maskiner och massor av Big XXL :D

Gober wrote:
    En bild på Hulken, satan vilken karlakarl! Tunga maskiner och massor av Big XXL :D

nja,jag vet inte vad som menas med karla karl?
    å tunga maskiner osv…
    om du syftar på bilden på kranen,ok,lite lyfter den i alla fall,10t.
    å xxl hette burgaren på big burger.
    men annars så har jag inga sådana behov,att bevisa,något osv….
    tränar styrketräning för att jag älskar det!!!! inte många som gör….
    de flesta ser det som något nödvändigt för att bli större starkare osv………så oavsett om jag blir större starkare,så kommer jag träna styrketräning!!! för det har redan räddat livet på mig 2 gånger!!
    ha det bra nu gober å träna på………;)

mvh bighulken.

Fiskar du något? Eller blir det bara sköna turer på skön för njutningens skull? Brukade fiska med polaren ofta, men
    nu när han sålt båten blir det tyvärr ingenting längre. :-/

Gettodachoppa wrote:
    Fiskar du något? Eller blir det bara sköna turer på skön för njutningens skull? Brukade fiska med polaren ofta, men
    nu när han sålt båten blir det tyvärr ingenting längre. :-/

jag fiskar lite också.bra aktivitet att göra.har haft min dotter med ända sen hon föddes! kommer ihåg en gång: vi var några som fiskade,fick upp en rätt fin abborre,å kolla ! …alla kollade..även min dottra..när jag höll i den..så sa min dottra,3år…mmmm va gott å slickade sig om munnen!!!!……
    då den fortfarande sprattlade,fisken.hon har varit med i hela kedjan så att säga.först fånga-sen rensa fisken-sen filea den-sen tilllaga den-sen äta den!!!!! även nu,varit med i jakt.vildsvin senast! sen vid slakten/styckandet-sedan tilllagandet!!! jag sätter stor vikt vid att hon fått se hela händelse förloppet!!! för finns ju skräck ex.intervju av tv:av små barn2-6år,var simmar fiskpinnarna?osv…..man ska veta vad man stoppar i sig!!! ja ja ,nog om detta nu då.
    roligt att du tittade in ,getto……..ha de………..;)

Härligt att fånga sin egen FESK! det har man tyvärr inte gjort sedan man var yngling. Även att få sitt egen viltkött skulle ju vara fantastiskt. Alla ungar borde få möjligheten att äta egenfångad fisk och vilt : )

Gober wrote:
    Härligt att fånga sin egen FESK! det har man tyvärr inte gjort sedan man var yngling. Även att få sitt egen viltkött skulle ju vara fantastiskt. Alla ungar borde få möjligheten att äta egenfångad fisk och vilt : )

ja,och framför allt vara med i hela kedjan,så de vet hur det funkar med mat osv…sk:old school!!! nu tror de ju ibland att det är fabrikerna som gör maten osv…..

ha de gober!!!!

uppvärm:cuffs 5×12.
    bänk:50×20,90×15,120×10,150×3,3.160×1,1.prova lite,200kg x 4korta.
    snebänk:110kg x 25,25,25,20.sen direckt på armar superset!

curl m z st 3×8=50kg/dips 3x8kv. sittande alt hantelcurl 3×8=20kg:s/push downs 3×12=max på vikt mag.
    stående alt hantelcurl 2×8=25kg:s/triceps drag över huvud 3×8=max p vikt mag.sen belöningen,,,,,sauna!!!!! nu hemma och har dragit i mig en protein drink redan,väntar att hungern ska sätta in snart!

tjo å hej leverpastej!!!………………..;).sa till en kille på gymet,han slänger vikter omkring sig hela tiden,å släpper hantlarna direckt på golvet ,förvisso efter han kört .men men,han tog tydligen illa vid sig när jag sa till!!! men men,jag försöker i alla fall släppa så lite som möjligt!!! han sa :att han inte orkade osv….men jag tycker att man kan känna om man orkar ett rep till eller inte.och sen också,när han plockar av vikter från skivstången,slänger han bara ner dem på marken,med ett kabong!! till följd.från 1 meters höjd.jag böjer mig i alla fall ner,eller hänger upp dem på ställning igen.till saken hör kanske,att han väger 50kg el dylikt också,så han använder inte heller speciellt tunga vikter…..;),typ de lättaste hantlarna osv….ja ja nog om de nu….bra pass vart det i alla fall.

Slänga vikter är ett otyg. Man ska vara rädd om de redskap som finns. Gymägare måste
    vara mer hårda när det gäller sånt om fenomenet ska försvinna. I slutänden är det ju
    han/hon som betalar för trasiga hantlar osv.

ja då var det kväller då!!!
    är fortfarande trött efter gårdagens pass!!! känner i ländryggen,speciellt!!!.även fast jag körde bröst-armar igår.i torsdags förra veckan körde jag ben.tror det därför ländryggen känns nu.är ju en gaaamaal guuube!! så det tar längre tid att återhämta sig.inte som jag läste här,han som är 18 år å kör på 240kg i böjen……lite lättare när man 18,för då har man fortfarande pågående tillväxt.kommer även ihåg det av egen erfarenhet,kunde ju träna kroppen 2 ggr/vecka då.typ 6-8 pass/vecka.nu får jag vara nöjd om jag lyckas köra hela kroppen!!!
    får väl se om jag orkar med ett pass till innan fredag,då min lilla princessa kommer hit,hela helgen också….roligt.tänkte mig gå å kolla tintin i helgen!! sen köra lite bowling,å se om jag kan göra en serie på typ 200-230 el så.även lära dottra lite.övning ger färdighet el vad det nu heter!! jaa,nu har jag i alla fall lärt mig telen bättre,kopplade upp till skype,å visade brorsan min ,min lägenhet också.han är handikappad.från mobilen,som kamera.häftigt.mycket bra hjälpmedel för funktionshindrade!!! samt kopplat you tube också.så i stället för att ladda videokameran,släpa ner den å stativet till gymet,filma,sen hem å ladda över det till datorn,sen över till you tube.så kan jag nu,förhoppningsvis,göra allt på en gång!!! via mobilen.
    men getto!! Tintin ,hoppas jag bli en riktig höjdare,har ju växt upp med honom!!!dupontarna,kapten hadock osv….å hunden vad den nu hette,milou,kanske….?
    ja ja ,nu har jag skrivit av mig för denna gång,hej svejs på detta fina plejs………….;)

orkade släpa mig ner å köra bröst,igen denna vecka.
    Bänk:50,80,100,130×3 m stopp,160×1,170×1,190x2k,210x3k,2k.
    160×4,130×7.snebänk:110×15,15,15,lätt!!! flyes 3×12.sen sauna.
    k=korta reps!!! kändes alldeles för tungt när jag lassade på!!!
    nu måste jag nog minst vila 4 dgr el 5 innan nästa bänk pass!!!
    kan inte förstå,hur jag ska orka göra mer än 200kg,känns så fruktansvärt tungt!!!! men antagligen,så måste triceps stärkas upp samt axlar.ja ja ,har ju känt på vikterna i alla fall idag,igen.170kg gick ju förvånansvärt lätt i alla fall!!! så målet för i år då!! 180kg,kan vara möjligt.beroende på formen å annat!!! känner inte mycket i brösten,när jag kör dessa pass!!!
    antagligen för att jag kopplar in så mycket triceps…
    det som känns är när jag kört flyes,detta känns av rätt bra i bröstet!!!
    måste kanske ändra övningar snart!!!
    trevlig helg på alla här på body!!!!

mvh bighulken.:up:

Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 938 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.