- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
22 augusti, 2009 at 00:24 #56583Anonym anvandareMember22 augusti, 2009 at 00:24 #272207Anonym anvandareMember
Hej allihopa!
[/b]Efter mycket flyttande och konkande fran Spanien med lador och resväskor så har jag och donnan intagit Linköping. Det är dags att bli klar med utbildningen samt att försöka lyfta tungt igen och utvecklas så mycket som det bara går kroppsmässigt och styrkemässigt utan att bli allt för fet.
Började förra veckan med tre helkroppspass för att kicka igång kroppen rejällt efter två veckors vila och denna vecka har vi kört normalt. Men från och med Nästa vecka (På måndag), ska jag köra pa mitt nya schema som består utav två tunga veckor och en lätt vecka, för att sedan återgå till två tunga igen osv.
Ska bli roligt att se hur det kommer att gå under denna tid i Linköping.
Som jag säger BLI GROV OR DIE TRYING, samt TRAIN EAT GROW .
Vikten ligger på 96kg för tillfället och kommer nog hålla mig där för att sakta fördela om mer av de kilon som jag har till muskler.
Ha en trevlig helg allihopa, på Måndag smäller det STORT igen :up8)
MVH
Cesse
22 augusti, 2009 at 01:18 #272208Anonym anvandareMembergött:) hur känns de att vara tillbaka i Sverige?
22 augusti, 2009 at 01:35 #272209Anonym anvandareMemberLycka till!
22 augusti, 2009 at 11:53 #272210Anonym anvandareMemberEmil Lundberg wrote:gött:) hur känns de att vara tillbaka i Sverige?Tjena groven! Det känns riktigt bra faktiskt, framförallt för att bli klar med studierna i första hand men Självklart för att se familj och vänner som man ej träffat på länge samt bara känna lite på sin hemmamark, men klart att jag saknar manga saker fran Spanien. Det är ju tuffast för min tjej som är spansk, allt är ju sa nytt och annorlunda, men alla har vi upplevt den känslan och sakta men säkert ändras chippet och man ser saker på ett annat sett. Men det är faktiskt RIKTIGT gott att vara hemma och träna på ett riktigt gym och bra pris hehehe så NU KÖR VI . Ha en trevlig helg.
MVH cesse:up:
22 augusti, 2009 at 11:54 #272211Anonym anvandareMemberShrimpy wrote:Lycka till!Tack så mycket Shrimpy. Blir till att köra på bra nu. Imorgon blir det ben och axlar, men det är Måndag som gäller, då kommer ny starten. Trevlig helg :up:
MVH cesse
22 augusti, 2009 at 17:40 #272212Anonym anvandareMemberKör hårt!
EAT SLEEP BODYBUILD22 augusti, 2009 at 18:02 #272213Anonym anvandareMemberprimo wrote:Kör hårt!
EAT SLEEP BODYBUILDYou said it man :emo-thumb. trevlig helg.
TRAIN EAT GROW
23 augusti, 2009 at 11:48 #272214Anonym anvandareMemberIkväll ska det bli Ben och axlar, ser framemot det. Nu är det först plugg som gäller samt äta mat som vanligt , mums.
Peace out
23 augusti, 2009 at 13:47 #272215Anonym anvandareMemberWelcome home kexelikexkex. Länge sedan man hörde ett knyst från dig.
Hoppas att du haft det bra och kommer ha det i Linköping!Lycka till på passet ikväll!
23 augusti, 2009 at 18:36 #272216Anonym anvandareMemberarne_fan wrote:Welcome home kexelikexkex. Länge sedan man hörde ett knyst från dig.
Hoppas att du haft det bra och kommer ha det i Linköping!Lycka till på passet ikväll!
Tja mr kottlett! underbart att höra från dig. ledsen men det blev full rulle direkt då vi kom hem till Sverige med flytt och allt så det har varit mycket samt för tjejen med omställningen till det nya livet ocha llt, men sakta men säkert. Pluggar på nu har en del att göra till veckorna, så bara bita i, plugga, äta på och gymma hårt . Du är varmt välkommen att hälsa på när du känner för det så kör vi av ett tungt pass här.:up: Hur mår du annars? Hoppas allt är bra
MVH cesse
24 augusti, 2009 at 00:13 #272217Anonym anvandareMemberVälkommen tillbax då! Lägg ut någon bild så man ser vad du lagt på dig i Spanien. Vore kul att se dessa 96kg;)!
24 augusti, 2009 at 00:55 #272218Anonym anvandareMemberbffen669 wrote:Välkommen tillbax då! Lägg ut någon bild så man ser vad du lagt på dig i Spanien. Vore kul att se dessa 96kg;)!Tjena biffen och TACK! Kul att du skriver. Hoppas allt är bra med dig. Well ska se om jag kan leta fram lite fore och efterbilder, nagot finns det alltid. Sov gott och keep up the good work.
MVH cesse:emo-thumb
24 augusti, 2009 at 00:56 #272219Anonym anvandareMemberBlev ben och axlar i en rasande fart (30 min) men hann med mycket enda, men fan vad flasigt det var. Imorgon nystart och tändning, fan vad det ska köras och dunkas. Ha det bÄst allihopa. MVH cesse
24 augusti, 2009 at 21:00 #272220Anonym anvandareMemberdet blev bara världens skit idag med cardio och baksida axlar, sa jag är förbannad som fan rent utsagt,blev ett påträngande i min plan som jag ej gillar, vill ha mina rutiner tyvärr så är jag så och jag gillar sällan att mina planer och mönster bryts. Men imorgon ser det ljusare ut sa jag hoppas VERKLIGEn att imorgon blir det FIRST REAL DAY. Nu ska jag plugga vidare har lite grejor att fixa av, och förlåt ännu en gång allihopa.
MVH cesse:nono:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.