- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
3 november, 2009 at 20:44 #272341Anonym anvandareMember
jag gott folk idag fick bröst och mage sitt, lätt vecka denna vecka vilket blir innebär mycket reps, gick fin fint faktiskt och grymt bra kontakt samt pump, vill verkligen försöka jobba tuttarna då dem är så jävla kassa. Imorgon blir det ryggen. PEACE out
4 november, 2009 at 23:12 #272342Anonym anvandareMemberRygg blev det idag gott folk, bra tryck och fart genom passet samt en jävla go pump, mjölksyran bara flödade genom hela kroppen. Imorgon blir det nog armar och mage. PEace out nu blir det dusch och mat :up:
5 november, 2009 at 07:53 #272343Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:Rygg blev det idag gott folk, bra tryck och fart genom passet samt en jävla go pump, mjölksyran bara flödade genom hela kroppen. Imorgon blir det nog armar och mage. PEace out nu blir det dusch och mat :up:Nice, för trött för att skriva hela passen mannen;)?
Sliter skolan på dig?5 november, 2009 at 11:32 #272344Anonym anvandareMemberarne_fan wrote:Nice, för trött för att skriva hela passen mannen;)?
Sliter skolan på dig?Hej kexet! kul att höra från dig. Lite lathet samt sliter i skolan, har en del nu då jag läser dubbelt men om några veckor blir det lugnare så ingenfara, man får bita ihop. Hoppas du kör på vi höres av. mvh cesse:up:
5 november, 2009 at 12:17 #272345Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:Hej kexet! kul att höra från dig. Lite lathet samt sliter i skolan, har en del nu då jag läser dubbelt men om några veckor blir det lugnare så ingenfara, man får bita ihop. Hoppas du kör på vi höres av. mvh cesse:up:Jajaa, men skönt att det snart planer ut sig snart då
5 november, 2009 at 17:04 #272346Anonym anvandareMemberarne_fan wrote:Jajaa, men skönt att det snart planer ut sig snart dåYes så är det. hur mår du annars? kan du träna på? jag hoppas det verkligen. Ha det bäst. MVH cesse
5 november, 2009 at 21:59 #272347Anonym anvandareMemberYEAH BUDDY; blev armar idag, gud så skönt, kom precis hem efter 50 min dunkade och det var fin fint. Nu återstår bara ben och axlar av denna vecka. Det blir antingen på lördag eller söndag. Imorgon får jag och donnan besök från Spanien vilket ska bli riktigt kul. Ha det bäst allihopa och god natt.
MVH cesse :up:
7 november, 2009 at 18:32 #272348Anonym anvandareMemberImorgon blir det ben och axlar, fan vad gott. nu ska jag sova lite :up: siesta är muskelfiesta
8 november, 2009 at 17:58 #272349Anonym anvandareMemberDå var det dags för ben och axlar, YEAH :up:
8 november, 2009 at 22:22 #272350Anonym anvandareMemberYeees, äntligen är man igång igen! Tack för att du peppade på så jag kom iväg idag.. Nu dunkar vi på fint i veckan. Ha det bäst
8 november, 2009 at 22:46 #272351Anonym anvandareMemberRedders wrote:Yeees, äntligen är man igång igen! Tack för att du peppade på så jag kom iväg idag.. Nu dunkar vi på fint i veckan. Ha det bästIngen orsak kompis, alltid peppande och roligt att träna med dig, och idag hade jag ett skönt pass. Nu ser du till att äta på och dricka mycket vatten.Höres av i veckan, det ska dunkas härligt. MVH cesse:up:
8 november, 2009 at 22:48 #272352Anonym anvandareMemberJa idag blev det lite ben och axlar, vilket var skönt. Samt så var det sista dagen på lätt veckan. reppade några sköna tior på 100kg i böj samt tior på 120kg i hacksquatsen så kommer kännas bra imorgon. Axlarna reppades på med hantelpressar och dubbelserie med hantellyft snett åt sidan samt raka lyft åt sidan. Nu har jag ätit och strax blir det sängen, har en lång dag framför mig imorgon. PEACe cesse
10 november, 2009 at 22:07 #272353Anonym anvandareMemberSmiskade pattarna idag med en hel del övningar, Första dagen på tungveckan o jag det blev få reps och mycket kämpa, men så ska det ju vara då det är tung vecka. Imorgon blir det nog rygg annars på torsdag. Nu blir det kyckling. MVH cesse:up:
11 november, 2009 at 17:38 #272354Anonym anvandareMemberKänns bra i brösten efter gårdagens pass. Ska äta lite nu och plugga på. Imorgon blir det rygg. YEAH :emo-thumb
11 november, 2009 at 17:42 #272355Anonym anvandareMemberGood work buddy!
ZONE
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.