BLI GROV, or die trying! Cesse back in Sweden

Home Forums Dagböcker BLI GROV, or die trying! Cesse back in Sweden

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 1,155 total)
  • Author
    zonecapone wrote:
    Good work buddy!

ZONE

Thanks bro :up:, I try to do my best. Ha en grymt bra vecka, vi höres av snart via luren.

MVH cesse

Lång dag idag med föreläsning från 08.00 till 12.00 sedan lunch en timme och efter det 2 timmar till med föreläsning, men för tusan, man ska ha saker att göra annars blir man slapp. Om några timmar bär det av till gymmet för att dunka ryggen och imorgon ska jag smiska armarna. Peace

YEAAAAAH ,då var vi hemma efter ett skönt rygg pass, gick på 50 min och vi dunkade en 7 övningar, lite mindre set på sista övningarna men bra flyt och tryck. Nu ska jag strecha lite och sedan äta. Ha det gott allihopa. MVH cesse

Jaaa gott folk då var det dags för armar och mage, ska bli riktigt skoj. Drar iväg om 35 min med The real swedish viking :emo-thumb. Trevlig kväll. MVH cesse

Fy fan gott folk, hårt och tungt pass idag med bra flås och sköna vikter för min del iallafall. Så kort och gott kan man säga att det var ett riktigt kul pass :up:. Nu är det mat som gäller och bara softa med damen. Ha en grymt bra kväll allihopa samt trevlig helg. Söndag blir det ben och axlar. PEACe:)

Är rent utsagt så jävla förbannad så jag kokar, världens skitpass vill bara lägga mig och hoppas att denna jävla dag försvinner. Som straff blir det bak läxa till morgondagen att köra om ben o axlar och fixa till bättre så punkt slut 👿 GOD KVÄLL

NY DAG NYA TAG, men bakläxa på gårdagens pass. Ikväll blir det ben o axlar, nu är det bara dunka på så det så, DRIVE IT ALL OUT

Fick revansch idag vilket var grymt skönt, benen fick smaka bra många set och vikterna var bättre. Nu är det bara peppa vidare, ny vecka med nya tag och pattar på schemat imorgon. God kväll

När kommer de feta bilderna på din grova fysik upp då? Verkar finnas grym vilja i gymmet i alla fall. Vi gamlingar rullar fram med rullatorn mellan maskinerna;)!

Pattarna fick sitt igår, var skoj, men bara ok. Bättre nästa, men nu är det rygg som gäller:up:

bffen669 wrote:
    När kommer de feta bilderna på din grova fysik upp då? Verkar finnas grym vilja i gymmet i alla fall. Vi gamlingar rullar fram med rullatorn mellan maskinerna;)!

HEHEHE jag grov, men glöm det mannen, men soon there will be some pics mannen, den som väntar på något gott ……. :D:emo-thumb. Bara tagga till och dunka, och har man någon som kan peppa en till max = TOPPEN

Ha en grymt bra kväll.

MVH Cesse

OOOOOOOO ryggen fick smaka, fan vad det dunkades övningar hit och dit, sköont som fan, kommer kännas bra imorgon. Nu är det mat sedan plugg. Peace:emo-thumb

5e dagen i rad igår, fy fan det kändes. Blev armar, 45 min underbart. Nu är det vila hela helgen och mycket mat. päronen kommer ikväll på besök ska bli nice. PEACE OUT

Ibland har man grymt snälla föräldrar när dem kommer på besök, fick en rejäll inhandling av mat idag, aldrig fel, I AM SO HAPPY :D

OOOO vad skönt det var att sova ut idag, första dagen på länge, var riktigt härligt. Nu ska jag iväg och uträtta lite ärrenden. MVH cesse

Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 1,155 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.