BLI GROV, or die trying! Cesse back in Sweden

Home Forums Dagböcker BLI GROV, or die trying! Cesse back in Sweden

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 1,155 total)
  • Author

Och det var skoj, gick rätt snabbt samt ett PB vilket var skoj.

Orkar inte skriva allt men det gick fint i böjen, 6a på 130kg var skoj samt ett PB i stående militärpress en etta på 80kg.

Nu ska jag äta mat sedan studera 2 timmar till.

tenta imorgon.

PEACE OUT:up:

börjar bli stark i benböjen…….en annan får ju nöja sig med att fjollträna bena nu fram till tävling:(!

biffen669 wrote:
    börjar bli stark i benböjen…….en annan får ju nöja sig med att fjollträna bena nu fram till tävling:(!

Just trying to do my best, bara kämpa på och slita, mer kommer :emo-thumb.

Sov gott buddy.

MVH cesse

Ja gott folk idag frösen man ben och pung av sig då man cyklade till tentasalen 07:40, det bet rejällt, får se till att fixa långkalsonger. Men men annars har dagen varit bra, fint väder iallafall samt en trevlig stund med min kära donna på stan. Ska sova snart, och imorgon blir det ett litet allt och allo pass på gymmet innan allvaret sätter igång på måndag. Ha det bäst. NATTI NATTI.

MVH cesse

Ja, tur att man redan har barn då det föreligger risk för att säden som du nämner fryser ihop….lol! Sov gott och håll ångan uppe med tjejen;)!

biffen669 wrote:
    Ja, tur att man redan har barn då det föreligger risk för att säden som du nämner fryser ihop….lol! Sov gott och håll ångan uppe med tjejen;)!

HAHAHAHA du är bara för skön du. När jag kom till tenta salen var dem små is bitar, men dem tinades upp och blev till normala bollar :D. Hoppas du har haft en bra dag. MVH cesse

Skön dag med allt och allopass med biffen Henke, var skoj. Helt ok med lite rygg, triceps, baksida axlar, men imorgon börjar allvaret :up:, nu jävlar kör vi 2010 WOOOP WOOOOP :pop:

Tagit det lugnt, blev lite små snuvig, men inga problem, imorgon ska jag dunka Bröst och mage, ska bli skoj. Såg Stronger Bigger Faster igår, bra dokumentär och intressant. Peace

YEAH Bröst och Mage idag, helt ok, lite små snuvig men det funkade.

Passet tog 45 min och såg ut så här.

BRÖST[/b]

Plana hantelpressar
    *20kg 20 reps
    *31kg 10 reps
    *41kg 12 reps
    *46kg 6 reps, hjälp på 3 sista

Lutande hantelpressar
    *33kg 10 reps
    *41kg 6 reps
    *41kg 5 reps
    *41kg 5 reps

Pecka Övningen
    *20 reps 60kg
    *18 reps 60kg
    *20 reps 50kg
    *20 reps 50kg

Vilket tryck i pattarna

cable flyes stående
    *20kg 12 reps
    *20kg 12 reps
    *20kg 12 reps

Bra tryck och bra utförande

Bröstpressar i cablecross
    *20kg 14 reps
    *20kg 14 reps
    *20kg 14 reps

Lyft med hanltar
    *6kg 10 reps
    *6kg 10 reps
    *6kg 10 reps

Sedan lite mage och fan fick kramp idag, alltså sendrag, hur äckligt som helst gör så ont, bara släppte på andra setet och la mig på golvet och rätade ut mig så snabbt som möjligt. :yikes:

men iallafall det blev en 5 set:up:

Nu är det dags för duschen och sedan mat.

PEace out

Fasen, du bombar på ordentligt, my kind of boy! Ja, pecsen e jobbiga att få upp bland vissa´, mig inkluderat:(. Men skam den som ger sig! Har ju inte prioreterat dem ännu….efter nästa period ska de få. Inga mer bröst och bringa som en cornflakes flinga! Mata på grabben men se till att du inte blir övertränad bara….

biffen669 wrote:
    Fasen, du bombar på ordentligt, my kind of boy! Ja, pecsen e jobbiga att få upp bland vissa´, mig inkluderat:(. Men skam den som ger sig! Har ju inte prioreterat dem ännu….efter nästa period ska de få. Inga mer bröst och bringa som en cornflakes flinga! Mata på grabben men se till att du inte blir övertränad bara….

Just try to do my best, men idag fick man en smäll på käften, tjejen har varit sjuk i en vecka med slemhosta och snor och idag fick jag en liten törn nu när hon är bra men men jag är nog fin fin imorgon för det är inte så illa. Jag pattarna måste prioriteras mycket för min del nu, det är dags, för dem är de kassaste på min kropp så det måste upp. Jag lovar att ta det lugnt, har bara kört 1 dag denna vecka, men imorgon och söndag ska det dunkas och förmodligen lördag med. had et bäst. MVH cesse:up:

Idag blev det armar gott folk, tog det lugnt igår då jag blev super snorig, men gårdagens matintag och sömn samt vattenslukande gjorde sitt så idag var vi där och dunka. Blet 4 övningar på vardera muskelgrupp, pallar inte skriva upp nu, men ok pass. Imorgon tror jag att det blir ben och axlar. Ha det bäst allihopa. Och ett tips ta inte för mycket NO explode om du ej tagit för bra matintag innan, en prottedrink och lite bröd räckte inte för att hålla tillbaka turbulensen i magen, men jävlar pigg blev man iallafall :D. MVH cesse

Ben och axlar idag, känner mig lagom härlig idag :D

Jag gott folk ben och axlar, och ÄNTLIGEN back where we were before.

passet tog 50 min och så här såg det ut.

BEN O AXLAR
    [/b]

Benböj fritt
    *stången 20 reps
    *stången 20 reps
    *50kg 20 reps
    *80kg 12 reps
    *110kg 10 reps
    *140kg 3 reps
    *150kg 2 reps
    *155kg 1 reps
    *160kg 1 reps PB

Helt sjukt, det bara var upp upp och upp och det kändes som inget, helt galet, men jag är glad som fan, nu är vi back on track och det är bara jaga nya mål. Har gjort denna vikt förut men det var i smithen, nu var det fritt så det blev ett PB :D

Hacksquats:

*80kg 12 reps
    *120kg 10 reps
    *120kg 10 reps
    *120kg 10 reps
    *120kg 10 reps

Militärpressar stående
    *50kg 10 reps
    *50kg 10 reps
    *60kg 10 reps
    *70kg 5 reps

Hantellyft åt sidan
    *11kg 10 reps
    *13kg 10 reps
    *16kg 6 reps

Shrugs med hantlar
    *50kg 15 reps
    *50kg 15 reps
    *50kg 15 reps

Så där jag är glad och nu ska jag äta en redig kebabtallrik :p

Ha en trevlig helg allihopa.

MVH cesse:up:

Jävlar var det kändes i benen idag, värker redigt, men det gillar vi så som det ska vara. Vilade idag, men imorgon ska det dunkas rygg och mage.

PEACE OUT :)

Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 1,155 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.