BLI GROV, or die trying! Cesse back in Sweden

Home Forums Dagböcker BLI GROV, or die trying! Cesse back in Sweden

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 256 through 270 (of 1,155 total)
  • Author
    biffen669 wrote:
    ööh, 200kg…….det e heavy ass weight som en viss Coleman sa;)! Lyckat till men bryt inte ryggen av dig på vägen…..

Lugn groven, jag böjde det inte utan jag kände ju bara på det, jag klev bara ut med vikten och stod 20 sek med den för att känna hur det är att ha den vikten över axlarna, läst någongång om överexcentrisk träning, kan vara bra. JAg menar jag bommade precis på 170kg så det är en bit kvar. VI höres av groven.

MVH Cesse:up:

Helvete vad kass jag har sovit i natt:nono:, blir att ta och sova snart igen. Men först skall det tvättas och ätas lite. Nu är det dags för en lätt vecka gott folk så det kommer att repas på som bara den. Börjar med Bröst och mage idag.

MVH cesse:up:

Om 2 veckor åker vikten upp, det är jag säker på! Det blev få timmar för mig inatt, men sov tungt :) Jag hoppas att jag kan sluta tidigt idag så att vi kan köra ett grymt bra pass tillsammans! Ev. hem och ta en powernap, men vi höres av senare idag. Ha det

Grymma böj! Fan se till att fixa den där 170n snart! Jag lovar att du fixar det om 2 veckor och sen går resten av bara farten! Så skönt när man kommer över en platå, jag fixade 160kg förra veckan och jag har stått still på 150kg ett bra tag!

Redders wrote:
    Om 2 veckor åker vikten upp, det är jag säker på! Det blev få timmar för mig inatt, men sov tungt :) Jag hoppas att jag kan sluta tidigt idag så att vi kan köra ett grymt bra pass tillsammans! Ev. hem och ta en powernap, men vi höres av senare idag. Ha det

Tjena kompis! TACK för igår, nära var det, men nära skjuter ingen hare, bara kämpa vidare och om två veckor så dunkar vi upp det där. Ser framemot att dunka med dig idag igen, lite pattar ska bli gött 8):emo-thumb. Ha detbäst ses om några timmar.

Gustaf Lindberg wrote:
    Grymma böj! Fan se till att fixa den där 170n snart! Jag lovar att du fixar det om 2 veckor och sen går resten av bara farten! Så skönt när man kommer över en platå, jag fixade 160kg förra veckan och jag har stått still på 150kg ett bra tag!

Jag är tillbaka för första gången och jag tröck 160 förra veckan som var mitt pers tidigare, så det är skoj att vara tillbaka men nu är det ju 170kg som gäller och ja om två veckor ska skiten upp, så är det bara. Vet hur det är med platåer så har de kännts för mig med, det går ju i perioder. Tror det var bra att man festränade i spanien och tog riktiga tag hemma som att man laddade om batterierna. Ska bli kul att köra mark imorgon, dock lätt vecka men oavsätt efter 2,5 år och se hur det funkar :). Ha en bra dag mannen.

MVH cesse:up:

Yes gott folk om några timmar är det pattar och mage som ska få sitt, samt är det lätt vecka så det kommer bli mycket reps, bara dunka på :D. Ha det gott.

MVH cesse

Jag gott folk smiskade pattarna idag och det kändes bra.
    1 timme tog det och så här såg det ut.

BRÖST
    [/b]

Bänkpress
    *Stången 20 reps
    *50kg 15 reps
    *70kg 12 reps, med 3 sista repsen klart stopp 3 sekunder varje på bröstet
    *90kg 13 reps, detta brände bra
    *100kg 5 reps, ( skulle ju inte köra detta men blev så endå), dropp till 70kg 16 reps

Inte ofta jag kör bänk men Henke Biff peppa på så det blev det.

Plana hantelpressar
    *20kg 15 reps
    *31kg 13 reps
    *31kg 12 reps, hjälp på sista

Lutande hantelpressar
    *31kg 13 reps
    *31kg 12 reps
    *31kg 12 reps, hjälp på sista två

Peckaövningen
    *stången 20 reps
    *60kg 10 långa, 5 till pannan 5 toppar, hjälp på 3 sista
    *60kg 10 långa, 5 till pannan hjälp här på 3e reppet fram till dem sista topparna
    *50kg 10 långa, 5 till pannan, och hjälp till topparna på dem 4a sista, dropp till stången och bara dunka ur 20 reps

cablecross stående flyes
    *15kg 20 reps
    *15kg 20 reps
    *20kg 15 reps, långsama och fina
    *20kg 15 reps, långsamma och fina
    *15kg 13 reps, dropp till 10 och 15 reps till

Plana hantelpressar med handflatorna vända innåt
    *21kg 10 reps
    *21kg 10 reps
    *21kg 10 reps

Hantellyft från botten

*8 kg 10 reps
    *8 kg 10 reps
    *8 kg 10 reps

Så där ja det var dagens pass, imorgon blir det rygg eller vila, och isåfall dunkar jag rygg på onsdag. Nu är det duschen och mat.

PEACE OUT

MVH Cesse:up:

Lugnt idag gott folk, vilar tills imorgon. Nu har man börjat med ekonometri, gäller att ligga i med pluggandet nu varje dag då det är ren statistik och modellbygge utifrån dess resultat. Bara DUNKA. Trevlig kväll.

MVH cesse

Ikväll är det rygg som gäller gott, det ska bli trevligt :).MVH Cesse

Steppen1983 wrote:
    Ikväll är det rygg som gäller gott, det ska bli trevligt :).MVH Cesse

Kör på grabben och släng gärna upp en dubbel-biceps bakifrån så vi får se när det e dags för slakt;)!

Ekonometri är ganska svårt va? En kompis hade den kursen, han tyckte den var rolig men arbetskrävande..

well well.

Du fick mig sugen på ett ryggpass, finns inget bättre, kanske ska bryta min vilodag?

Lycka till med plugget och ryggpasset, KÖTTA!!!

biffen669 wrote:
    Kör på grabben och släng gärna upp en dubbel-biceps bakifrån så vi får se när det e dags för slakt;)!

Ledsen att göra dig besviken men blev lugnt ändå:( läst jävla mycket och det blev sent, men slut på ursäkten, imorgon kommer det dunkas och jag får väl försöka fixa en bild med, jag vet att jag är sjukt dålig men har tänkt att fixa till lite film klipp framöver :up:. ha det bäst, tack för peppet. MVH Cesse

Ali Komai wrote:
    Ekonometri är ganska svårt va? En kompis hade den kursen, han tyckte den var rolig men arbetskrävande..

well well.

Du fick mig sugen på ett ryggpass, finns inget bättre, kanske ska bryta min vilodag?

Lycka till med plugget och ryggpasset, KÖTTA!!!

Gäller att ligga i inte missa något eftersom det krävs att man är med från början då det byggs på snabbt och mycket som skall köras på bara 5 veckor, men den är intressant och jävligt givande. Efter ska jag nog räkna ut typ toppningen för hur mycket protein man ska äta för maximal tillväxt hehehe :nerd:. (Just kidding). WEll ledsen att göra dig besviken, blev lugnt, vilade idag, körde på i boken och ja blev sent,men är SJUUUUKT laddad för morgondagen, så jag dunkar det då, sedan blir det armar på fredag. Ha det bäst och tack för stödet mannen. Ha en skön kväll. MVH Cesse:up:

Ja gott folk efter att dunkat igenom 6 kapitel med ekonometri så var man rätt trött i huvudet, tänkte köra som sagt var men blev sent och jag kände mig seg, så nu jävlar, Imorgon kommer det dunkas ut ordentligt och jag är sjuuuuukt sugen. ska sova redan nu, ha det bäst allihopa. MVH CEsse

Viewing 15 posts - 256 through 270 (of 1,155 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.