BLI GROV, or die trying! Cesse back in Sweden

Home Forums Dagböcker BLI GROV, or die trying! Cesse back in Sweden

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 1,155 total)
  • Author

Welcome home bro! :)

Steppen1983 wrote:
    Tja mr kottlett! underbart att höra från dig. ledsen men det blev full rulle direkt då vi kom hem till Sverige med flytt och allt så det har varit mycket samt för tjejen med omställningen till det nya livet ocha llt, men sakta men säkert. Pluggar på nu har en del att göra till veckorna, så bara bita i, plugga, äta på och gymma hårt. Du är varmt välkommen att hälsa på när du känner för det så kör vi av ett tungt pass här. Hur mår du annars? Hoppas allt är bra

MVH cesse

Hehe jag förstår det.
    Var ju sjuk i 7 månader men är back on track nu baby!!!:P
    Tack ska du ha men lika som du så har jag fullt upp med pluggandet och allt ett bra tag framöver.:(
    Får jag en helg till övers skall jag fundera på ditt erbjudande.:up:

Lycka till med pluggandet och allt!$

Kör hårt!:)

Peter_Eriksson wrote:
    Welcome home bro! :)

Thanks bro :), kul att du tittar in. Hoppas du har haft en bra dag.

MVH cesse:emo-thumb

arne_fan wrote:
    Hehe jag förstår det.
    Var ju sjuk i 7 månader men är back on track nu baby!!!:P
    Tack ska du ha men lika som du så har jag fullt upp med pluggandet och allt ett bra tag framöver.:(
    Får jag en helg till övers skall jag fundera på ditt erbjudande.:up:

Lycka till med pluggandet och allt!$

UNDERBART att höra att du är tillbaka back on track, kör på sakta men säkert sedan bara DUNKA PÅ :D. Yes tänk på det finns gott om tid. ska plugga på nu ha det bäast vi höres av. MVH cesse:)

Slazenger wrote:
    Kör hårt!:)

Thanks, I will try my best

Ja gott folk äntligen blev premiär dagen av med min goda vän Henke Biff the real swedish Viking. Bröst stod på schemat och passet gick på en 50 min.

Så här såg det ut.

Bröst
    [/b]

Hantelpressar plan bänk

*20kg 20 reps
    *33kg 12 reps
    *43kg 6 reps med hjälp på dem 3 sista
    *46kg 4 reps med hjälp på dem 3 sista
    *30kg 12 reps

Lutande hantelpressar
    * 20kg 12 reps
    * 30kg 10 reps
    * 40kg 5 reps med hjälp på dem två sista
    * 43kg 5 reps med hjälp på dem 3 sista

Hantelflyes
    * 20kg 10 reps
    * 26kg 6 reps
    * 30kg 5 reps, hjälp på dem 2 sista

Cablecross med drag fran övretrissorna
    *17,5kg 15 reps
    *25kg 12 reps
    *25kg 12 reps
    *25kg 10 reps

Mellan denna körde jag super set med:

Hantellyft med drag fran bottenläge
    *8kg 10 reps
    *8kg 10 reps
    *9kg 7 reps
    *5kg 10 reps

Bröstpressar i maskin
    *50kg 10 reps
    *50kg 10 reps
    *60kg 8 reps

Där var dagens pass gott folk, nu är det duschen och sedan mat samt plugg till sent pa natten. Imorgon blir det förmodligen ryggen, YEAH.

Ha det bäst.

MVH cesse:up:

Skönt att träna på hemmaplan igen?

Kör på!

faogel wrote:
    Skönt att träna på hemmaplan igen?

Kör på!

Yes sir, det måste jag allt säga, man tar tag i sakerna på annat sätt så känns grymt bra.

Tackar, jag ska göra mitt bästa, Here I am NA NA NA rock you like the hurricane :D:emo-thumb

MVH cesse

Riktigt bra hantelpressar/flyes! testa köra med stopp i bottnen! Personligen tycker jag det är rikgit grymt, man tar inte lika mkt men vilken jävla pump man får:D

Emil Lundberg wrote:
    Riktigt bra hantelpressar/flyes! testa köra med stopp i bottnen! Personligen tycker jag det är rikgit grymt, man tar inte lika mkt men vilken jävla pump man får:D

Tack för tipset mannen, jag ska testa det. Jag försöker köra med mycket vinklar typ vinklar in hantlarna vid pressarna samt gar ned mycket kontrollerat, langsama rorelser efter en axelskada jag fick i november, vill inte dra pa mig nagot, bara komma upp sakta men sakert. Men med stop ska jag testa nasta pass, jag lovar dig :up:. Sov gott och at pa som du gor sa bra .

MVH cesse

Ja gott folk efter en sen natt med att svara pa frågor gällande en spansk filosofisk författare och hans verk samt haft en lååååång dag på universitet får det bli vila, men imorgon blir det ryggen som ska få smaka. Ska sätta mig nu med lite mer skolsaker, har kaffet i högsta hugg och kyckling i magen :D. trevlig kväll.

MVH Cesse:up:

Är sjukt förbannad och helt jävla irriterad, denna vecka har varit total kuk, pga personliga saker, men imorgon blir det ett mega pass på två timmar och det blir rygg ben axlar och armar. Ha en bra dag gott folk.

MVH Cesse

Tja, vet hur det kan vara ibland.. Låter bra med ett riktigt monsterpass! Kan tyvärr inte hänga med idag eftersom jag är sjuk, men till veckan drar vi igång igen :up: Kör hårt kompis!

Redders wrote:
    Tja, vet hur det kan vara ibland.. Låter bra med ett riktigt monsterpass! Kan tyvärr inte hänga med idag eftersom jag är sjuk, men till veckan drar vi igång igen :up: Kör hårt kompis!

Ja du vet vännen vad jag går igenom, men det blir bättre, men för tusan nästa vecka fan vad peppande det ska bli då dunkar vi på. Ska åka om några timmar då blir det 2 timmar och det blir ben axlar armar och rygg, YEAH :D. Imorgon kör vi bröst om du är frisk. Krya på dig, hoppas du fick mina meddelanden.

MVH cesse:emo-thumb

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 1,155 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.