BLI GROV, or die trying! Cesse back in Sweden

Home Forums Dagböcker BLI GROV, or die trying! Cesse back in Sweden

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 406 through 420 (of 1,155 total)
  • Author

[youtube=6u8DeNLf1kM]

[youtube=kKJWK2bsoN8]

Starkt jobbat ditt jefla djur!

Bra jobb. Kul med pers i böjen :)

Man blev nästan eggad av att se ditt frustande innan böjen;)! Men jag fortsätter dock min åter hållsamhet inför max lyft då jag har för mycket som står på spel. Har ju ingen lust att bli skadad mer nu…..Volym och massa e mer min melodi. Annars starkt jobbat gubben!

Ali Komai wrote:
    Starkt jobbat ditt jefla djur!

Thanks BIG MAN:o, det var skönt att få upp dem där kilona, nu fortsätter vi vidare. Ha en bra dag. MVH cesse:up:

Fredrik.J wrote:
    Bra jobb. Kul med pers i böjen :)

Tackar Freddan. Ja det är alltid kul med Pers men speciellt i någon av dem tre stora. Ha en härlig dag. MVH cesse:up:

biffen669 wrote:
    Man blev nästan eggad av att se ditt frustande innan böjen;)! Men jag fortsätter dock min åter hållsamhet inför max lyft då jag har för mycket som står på spel. Har ju ingen lust att bli skadad mer nu…..Volym och massa e mer min melodi. Annars starkt jobbat gubben!

Chefen, kul att höra att man kan tagga till en Biff som dig :D, det låter ju possitivt för framtida pass ihop :emo-thumb. Jag förstår, jag kör ju mer av en blandning. Klart jag vill bli Stor med, men jag vill också försöka bli stark så då blir det lite mix. Man tackar återigen, verkar som att lyftet är Godkännt:). MVH cesse

Ja gott folk, gud vad tiden går fort när man har roligt. Jag kan säga att träningen har varit en stor del av mig och den har fått mig att jobba hårt för mycket. Jag har alltid varit framåt och driven samt disiplinerad med studier osv och när jag väl fastnade för att träna så kände jag att detta är som gjort för mig på ett sätt. Det är kul då man tittar tillbaka på och tänker hur allt började en gång i tiden, så därför bifogar jag denna bild som en liten tankeställare att ”fan man har nog gjort lite framsteg iallafall” och att man alltid måste tänka på att ALLT TAR SIN TID, skynda långsamt och ÄLSKA det du gör. För det som görs med hjärta går oftast bra :up:

Så gött med vila, oj oj oj vad välbehövligt det var:). Nu ska jag fortsätta plugga på här samt äta :)

Blir att dra till skolan alldeles strax och fixa lite med en inlämningsuppgift och ikväll ska det jobbas, får se om jag vilar idag med (lutar mot det, två dagar är inte fel, speciellt efter tre hårda dunkardagar i rad) :). PEACE:emo-thumb

[youtube=sl2Jv91lpWU]

Då var denna dag till ändå, ska äta lite nu sedan sängen. Imorgon blir det träning, men nu ska det sooooovas ut :). PEACE OUT

Kört pattarna idag, stressad för ska jobba, fyller i passet senare. PEACe

Lightweight vecka med Bröst ut idag.

Så här såg det ut.

Bröst
    [/b]

Plana hantelpressar
    *21kg 25 reps
    *26kg 15 reps
    *36kg 17 reps

Lutande hantelpressar
    *21kg 14 reps
    *33kg 14 reps
    *33kg 11 reps

Peckaövningen
    *stången 20 reps
    *50kg 20 reps
    *60kg 20 reps
    *60kg 20 reps, dropp till 30kg 15 reps

Cablecross flyes stående

*12,5kg 15 reps
    *20kg 16 reps
    *20kg 15 reps
    *25kg 13 reps

Cablecross med press
    *20kg 13 reps
    *20kg 13 reps
    *20kg 13 reps

Så ja dagens pass, imorgon blir det nog vila och fredag dunkar vi rygg.

PEACE OUT

Får man se lite välfyllda bröst snart då? Vore kul med en sidechest-bild…..bara en liten önskan från en en trogen läsare;)!

Viewing 15 posts - 406 through 420 (of 1,155 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.