BLI GROV, or die trying! Cesse back in Sweden

Home Forums Dagböcker BLI GROV, or die trying! Cesse back in Sweden

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 1,155 total)
  • Author

Ja gott folk skrev ju att det var bröst idag som gällde men då min goda vän Henrik hellre ville köra ryggen så kunde jag inte svika det, så det blev ett monsterpass på ryggen och fan vad vi slet och drog och rodde på, helt underbart. passet tog en timme och vi var bra svettiga efter, kommer kännas bra efter nattens sömn. Imorgon blir det bröst. PEACE OUT cesse

Steppen1983 wrote:
    Ja gott folk skrev ju att det var bröst idag som gällde men då min goda vän Henrik hellre ville köra ryggen så kunde jag inte svika det, så det blev ett monsterpass på ryggen och fan vad vi slet och drog och rodde på, helt underbart. passet tog en timme och vi var bra svettiga efter, kommer kännas bra efter nattens sömn. Imorgon blir det bröst. PEACE OUT cesse

Vidden växer MOAAARRR!

arne_fan wrote:
    Vidden växer MOAAARRR!

Vi hoppas på det iallafall :). Hoppas allt är bra med dig samt att du får vara frisk. MVH Cesse

Bröst om några timmar med vikingen,ska bli UNDERBART :D.

Steppen1983 wrote:
    Vi hoppas på det iallafall :). Hoppas allt är bra med dig samt att du får vara frisk. MVH Cesse

Saken är den att jag får aldrig vara frisk.. är förkyld igen nu men inte lika allvarligt som tidigare.. Man vill bara ge upp helt:(

arne_fan wrote:
    Saken är den att jag får aldrig vara frisk.. är förkyld igen nu men inte lika allvarligt som tidigare.. Man vill bara ge upp helt:(

Helt galet det du åkt på, förstår ingenting, tycker det är så hemskt, hoppas verkligen att det blir bättre mannen, vill att du ska vara hel och frisk.

Take care.

MVH Cesse

Sitter och laddar med rage nu, fy fan vad gott det är, och nu blir det iväg och dunka tuttar med Vikingen. Peace out

Helt slut efter dagens pass, det dunkades på något enormt men shit kan rekomendera att inte dunka ryggen dagen före bröst, oooo inte van med det iallafall och det kändes väl idag när man skulle köra brösten.

Nog om det passet flöt på och så här såg det ut:

BRÖST
    [/b]

Plana hantelpressar med vridning:
    * 20kg 20 reps
    *30kg 10 reps
    *40kg 8 reps, hjälp på två sista
    *46kg 5 reps, hjälp på 3 sista

Kändes av från ryggen, man var en aningen matt.

Lutande Bänk i Smithen:

*70kg 12 reps
    *90kg 5 reps
    *100kg 5 reps hjälp på 3 sista
    *100kg 5 reps hjälp på 3 sista
    *70kg 10 reps

Hantelflyes på lutande bänk:
    *20kg 10 reps
    *26kg 6 reps
    *30kg 3 reps, hjälp på sista

Cablecross pressar och super set med med stående flyes:
    *15kg 13 reps, 15kg 10 reps
    *20kg 12 reps, 15kg 10 reps
    *25kg 10 reps, 15kg 8 reps
    *30kg 8 reps, 15kg 7 reps

Bröstpressar i maskin:

*40kg 12 reps
    *50kg 10 reps
    *60kg 10 reps

Helt slut efter detta, avslutade sedan med lite mage ( crunches och benlyft), samt lite strechning av bröstmusklerna.

Imorgon blir det vila och mat samt massa skola.

Ha det bäst allihopa.

MVH cesse:up:

Damn vad det känns i kroppen idag, UNDERBART hehehe :D, pattar och rygg värker som fan. Nu blir det bara mat och vila idag och imorgon ska jag och vikingen dunka armar som fan, YEAAAH. peace out

YEAH, blev armar idag och det funkade väl ok men hade varit bra mycket roligare om Mr Viking hade varit med. Passet tog 50 min och så här såg det ut.

ARMAR
    [/b]

Smalbänk i smith och Rakt stångcurl:
    *stången 20 reps, stången 20 reps
    *60kg 15 reps, 30kg 12 reps
    *80kg 10 reps, 40kg 10 reps
    *100kg 3 reps, 50kg 7 reps
    *110kg 1 rep, 55kg 4 reps

Enarms hantelextencions och hantelcurl:
    *11kg 15 reps, 15kg 10 reps
    *16kg 10 reps, 20kg 8 reps
    *20kg 6 reps, 25kg 5 reps

Pushdowns och hammercurl med hantlar:
    *30kg 15 reps, 20kg 7 reps
    *40kg 10 reps, 23kg 5 reps
    *45kg 7 reps, 23kg 5 reps

omvända enarms pushdowns i cable cross och bicepscurl i övre trissan:
    *15kg 15 reps, 15 kg 12 reps
    *20kg 12 reps, 20kg 10 reps
    *25kg 10 reps, 25kg 8 reps
    *30kg 7 reps, 30kg 5 reps

Skönt pass med bra flyt.

Imorgon blir det nog ben och axlar.

Ha en bra kväll allihopa :emo-thumb.

MVH cesse

Stark! Fina stångcurls och smalbänkar framför allt!

Gustaf Lindberg wrote:
    Stark! Fina stångcurls och smalbänkar framför allt!

Man tackar kära Gustaf, men mycket att ge och komma upp till sedan man dietat och tappat styrka, men sakta men säkert :D, inte har jag bråttom, man ska ju hålla hela livet ut. Ha en bra kväll :up:.

MVH Cesse

Nu är det sängen gott folk, men först en liten prottedrink. Natti natti

Steppen1983;815434 wrote:
    Helt slut efter dagens pass, det dunkades på något enormt men shit kan rekomendera att inte dunka ryggen dagen före bröst, oooo inte van med det iallafall och det kändes väl idag när man skulle köra brösten.

Jag har kört rygg före bröstdag som prioträning. Funkar utmärkt tycker jag dock:emo-thumb! Blir det upp på scen då snart grabben?

bffen669 wrote:
    Steppen1983;815434 wrote:

Jag har kört rygg före bröstdag som prioträning. Funkar utmärkt tycker jag dock:emo-thumb! Blir det upp på scen då snart grabben?

Tjena biffen! Joda det gor det sakert om man ger det nagra ganger, men detta var forsta gangen jag testade det och det var verkligen en ny upplevelse hehehe :p. Scenen, tror att den far vanta, har sa mycket som maste utvecklas och bli sa pass mycket battre om jag ska upp pa en scen nagonsin, sa jag noter vidare och ar glad enda, men one day maybe. Hur ser det ut for din del?

Ha en bra dag

MVH cesse:up:

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 1,155 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.