BLI GROV, or die trying! Cesse back in Sweden

Home Forums Dagböcker BLI GROV, or die trying! Cesse back in Sweden

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 736 through 750 (of 1,155 total)
  • Author

Stark kille :) Får man fråga var du gymmar nånstans? Tränar själv i Linköping, närmare bestämt på Actic för tillfället. Har kört på Citygymet förut och nån gång testat Campushallen oxå (många år sen) :)

Jens79 wrote:
    Stark kille :) Får man fråga var du gymmar nånstans? Tränar själv i Linköping, närmare bestämt på Actic för tillfället. Har kört på Citygymet förut och nån gång testat Campushallen oxå (många år sen) :)

Du det var väl att ta i :o, men TACK, kul att höra. Försöker bara göra mitt bästa. Jag gymmar på Campushallen när jag är i Linköping, förtillfället är jag bosatt i Gävle, men bara en vecka till, sedan är det tillbaka till linkan för att studera färdigt samt gymma skiten ur sig på Campus. Keep up the good work, kanske dunkar ett pass i höst? Mvh Cesse :up:

Då har man kommit ytterliggare ett steg närmare 30 år

Steppen1983 wrote:
    Du det var väl att ta i :o, men TACK, kul att höra. Försöker bara göra mitt bästa. Jag gymmar på Campushallen när jag är i Linköping, förtillfället är jag bosatt i Gävle, men bara en vecka till, sedan är det tillbaka till linkan för att studera färdigt samt gymma skiten ur sig på Campus. Keep up the good work, kanske dunkar ett pass i höst? Mvh Cesse :up:

Ja vore inte helt fel med ett pass i höst :)

Ett steg närmare 30 betyder att du fyller år idag? Grattis isåfall!

Jens79 wrote:
    Ja vore inte helt fel med ett pass i höst :)

Ett steg närmare 30 betyder att du fyller år idag? Grattis isåfall!

Nej skulle nog vara rätt kul. Jag måste se Citygymmet någongång hört att det ska finnas riktigt grova killar där :). TACK, stämmer helt riktigt. Ha en riktigt bra dag och om du ska lyfta idag, Kör hårt, DRIVE IT ALL OUT :up:

Jo, det fanns en del bitar där när jag tränade där :) Gymbolaget är ett liknande gym, kanske mer känt för grova killar och folk som tävlar i bodybuilding.

Jens79 wrote:
    Jo, det fanns en del bitar där när jag tränade där :) Gymbolaget är ett liknande gym, kanske mer känt för grova killar och folk som tävlar i bodybuilding.

Just ja Gymbolaget, måste fan åka dit någon dag också och köra, vore skoj som fan. :up:8)

Well Idag är det min födelsedag och min arbetskamrat var oerhört snäll och bjöd mig på lunchen idag. Vi åkte till ett ställe som har buffe med tre olika rätter. jag tog baconfyllda köttfärsbiffar med stektpotatis och gräddsås, HELT UNDERBART och ja jag gick lös rätt bra på det.

Så här blev dagens lunch :P

Idag blir det TIME TO PLAY THEEEE GAAAAAAAAAAAAAAAMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :emo-thumb

Trött igår när jag var till gymmet men funkade ok så körde igenom rygg med både vidd och tjocklek samt biceps. Orkar inte skriva upp passet men det var helt ok och det dunkades på friskt, blev nog 10 ryggövningar och 5 biceps. Ska plugga nu, blir vila idag men imorgon ska det köttas ben och axlar samt marklyft.:emo-thumb

GRYM dag igår, fy fan en av de bästa på hela sommaren. dop tätt följt av lerduveskytte med hagelbössa och gocart EPIC :up:. och toppen på det, finskafton.

plugg idag vilar från träningen och kör ben o axlar imorgon. PEACE

Idag är det dags för TIME TO PLAY THE GAME TIME TO PLAY THE GAME TIME TO PLAY THE GAME TIME TO PLAY THHHEEEE GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMMMMEEEE [/b]NANANANANANA NANANA ANNANA NNAAA NAAAA :P DET KOMMER DUUUUNKAS

YES kötta kötta, blev väl sådär men här kommer lite om dagens pass.

Marklyft BEN O AXLAR[/b]

Marklyft
    *60kg 10 reps
    *70kg 10 reps
    *120kg 5 reps
    *150kg 3 reps
    *180kg 2 reps
    *200kg 1 reps
    *210kg 1 reps

Varva detta med benböj

Benböj
    *stång 20 reps
    *stång 20 reps
    *60kg 10 reps
    *80kg 10 reps
    *120kg 3 reps
    *130kg 2 reps
    *140kg 3 reps
    *150kg 1 reps

Hacksquats
    *ställning 10 reps
    *110kg 10 reps
    *150kg 3 reps
    *150kg 3 reps

Benpressar
    *230kg 10 reps
    *270kg 10 reps
    *310kg 10 reps

Stående militärpressar
    *stången 12 reps
    *50kg 12 reps
    *60kg 10 reps
    *80kg 2 reps

Stående hantelpressar med en arm i taget
    *21kg 10 reps
    *31kg 8 reps
    *33kg 3 reps

lyft åt sidan i maskin
    *30kg 10 reps
    *40kg 10 reps
    *50kg 10 reps

Varva det med hantellyft
    *16kg 10 reps
    *16kg 10 reps

Hantelshruggs
    *61kg 12 reps PB
    *61kg 10 reps

Dagens pass gott folk, nu är det bara plugg fram till fredag då bröst och vidd för ryggen ska få sitt.

PEACE OUT:up:

Ja då var det sista dagen på jobbet och sista dagen i Gävle på ett tag. Vill tacka alla vänner för en grymt bra sommar samt mina föräldrar som har varit oerhört snälla i år, speciellt mor som har skött sig utmärkt i stort sätt, så jag är glad över det. Samt STORT TACK till Zone Capone för din vänlighet, uppriktighet, och att du alltid är dig själv och alltid har varit, få som är det i dagens samhälle. Samt ett tack för grymt bra produkter från Fairing och dina härliga historier. EN KALAS SOMMAR med andra ord. Nu är det back to Linkan, imorgon kommer jag ruska om Campushallen med min käre vän Henke The swedish Viking, ska bli sjukt kul. PEACE OUT :)

tenta idag som kändes så där, och den känslan gillar inte jag ,jag vill känna mig 100% säker att jag har gjort en bra tenta och så kändes det inte nu men men that´s life. back in linkan drog första passet här idag med, helt jävla slut nu. Imorgon blir det till att åka och storhandla för att fylla upp med ett lager av mat. Trött som fan nu så det blir till att sova ett X antal timmar. Må bäst peace out

Viewing 15 posts - 736 through 750 (of 1,155 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.