BLI GROV, or die trying! Cesse back in Sweden

Home Forums Dagböcker BLI GROV, or die trying! Cesse back in Sweden

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 826 through 840 (of 1,155 total)
  • Author
    Gober wrote:
    Grymma pass du levererar, kul med 230 i mark någon sida bak :up: Inga formbilder på G!

Man tackar Gober :o, försöker bara nöta på och tänka positivt, men det gäller att slita på. Inga direkta men ska slänga in två äldre som är några månader gamla som är lite smygvisande bara. Ha en bra dag and keep it up in the gym. Mvh cesse :emo-thumb

ja gott folk genom halva passet fick man pina sig och inte på det sättet man tycker om utan för att det gjorde ont. Höger underarm kändes av i de övre fästena, så det är nog att kroppen säger att du är lite övertränad och bör sova mera samt vila lite nu. Får se hur det känns imorgon. vikingen hade lindement för att smörja vilket hjälpta men det började smärta på bra i drag övningarna och det var svårt att kunna hålla ett fast grepp. Nå väl bara vila sedan. Så här såg passet ut i allafall.

Bröst och Vidd för ryggen
    [/b]

Plana hantelpressar
    *21kg 20 reps
    *31kg 12 reps
    *41kg 12 reps
    *50kg 5 reps, hjälp på sista

Lutande hantelpressar (började ömma redan här)
    *31kg 12 reps
    *41kg 10 reps
    *41kg 8 reps

Cablecross flyes
    *20kg 15 reps
    *25kg 15 reps
    *30kg 15 reps

Pressar i cablecross
    *20kg 12 reps
    *20kg 12 reps
    *20kg 12 reps

Drag med rakstång till bröstet (mycket ömmande här)
    *50kg 15 reps
    *70kg 10 reps
    *80kg 8 reps
    *90kg 3 reps, dropp till 70kg 8 reps

Drag med rakstång till nacken stående på knä
    *70kg 10 reps
    *80kg 8 reps
    *90kg 4 reps, dropp till 70kg 8 reps

Drag med rakstång till bröstet med curlgrepp
    *70kg 10 reps
    *70kg 10 reps
    *70kg 10 reps

Fick köra lätt nu för det smärtade annars för mycket

drag med stång med handflatorna innåtvända
    *70kg 10 reps
    *70kg 10 reps
    *70kg 10 reps

Dagens pass gott folk. Kan bli lite mage och ländrygg imorgon beroende på hur jag känner mig samt baksida axlar. återstår att se. Nu är det plugg som gäller igen.

PEACE :up:

Ser grovt ut på bilderna! Ha, ha, man ser ju lite av KK på en av dem! :D

Bra pressat i bröst-/ryggpasset Dawg.

Verkar vara rejäla axlar :up:

Forgman wrote:
    Ser grovt ut på bilderna! Ha, ha, man ser ju lite av KK på en av dem! :D

Bra pressat i bröst-/ryggpasset Dawg.

Kul att höra det från en kille som dig som man ser upp till :). Stämmer bra, det är ifrån i somras då jag var hemma och jobbade så då tränade jag givetvis där, samt några pass på Workout-center. Tack men det smärtade bra, nog lite övertränad med denna vecka samt länge sedan man körde en lätt vecka så tar det lugnt idag. Peace out trevlig helg :up:

Gober wrote:
    Verkar vara rejäla axlar :up:

Thanks, det roligaste är att jag såg ut som en flaskhals innan jag började träna och det är den muskel som jag har haft lättast för att utveckla när jag väl fann ett bra schema att smiska dem med. :up: Ha en trevlig helg. Infogar en bild i början av min träningskärriär som nog visar att allt är möjligt bara man villig att jobba hårt. Mvh Cesse :up:

Yes idag blev det lite kompletering efter smärtan som uppstod i torsdags så jag körde lite rygg men dock mycket lugnt samt armar lätt och reppa och lite baksida axlar.

Så här såg det ut.

extra rygg, baksida axlar, armar[/b]

pulldowns
    *25kg 15 reps
    *25kg 15 reps
    *35kg 10 reps
    *35kg 10 reps

Drag med triangel till bröstet
    *50kg 15 reps
    *70kg 10 reps
    *80kg 10 reps

baksida axlar med hantlar, stående framåtlutande
    *8kg 15 reps
    *11kg 12 reps
    *11kg 12 reps

Drag i cablecross

*15kg 10 reps
    *15kg 10 reps
    *15kg 10 reps

Curl med ez stång
    *stången 20 reps
    *30kg 15 reps
    *40kg 15 reps
    *40kg 12 reps

Hantelcurl sittandes
    *11kg 10 reps
    *16kg 8 reps
    *21kg 8 reps

hammercurl med hantlar stående
    *11kg 15 reps
    *21kg 10 reps
    *21kg 10 reps

Enarms bicepscurl i cable
    *25kg 12 reps
    *30kg 12 reps
    *40kg 5 reps

Pushdowns med rep
    *30kg 15 reps
    *40kg 15 reps
    *50kg 10 reps
    *60kg 10 reps

skullcrushes
    *11kg 10 reps
    *16kg 10 reps
    *21kg 10 reps

frenchpress med rep
    *30kg 10 reps
    *40kg 10 reps
    *50kg 10 reps

Pushdowns med rakstång i ryggmaskin
    *25kg 10 reps
    *25kg 10 reps
    *35kg 10 reps

Så där gott folk dagens pass, tog det lugnt med tanke på att min kropp bör vila, men det verkar som att det har släppt i stort sätt. Får se om det blir ett sent kvällspass imorgon efter jobbet.

PEACE OUT :up:

Idag blir det åka av på gymmet, dags för lite ben, men frågan är inte om jag ska köra ett dunderpass med tjocklek rygg och ben samt axlar :|, återstår att se. Peace:up:

Steppen1983 wrote:
    Thanks, det roligaste är att jag såg ut som en flaskhals innan jag började träna och det är den muskel som jag har haft lättast för att utveckla när jag väl fann ett bra schema att smiska dem med. :up: Ha en trevlig helg. Infogar en bild i början av min träningskärriär som nog visar att allt är möjligt bara man villig att jobba hårt. Mvh Cesse :up:

:D Härlig bild, man ser ju helt klar på ditt ansiktsuttryck att du skulle bli grov :emo-thumb

Impad över hur många övningar du kör på passen :)

Gober wrote:
    :D Härlig bild, man ser ju helt klar på ditt ansiktsuttryck att du skulle bli grov :emo-thumb

:D Ja det kanske var menat att man skulle få lägga på sig lite kött iallafall, men det är inget jag ångrar, träningen har gett än så mycket. Det handlar inte om att bara få mer styrka och massa och se allt det men framförallt min mentalitet som krigare hjälper mig i ALLT. skolan blir bara bättre och bättre, ju mer jag sliter och ju hårdare jag jobbar ju bättre belöning får jag och det har jag lugnt fått från träningen. Don´t half ass anything, WORK HARD and earn respect. Ha en bra kväll :up:

Jens79 wrote:
    Impad över hur många övningar du kör på passen :)

Är väl inte så farligt, skulle sett innan jag splittade ryggen, fick ju mani och dunkade utan prolbem 10-12 ryggövningar för att känna att nu jävlar har den fått sitt, men kan säga dig att jag trivs bättre med uppdelning med en dag tjocklek och en dag vidd. Ha det bäst keep up the good work. :emo-thumb

Steppen1983 wrote:
    Är väl inte så farligt, skulle sett innan jag splittade ryggen, fick ju mani och dunkade utan prolbem 10-12 ryggövningar för att känna att nu jävlar har den fått sitt, men kan säga dig att jag trivs bättre med uppdelning med en dag tjocklek och en dag vidd. Ha det bäst keep up the good work. :emo-thumb

Ja, man borde kanske oxå fundera på att dela upp ryggpasset i framtiden.

Jens79 wrote:
    Ja, man borde kanske oxå fundera på att dela upp ryggpasset i framtiden.

Gör ett test så får du se. Jag brukar köra vidd för ryggen ihop med bröst, tycker det funkar bra faktiskt och jag börjar då med Brösten. Ha en bra dag. Mvh Cesse :emo-thumb

Yes gott folk försöker nöta på nu och ja det kändes ok idag.

Passet tog en timme och och så här såg det ut.

Lite bänk och Ben
    [/b]

Bänkpress
    *60kg 20 reps
    *60kg 12 reps
    *100kg 8 reps
    *110kg 1 reps
    *120kg 1 reps med pytte hjälp nästan vid toppen
    *100kg 5 reps
    *100kg 5 reps, dropp till 80kg 10 reps, dropp till 60kg 12 reps

Bra pump och tryck, lite sug där på 120kg men nästa gång är det helt uppe :up:, detta måste nötas på.

Benböj
    *70kg 10 reps
    *110kg 5 reps
    *140kg 2 reps
    *150kg 1 reps
    *160kg 1 reps
    *140kg 2 reps
    *130kg 4 reps
    *130kg 4 reps

Kontrollerat och bra, nötte lite teknik och försökte tänka att hålla upp ryggen bra samt spänna kroppen ordentligt speciellt ben och mage.

Froggysquats i smithen
    *70kg 10 reps
    *100kg 8 reps
    *100kg 10 reps PB

Hacksquats
    *130kg 6 reps
    *160kg 3 reps
    *170kg 1 reps

En benspressar i maskin

*110kg 8 reps
    *110kg 8 reps
    *110kg 6 reps

Så där gott folk dagens pass, bara dunka vidare. Imorgon blir det vila men på onsdag kör vi tjocklek rygg och axlar. PEace out:up:

Viewing 15 posts - 826 through 840 (of 1,155 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.