BLI GROV, or die trying! Cesse back in Sweden

Home Forums Dagböcker BLI GROV, or die trying! Cesse back in Sweden

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 871 through 885 (of 1,155 total)
  • Author

Så är det.

Nämen ser man på! Bra skillnad mot de bilderna jag har i min mail från i våras va? Börjar ta sig sa mordbrännaren:emo-thumb. Mindre bf ger ett bättre intryck och man ser mer vad du egentligen har. Härligt att se vännen!

biffen669 wrote:
    Nämen ser man på! Bra skillnad mot de bilderna jag har i min mail från i våras va? Börjar ta sig sa mordbrännaren:emo-thumb. Mindre bf ger ett bättre intryck och man ser mer vad du egentligen har. Härligt att se vännen!

Att höra det från en grov kritiker från dig känns nästan som att vinna på lotto, så STORT TACK:o, för jag vet att du är alltid rak och ärlig. Blev verkligen positivt överraskad gällande din kommentar, det ska jag bära med mig och för att se till att fortsätta forma denna kropp mot det bättre. Ha en trevlig kväll min vän. Mvh Cesse

Min älskling är här nu;) så blir en vilovecka från gymträning så jag önskar alla är en grym vecka och på återseende på måndag.

Mvh

Cesse:up:

[youtube=Vwli8Q6TSOg]

Arnold Schwarzenegger Total Rebuild[/b]

Del 1
    [youtube=MXSD3gcvr5s]

Del 2
    [youtube=sks-8N19AZM]

Del 3
    [youtube=Mt1x3gkA4Hg]

Del 4
    [youtube=sDUDf6TZTLM]

Grymma axlar! :D

hellboy wrote:
    Arnold Schwarzenegger Total Rebuild[/b]

Del 1
    [youtube=MXSD3gcvr5s]

Del 2
    [youtube=sks-8N19AZM]

Del 3
    [youtube=Mt1x3gkA4Hg]

Del 4
    [youtube=sDUDf6TZTLM]

TACK GROVEN :up:, en av mina favoritfilmer. Ha det gott. Mvh Cesse

Faogel_jr wrote:
    Grymma axlar! :D

Tack Groven :o, försöker göra mitt bästa bara, får väl säga att axlarna är den muskel som jag har haft lättast att bygga upp när jag väl fann ett bra schema för att attackera dem, men det är bara nöta upp resten mycket som måste byggas och förbättras, som vanligt. Ser att det går sjukt bra för dig :up: keep it up. Mvh Cesse

DÅ har älsklingen åkt hem för denna gång :(, suger som vanligt, men man får vara stark nöta på som ett djur i gymmet samt med skolan och tänka att snart är man tillsammans igen. Blir nog ett dunkar pass idag efter NÄSTAN en hel vilovecka, men inte 100 har en del grejor som måste förberedas inför morgondagen. Peace

Yes gott folk ett dunkar pass med TEAM BLI GROV, kul var det.

Så här såg passet ut.

BRÖST OCH VIDD FÖR RYGGEN[/b]

Bänkpress
    *stången 20 reps
    *70kg 12 reps
    *100kg 2 reps
    *110kg 3 reps
    *110kg 5 reps, hjälp på 3 sista
    *110kg 5 reps, hjälp på 3 sista, dropp till 70kg 15 reps

Plana hantelpressar
    *31kg 10 reps
    *41kg 8 reps
    *41kg 6 reps

Lutande hantelpressar
    *41kg 8 reps
    *41kg 8 reps med hjälp på 2 sista
    *41kg 8 reps hjälp på 3 sista

Cablecross
    *20kg 15 reps
    *30kg 12 reps
    *30kg 10 reps
    *30kg 10 reps

Chins
    *kv 8 reps
    *kv 8 reps
    *kv 6 reps
    *kv 6 reps
    *kv 6 reps
    *kv 5 reps

Drag med böjd stång frampå
    *50kg 10 reps
    *70kg 10 reps
    *80kg 7 reps
    *80kg 5 reps

Drag med böjd stång bakom nacken stående på knä
    *70kg 10 reps
    *80kg 7 reps
    *80kg 6 reps

Superset med triangel till bröstet och drag med rakstång med handflatorna innåt
    *70kg 10 reps, 70kg 6 reps
    *70kg 8 reps, 70kg 5 reps
    *70kg 7 reps, 70kg 5 reps, dropp till 50kg 8 reps

Drag med rakstång till bröstet med curlgrepp
    *70kg 10 reps
    *90kg 3 reps
    *90kg 3 reps, dropp till 70kg 7 reps

Latsdrag i cablecross stående på knä
    *30kg 12 reps
    *40kg 12 reps

Så där gott folk dagens pass, Underbart skönt.

Imorgon börjar jag ett nytt extra jobb, ska bli skoj, så blir utbildning hela veckan så vi får se hur det blir med träningen men några pass ska vi allt trycka in.

PEACE OUT :up:

Delar iallafall :up:

Steppen1983 wrote:
    DÅ har älsklingen åkt hem för denna gång :(, suger som vanligt, men man får vara stark nöta på som ett djur i gymmet samt med skolan och tänka att snart är man tillsammans igen. Blir nog ett dunkar pass idag efter NÄSTAN en hel vilovecka, men inte 100 har en del grejor som måste förberedas inför morgondagen. Peace

Skickar över en stor portion sympati =)
    Bra att sätta på skygglapparna och fokusera på något annat, då känns det som tiden går snabbare :)

Sam wrote:
    Skickar över en stor portion sympati =)
    Bra att sätta på skygglapparna och fokusera på något annat, då känns det som tiden går snabbare :)

TACK Sam, och precis som du säger, det är den rätta medicinen, bara att fokusera på annat så flyger tiden förbi. Ha en trevlig söndag. Mvh cesse:emo-thumb

I natt kommer ett DUNKAR pass att bli av som det ser ut nu, ÄR SÅ TAGGAD. Det är Tjocklek rygg och axlar som ska få sitt, sedan blir det armar imorgon och på söndag smäller det med benen. PEACE

FUCK den här kvällen, Nu är det TOTAL RAAAGE hela veckan och fram till hela början av nästa vecka.

Viewing 15 posts - 871 through 885 (of 1,155 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.