BLI GROV, or die trying! Cesse back in Sweden

Home Forums Dagböcker BLI GROV, or die trying! Cesse back in Sweden

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 1,155 total)
  • Author

YEAH söndag och solen skiner starkt och härligt, fan vad underbart det är. Nu ska jag och damen till gymmet, jag ska dunka Ben och axlar, ska bli gott. Sista lättveckodagen sedan tungt igen. HIT EM UP :up:.

MVH cesse:)

Ja gott folk, sista dagen pa latt veckan, gick val sa där, men ok far peppa till battre infor nasta gang.

passet tog 50 min.

Ben och Axlar:
    [/b]

Benböj i smith
    *stangen, 20 reps
    *50kg 15 reps
    *70kg 12 reps
    *100kg 15 reps
    *110kg 8 reps
    *120kg 2 reps och ned till 70 kg och dunka 10 reps

Ville trycka mer pa 100kg men ok det ska fan fixa sig nasta gang 20 reps

Hacksquats:
    *50kg 15 reps
    *80kg 15 reps
    *110kg 15 reps
    *120kg 12 reps
    *120kg 10 reps

Helt slut, varit for mycket mesande med benen pa sistone sa vi far faan ta och andra pa detta :nono:

Benpressar:
    *210kg 10 reps
    *210kg 10 reps
    *230kg 10 reps

Flasade som en galning da jag inte kort denna pa lange, men som sagt var andring pa G, skärpning nu cesse och kom med i matchen.

Axelpressar med hantlar:
    *20kg 20 reps
    *30kg 10 reps, dropp till 20 kg och drog 6 reps till

hantellyft at sidan:
    *10kg 13 reps
    *10kg 13 reps
    *10kg 11 reps

Hantelshrugs:
    *40kg 15 reps
    *50kg 12 reps
    *50kg 12 reps

Well far funka detta pass men nu far vi fan och kora pa ordentligt.

Nu har jag smällt i mig lite pasta och en stor mängd köttfärs, mums.

Till Universitetet och skriva arbete nu.

Trevlig Söndag allihopa.

MVH cesse:emo-thumb

Ja gott folk det känns idag i benen, sa det maste ju ha gett lite igar med andra ord. Blev lugnt idag, men imorgon pa förmiddagen drar jag och dunkar bröst, WOOOP WOOOP :emo-thumb. Buenas noches

Well gott folk blev tuttar och triceps nu under natten, men fan inget bra pass, bara stress rakt igenom och kande mig klen och javlig sa struntar i att skriva upp det. Blir nog rygg imorgon samt biceps, mycket denna vecka med skolan. PEACE

även ett dåligt pass är bättre än inget pass alls……då kan man fokusera mer på tekniken och kontakten istället. Brukar få grym träningsvärk efter sådana dagar ändå!

bffen669 wrote:
    även ett dåligt pass är bättre än inget pass alls……då kan man fokusera mer på tekniken och kontakten istället. Brukar få grym träningsvärk efter sådana dagar ändå!

Tack för the peptalk biffen:o, lovar att fixa det bättre nästa gang. Kanns lite men inte lika mycket som mina ben känns annu sedan söndagens ben och axel pass. Hoppas du far en grymt bra dag. MVH cesse:emo-thumb

Ikvall blev det rygg och lite biceps, funkade helt ok. Ska duscha sedan ata, far se om jag skriver upp passet, var inget märkvärdigt, gör nog det annars nästa gang :). Ha en bra kväll. MVH cesse

Yes, nu tar vi nya tag och laddar på med några rejäla pass framöver!

Redders wrote:
    Yes, nu tar vi nya tag och laddar på med några rejäla pass framöver!

YES kompis, BLIIII GROOOOOOV :up:

Spännande med MR Olympia weekend, vem ska vinna? Kommer bli högst intressant att se. PEACE

Ja vad tror du nu då?
    Kommer du att hinna bli grov innan du lämnar klotet? :)

Tja mannen! Kul att se dig här. Ja du det är ju frågan, käften kommer ju alltid att växa oavsett :D. Hoppas det går bra med träningen för dig. Vi höres av, hälsa alla på klubben om du tränar där ännu. MVH cesse:up:

ja happ, Cutler vann, var ju intressant alla hade ju tippat ned honom inkluderat mig själv, men han var fan riktigt grym och såg STOR ut med en bra form, men största lyftet får jag nog säga Branch som kom in som två, SJUKT GROV och så jävla hård. Största besvikelsen för min del var Phil Heath, hade tippat honom i topp 3 men det höll ju sig inte ens till det och jag kan tänka mig att det kändes tungt för honom efter hans tredje placering förra året. Sist men inte minst EN STOR APPLÅD och SALUT till Martin Kjellströms debut, riktigt roligt att se och grymt med en svensk viking pa scenen, vi hoppas att Martin kämpar vidare och inte ger sig.

Nu till dagen, jag har haft presentation i spanska, funkade helt ok men har grejor som måste förbättras i arbetet men det finns tid så idag blir det MYCKET MAT och träning FINALLY. Ben och axlar ska dunkas. PEACE OUT :)

Ja gott folk ben o axlar igar, inget speciellt bra pass men skönt var det.

12 set hacksquats sedan 5 set en benspressar för lite omváxling. För axlarna blev det hantelpressar 4 serier, hantellyft at sidan 4 serier och shrugs med hantlar 4 serier. Idag blir det nog bröst. Peace :up:

Ja gott folk, fin dag idag med tvätt, plugg, mat och lite bröst träning. Blev snabbt och effektivt(25 min) och sa här sag det ut.

BRÖST
    [/b]

Plana hantelpressar:
    *22,5kg 15 reps
    *25kg 10 reps
    *31kg 10 reps
    *36kg 10 reps
    *41kg 5 reps

Lutande hantelpressar:
    *22,5kg 10 reps^
    *31kg 10 reps
    *36kg 6 reps

Hantelflyes lutande bänk
    *16kg 10 reps
    *26kg 6 reps^
    *31kg 3 reps, drop till 16kg och 5 reps

SLUT

Imorgon blir det rygg.

Ha en bra kväll allihopa.

Mvh Cesar :up:

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 1,155 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.