BLI GROV, or die trying! Cesse back in Sweden

Home Forums Dagböcker BLI GROV, or die trying! Cesse back in Sweden

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,096 through 1,110 (of 1,155 total)
  • Author

Delta om några timmar, fy fan vad det ska DUUUUNKAS[/b]8)

Dock hann jag inte med mark så får ta det på tisdag med brösten, sedan bär det av till Spanien i några dagar.:emo-thumb

Då blir det träning,sedan spanien. 09.00 är jag på DELTA och köttar, den som vill hänga på är varmt välkommen :emo-thumb

Skönt pass på delta, men inga fina vikter, men bra tryck däremot.

Nu ska jag till Spanien så hejdå kyckingfile och välkommen jamon iberico

Intensivt men underbart var det i Spanien. Imorgon ingen träning men lördag och söndag kommer det att dunkas. PEACE OUT:emo-thumb

High quality products

Och det blev ett snabb pass. var uppe och körde på 60 i stångcurl och lite på 30kgs hantlarna så man kanske blir stark någongång. Sängen nu, ännu en jobbdag ska genomföras imorgon. PEACE

Yes ben idag med benböj, benpressar, lite hacksquats sedan benspark och baksidalårcurl. avslutade med bänk mycket lugnt och fint och körde pyramid upp. märkt att smärtan i axeln försvinner då jag kör brett, så får väl ta det lugnt och köra så gott det går med brett grepp. Imorgon rygg och axlar.

PEACE:emo-thumb

Fint väder, donat med lägenheten och gymmat givetvis.

Nu börjar det bli rutin i vardagen och framförallt med träningen efter att ha letat lägenhet, fått flytta in och fixa med saker etc.

Dunkade bröst och biceps idag. Vilar imorgon men på tisdag smäller jag av lite ben och triceps. Peace:up:

Specialcombo, inget jag brukar köra och det känns en hel del mer i triceps idag kan jag säga er :D, kanske också för att man körde bröst dagen innan. Precis smällt i mig två st burgare bara kött, vitlöksås och 50g ost känns fint. Blir en prottedrink och sedan sängen. peace

YES, var i Spanien i helgen och njöt av lite fint väder och härlig grillning så det fläskades en de kött. Jobbat på under veckan och dags för veckans andra pass ikväll om en timme, lite bröst, biceps och samt komplettera med mark som jag inte körde sist med ryggen. PEACE:emo-thumb

En bättre axel så kanske man kan lyfta lite vikt snart igen gällande bröst. Men nu är det bara fortsätta med kontakt och ja brösten blir bättre, så det är väl bara att vara glad. Dags att åka till jobbet. Ikväll blir det nog triceps och baksida axlar. Peace out8)

YEs, och nu blir det siesta sedan ett kvällspass på delta. Körde bröst igår och i förrgår var det ben och axlar. PEace:emo-thumb

BRÖST, baksida axlar och BICEPS YEAH :D

YES gott folk det blev ett åka av pass. Axeln känns ok nu, men detta betyder inte att det blir att smälla på utan sakta men säkert öka vikter. Mycket kontakt och jag tror det är det jag bara har varit tvungen att inse att det är det som gör att mina pattar växer bäst. Kör special nu med två bröst övnignar samtidigt, tröttar ut på ett helt annat sätt men får en djävulsk känsla i brösten. Bara fortsätta på nu.

Det blev nog 6 bröstövningar totalt och sedan 4 biceps och en för baksida axlar. Imorgon vila, men på onsdag ska benen få sitt samt triceps.

Peace out :up:

Viewing 15 posts - 1,096 through 1,110 (of 1,155 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.