BLI GROV, or die trying! Cesse back in Sweden

Home Forums Dagböcker BLI GROV, or die trying! Cesse back in Sweden

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,111 through 1,125 (of 1,155 total)
  • Author

Och jag mår sjukt bra med livet i allmänhet, är bara grymt lat på att uppdatera här nu. Men jag kommer att köra på snart, var så säkra.

dunkar in en bild.

Må bäst :up:

CAUSE NO ONE IS GOING TO MESS WITH ME AND MY MOOOONNNSSSTTEEEER :P

[youtube=b4OdH2JoKMs]

Grymt härligt var det, och nu är man tillbaka i ett regnigt Sverige, men snart kommer solen. Donnan är med vilket gör en extra glad och lycklig. Well blir nog en bra vecka med gym, myspys och god mat. CIAO:emo-thumb

DELTA imorgon :up:

Det jobbas endel men oroa er inte träning hålls. Varit på semester dock i två veckor men han köra några pass då med, måste annars får jag spel. Kommer skrivas mer framöver, på måndag är det kickstart :emo-thumb

Till alla tjejer i Skandinavien, vad väntar ni på? Dags att söka till BMR Model Search, fina priser står på spel. Registrera din ansökan på:

[http://www.gymgrossisten.com/1/sv/info/tavling-2011-bmr-info http://www.gymgrossisten.com/1/sv/info/tavling-2011-bmr-info%5D

Monsterpasset tog jävla bra igår, två träningspass varav det första bestod av ben och axlar och det andra bröst och vidd för ryggen.

YES om två timmar åker vi. TJOHO :D

Jajamänsan en PURE DRIVE IT ALL OUT helg YATES STYLE med TBG, denna helg är man dock inte ledig så man knegar på eftermiddagen och kör Delta gym på förmiddagen. mark. ben och axlar väntar imorgon. PEACE

Är nu genomförda på DELTA; sjukt skönt.

Blev lite pers här om dagen med 70kgs hantlar i shruggs, 8 reps samt 65kg 20 reps, DRIVE IT ALL OUT. Sedan under TBG helgen blev det en 6a på 360kg i benpress varav 8 dropsets så att det bara återstod 80kg i benpressen på sista, kunde fan knappt gå då när jag var klar. Nu blir det mat och vila, men dock lite cardio imorgon. PEACE:emo-thumb

GIFT och Brun :D så är läget. Har också hunnit köra pass på semestern. dags med lite uppdates med start denna vecka. :emo-thumb

Förra veckan var helt ok med träning, tre dagars och det kändes bra, YATES STYLE all the way. Denna vecka blir densamma. bara köra på.

Dunka på mannen så kör vi snart igen! Slut med mitt fjolltränande nu för tiden. Light weeeight baaaaby!

biffen669 wrote:
    Dunka på mannen så kör vi snart igen! Slut med mitt fjolltränande nu för tiden. Light weeeight baaaaby!

Jag gör så gott jag kan, men måste få ett pass med dig. vi höres av snart framöver. ha en grymt bra vecka. Mvh cesse :emo-thumb

OOOOOUUUUUUUUUUUUUUUUT[/b]

finns inget bättre än att kunna åka till gymmet när man vill och kötta.

laddar nu med frugans mat, blir rygg och triceps.

DRIVE8)

Viewing 15 posts - 1,111 through 1,125 (of 1,155 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.