BLI GROV, or die trying! Cesse back in Sweden

Home Forums Dagböcker BLI GROV, or die trying! Cesse back in Sweden

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 1,155 total)
  • Author
    Gustaf Lindberg wrote:
    Okej, 25kg låter helt sinnes. Tror jag måste halvera den där vikten för att ens vara i närheten! :D

Du kör aldrig riktigt tungt? Typ ligger på 4-6 reps?

Självklart mannen, jag kör bara en vecka för uthalligheten och ledernas skull sedan tva veckor tungt med 4-6 reps, klart att man maste dunka tungt om man vill växa :D. Ha en bra kväll. MVH cesse:up:

RYGG idag och de gick fint, intensivt och gott med mycket reps. Far se om jag hinner med armar pa sondag eller om det sätts käppar i hjulet pga uppsats skrivning. Peace out nu är det sángen.

Hur gåre bigguy? Inte sätt formen på länge:)

arne_fan wrote:
    Hur gåre bigguy? Inte sätt formen på länge:)

Tja mannen! ja du inget speciellt, men bilder kommer inom snart, ska börja ta det samt kanske góra lite video snuttar, sa aterstar att se, men bilder forst och framst fran passen. Ha en grym helg. PEACe cesse:up:

Att man hinner dunka lite armar idag, hallt pa med uppsats skrivning under hela helgen sa det tar pa skallen, man kanner som att nagon lägger en extra vikt innanför huvudet och allt blir sa mycket tyngre,men men bara dunka vidare och hoppas att man är grymt produktiv samt kreativ idag.

Peace out Cesse:emo-thumb

Satte presentationen fint och dunkat första gympasset sedan fredags, JAAAAAAAAAA helt underbart, är sa glad och sa lugn, höll pa ga i väggen med bara uppsatsskrivande och inget gymmande, blir gaaaalen. Imorgon dunkar jag ben och axlar. PEACE:up:

YEAH, ikväll blir det ben och axlar, sista dagen pa lätt veckan, bara dunka pa sa gott det gar hehe :).

ja gott folk dunkade ben och axlar och det gick sa där, men imorgon börjar tungveckan igen. Passet sag ut sa här.

BEN OCH AXLAR
    [/b]

Benböj i smithen
    *stangen- 20 reps
    *50kg 15 reps
    *70kg 15 reps
    *90kg 10 reps
    *110kg 10 reps
    *70kg 20 reps

Hacksquats
    *80kg 15 reps
    *110kg 12 reps
    *110kg 10 reps
    *110kg 10 reps

Enbenspressar
    *80kg 14 reps
    *80kg 12 reps
    *80kg 12 reps

Staende militärpressar:
    *stangen 20 reps
    *50kg 16 reps
    *50kg 12 reps
    *50kg 10 reps

tre serie med hantellyft at sidan, raka hantellyft at sidan och hantellyft rakt fram:

*7kg 10 reps, 10 reps 10 reps
    *7kg 10 reps, 6kg 8 reps, 8 reps
    *6kg 10 reps, 8 reps, 8 reps

Fan vad det brände bra här

Shrugs med hantlar
    *40kg 20 reps
    *40kg 18 reps

ja det var det passet, nu är det tungt i tva veckor igen, fan vad skoj :D.

GOD NATT

ser ut att bli SM-scenen då 2010?! Friskt vågat, hälften vunnet………man fick grym inspiration när man var där i alla fall och kollade.

bffen669 wrote:
    ser ut att bli SM-scenen då 2010?! Friskt vågat, hälften vunnet………man fick grym inspiration när man var där i alla fall och kollade.

Fy faaaaan vad roligt att höra Biffen :up:, jag vill verkligen aka pa nästa SM, suger stenhart att man inte har haft ekonomi denna gang for att kunna aka, fan vad jag hatar det, men nu ska jag se till att ha reserver vid denna tid nasta ar. Hoppas det rullar pa bra med träningen. Ikväll blir det bröst och biceps.

Ja gott folk förra veckan hann jag bara med bröst och rygg, vi hade besök hela helgen fran Spaninen vilket har varit grymt roligt och trevligt, mycket mat och vila hehehe. Men idag dunkade jag armar och axlar, lite nytt, men skadar ju inte med variation. Imorgon dunkar jag benen och kanske nagot mer. Snart är äntligen min första kurs klar och man far lite lugn och ro nu fór lite tid framöver, fan vad det ska dunkas pa gymmet med bra flyt. Peace out

igar blev det armar och axlar och idag rygg, fy fan känns gott. laddar upp fór benen imorgon. PEACe out

More power to ya bro!

ZONE

zonecapone wrote:
    More power to ya bro!

ZONE

Thanks bro, need that spell on me, try to do my best. I have been busy with school, but talk soon on the phone. Peace:up:

Well folk, blev chill dag med my lady igar efter att man fixat klart med det sista för den första Universitets kursen, sa nu är man langledig, men om nagontimme blir det iväg och dunka ben sedan smacka i sig lite flötig Kebab, PLUS 20 kr pa köttet och en jävla massa protte :D. mvh cesse

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 1,155 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.