BLI GROV, or die trying! Cesse back in Sweden

Home Forums Dagböcker BLI GROV, or die trying! Cesse back in Sweden

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 1,155 total)
  • Author

BEN YEAH, fan vad skönt, det var bara drive it all out, men detta ár passet som skulle ha körts förra veckan, sa det blir ben igen pa söndag, bara dunka. PEACE

YEAH bröst idag, var gott och dunkades pa bra. Bänkpress, första gangen pa lánge fór att kompisen min tyckte det var dags att jag skulle testa det, sa körde lite och ja var ju inget att hánga i granen, men visst nöter man pa blir det nog:up:. Nu ska jag ta en prottedrink och sova. peace out

Lugnt idag, men imorgon smäller det med helkroppspass blir fin fint det :D. PEACE out nu är det matdags :)

Gud vad det har ätits idag, helt underbart, kommer ha fint med energi fór morgondagens pass :emo-thumb. NATTI NATTI

Ja för tusan vad det känns nu, GRYMT GOTT. Det blev ben, axlar och armar, oj oj oj, vila helt imorgon, men tisdag ser det ut att bli lite lyfta igen. Nu är det prottedrink och sedan sängen. PEACE OUT:emo-thumb

Känns bra i kroppen idag, så idag hel vila hehehe, men imorgon blir det dunka lite igen. PEACE :emo-thumb, vikterna börjar komma sakta men säkert. MVH cesse

Yes vi igår med, kände att det inte satt fel, men om 3 timmar smäller jag med pattarna samt mage. PEACE:emo-thumb

PATTAR YEAH, var fett skönt :up: och mage med. Gick helt ok måste jag säga, men mer finns att ge, så bara fortsätta, upp upp och mera upp :D. Imorgon blir det rygg med vikingen. Peace out

VILA blev det idag, och det kändes vettigt då kylan biter på en efter en lång kväll på stan samt en riktigt lång dag på Universitetet. Men imorgon kommer jag dunka rygg och mage, och i helgen blir det armar samt ben och axlar. Nu är det dags att fixa lite kyckling . Peace out:up:

RYGG ikväll, var helt neutralt, mycket lugnt må jag säga. Men imorgon ska armarna dunkas på hårt. Peace out

GUNZ gott folk samt lite kompletering från gårdagens rygg pass eftersom jag tyckte det var halvdannt. Men detta pass var sjuuukt pushande och riktigt pepp då jag lyckades lyfta vikter då jag vägde som tyngts och var rund och go, så det kändes skoj, nu är det bara ånga på vidare och hoppas att resten av musklerna får sitt pepp :D.

Så här såg passet ut.

ARMAR
    [/b]

Smalbänk och curl med EZ stång:¨

50kg 20 reps, 20kg 20 reps
    70kg 10 reps, 30kg 15 reps
    100kg 5 reps, 40kg 10 reps
    120kg 1 reps, 60kg 4 reps
    100kg 5 reps, 65kg 1 reps
    100kg 5 reps, 70kg 3 reps, hjälp på två sista

Kul att dunka upp lite på bicepscurlen, har inte gjort den vikten på många år och det var mitt max som starkast så kul att vara där igen.

triceps extencion med en hantel och stående hantelcurl^
    30kg 15 reps, 20kg 8 reps
    49kg 10 reps, 31kg 3 reps, hjälp på två sista
    49kg 10 reps, 25kg 5 reps
    49kg 8 reps, 25kg 5 reps

Kul där med och bara slita på DRIVE IT ALL OUT

triceps pushdowns och hammercurl med hantlar
    60kg 10 reps, 20 kg 8 reps
    80kg 10 reps, 31kg 2 reps, dropp till 20kg och 5 reps
    90kg 5 reps, 25kg 5 reps
    90kg 5 reps, 25kg 5 reps, dropp till 20 och 5 reps till

UUUU kändes bra nu

Enarms pushdowns med omväntgrepp i cablecrossen och bicepscurl i cablecross:

35kg 6 reps, 70kg 10 reps

Det var dagens pass gott folk, blev lite små drag sedan för ryggen med och en till curl men orkar inte ta upp det, Nöjd med passet. STORT TACK till Nisse och Henke för att ni är så jävla grymma och så peppande att träna med, ni ger en bra push, så TACK :up:.

Nu är det duschen och kycklingfile sedan med pasta MUMS.

PEACE och happy halloween

Ja gott folk ben och axlar, dunkade en hel del övningar på benen, kändes bra men styrkemässigt inget fett, men men skoj var det och tog bra med. Imorgon är det vila, men på tisdag dunkar jag igen. Peace out:up:

Well nu har jag vilat mig en dag och ikväll blir det PATTAR YEAH :emo-thumb.

50kg hantlarna ska slitas lite på nu då?;) kör hårt mannen!

Emil Lundberg wrote:
    50kg hantlarna ska slitas lite på nu då?;) kör hårt mannen!

Tja mannen! Ledsen att göra dig besviken, lätt vecka denna vecka med mycket reps så blev lugnt vettu, men lovar att dunka dem nästa vecka för dig okej :D jag peppar på med vikingen. Take care mannen. MVH cesse:up:

Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 1,155 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.