- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
21 juni, 2010 at 06:53 #379259Anonym anvandareMember
uppdarering steg igår 14890
21 juni, 2010 at 14:15 #379260Anonym anvandareMember11.00 lunch två små kycklingklubbor(grillad utan skin)+blomkål+ 5 små tomater+ lite haricots+ inolaxol+chilliburn+ gröntte
14.00 ett litet äpple
17.30 nötfärs+ broccoli+ spenat+svamp+ inolaxol+ äppelvinäger+ citronvatten+ gröntte
22 juni, 2010 at 08:11 #379261Anonym anvandareMemberuppdatering igår 13000 steg
08.00 frukost 2 koktägg+ tonfisk(vatten)+ lite broccoli+ + 3 små tomater+ inolaxol+ omega3 3 st+äppelvinäger+citronvatten+grönte+multivitamin kvinna+ chilliburn
22 juni, 2010 at 11:35 #379262Anonym anvandareMember11.30 nötfärs+ broccoli+ spenat++ inolaxol+ + citronvatten+ gröntte
22 juni, 2010 at 15:43 #379263Anonym anvandareMember14.30 ett ägg
18.00 kycklingfile(grillad utan skin)+ broccoli+ tomat+ chilliburn+ inolaxol+äppelvinäger
22 juni, 2010 at 18:27 #379264Anonym anvandareMemberhar läst dina inlägg, jag tror du måste se över ditt beteende, en ätstörning kan förstöra din kropp och dennes system ordentligt.
du äter alldeles för lite, vilket du förmodligen vet men har svårt att bryta det mönstret
Ta detta rätt nu, jag säger (skriver) bara det som man uppfattar utifrån, du kommer förmodligen inte ta till dig detta, men jag hoppas att du inser att du har något problem med mat och som det ser ut din syn på vikten (som du absolut INTE behöver tänka på i den men att gå ned, du bör snarare gå upp)
mvh J22 juni, 2010 at 18:41 #379265Anonym anvandareMemberHåller med ovanstående talan.
23 juni, 2010 at 07:25 #379266Anonym anvandareMemberuppdatering från igår 13047 steg
frukost 7.25 2 små kycklingklubbor(utanskin)+ broccoli+ 2 små tomater+inolaxol+omega3 3st+ äppelvinäger+ chilliburn+citronvatten+ gröntte+ multivitamin
23 juni, 2010 at 07:28 #379267Anonym anvandareMemberjenia wrote:har läst dina inlägg, jag tror du måste se över ditt beteende, en ätstörning kan förstöra din kropp och dennes system ordentligt.
du äter alldeles för lite, vilket du förmodligen vet men har svårt att bryta det mönstret
Ta detta rätt nu, jag säger (skriver) bara det som man uppfattar utifrån, du kommer förmodligen inte ta till dig detta, men jag hoppas att du inser att du har något problem med mat och som det ser ut din syn på vikten (som du absolut INTE behöver tänka på i den men att gå ned, du bör snarare gå upp)
mvh JTack för ditt inlägg, men det är ingen fara ag har kontroll, jag siktar inte att gå ner massor i vikt det handlar om för mig att gå ner ca 4 kilo och bygga muskler, men jag har insett att det är svårt att göra både och , och har fått tycke för styrketräning vilket har överaskande nog ändrat kring min syn på viktnedgång:). Och äter för lite gör jag inte för jag skriver vad jag äter och inte mängden.
23 juni, 2010 at 12:50 #379268Anonym anvandareMember12.30 lunch kycklifile+ broccoli+inolaxol+chilliburn+ små tomater+ citronvatter+ grönte
23 juni, 2010 at 14:28 #379269Anonym anvandareMemberJag hoppas verkligen att det inte är någon fara med det hela.
Verkade dock som om du gick lite överstyr, tror ändå du bör se över kosten och lägga till näring,
varför tar du inolaxol är inte det laxerande?
du äter väldigt enformigt, och om du tränar bör du få i dig bra mycket mer energi än du får nu,
varför äter du inga kolhydrater? Visst finns det dieter som LCHF men du äter ju knappt något fett.
Jag tror att du lurar dig själv och även andra.
men tänk på att följderna kan ha en stor negativ påverkan på din hälsa längre fram.
Jag hoppas att du inte tar detta med fientlighet, jag känner igen ditt mönster och därav reagerar, har sett allt för många tjejkompisar i min omgivning som vart i samma sits som du, och tyvärr är det inte alla som tar sig ur det lilla helvetet.
Men jag hoppas att du bryter detta mönster och blir hälsosam och starkkram
23 juni, 2010 at 18:16 #379270Anonym anvandareMember18.00 middag tonfisk+ blomkål+4 små tomater+gurka+2kokt ägg+inolaxol+äppelvinäger+ chilliburn+ grönte
23 juni, 2010 at 18:19 #379271Anonym anvandareMemberjenia wrote:Jag hoppas verkligen att det inte är någon fara med det hela.
Verkade dock som om du gick lite överstyr, tror ändå du bör se över kosten och lägga till näring,
varför tar du inolaxol är inte det laxerande?
du äter väldigt enformigt, och om du tränar bör du få i dig bra mycket mer energi än du får nu,
varför äter du inga kolhydrater? Visst finns det dieter som LCHF men du äter ju knappt något fett.
Jag tror att du lurar dig själv och även andra.
men tänk på att följderna kan ha en stor negativ påverkan på din hälsa längre fram.
Jag hoppas att du inte tar detta med fientlighet, jag känner igen ditt mönster och därav reagerar, har sett allt för många tjejkompisar i min omgivning som vart i samma sits som du, och tyvärr är det inte alla som tar sig ur det lilla helvetet.
Men jag hoppas att du bryter detta mönster och blir hälsosam och starkkram
Hej igen
Tack för att du bryr dig men det är ingen fara för jag äter mycket mat och mina kolisar kommer från grönsaker. sedan har jag inolaxol på recept av läkaren för ag lider av kroniska besvär med magen antingen det ena hållet eller andra och detta hjälper min tarmfunktion att stabilisera sig.
Jag skulle aldrig kunna leva utan mat jag har inte den karaktären idag, I mina unga år har jag haft dessa problem du pratar om just därför är jag ännu försiktigare
TackKramar
24 juni, 2010 at 09:01 #379272Anonym anvandareMemberuppdatering 13800 steg
09,00 frukost tonfisk+ blomkål+4 små tomater+gurka+2kokt ägg+inolaxol+äppelvinäger+ chilliburn+ grönte24 juni, 2010 at 12:47 #379273Anonym anvandareMember12.30 nötfärs+haricots++ inolaxol+ + citronvatten+ gröntte + chilliburn
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.