Byggande och långsiktiga mål ifrån Fredrik!

Home Forums Dagböcker Byggande och långsiktiga mål ifrån Fredrik!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 1,415 total)
  • Author

stark i marken. du kommer dra om mig snart:P

emme wrote:
    stark i marken. du kommer dra om mig snart:P

Tackar! Njaa man vet aldrig, vad ligger maxlyftet på för din del?

Ska försöka ta 200 innan jul alltså, det kommer närmare och närmare iallafall! :)

Imorgon blir det ingen träning alls, lite smärta i knät fortfarande men det tar vä lett tag, får se hur bentränignen blir nästa vecka, känns de helt okej så ska jag köra träning men enbart riktigt lätta vikter, lite rörelse träning för att känna efter…

Får se vad som händer iaf! SKulle iofs kunna dra in ett disco magpass men det tror jag inte att jag ids!

har dragit 175 på tävling. tror inte jag gjort nå mer på träning. men gjorde ju en 5a på 170 för ett tag sen ganska lätt=)

emme wrote:
    har dragit 175 på tävling. tror inte jag gjort nå mer på träning. men gjorde ju en 5a på 170 för ett tag sen ganska lätt=)

Okej men 185, 190 borde du väl dra då? :emo-thumb

Idag har kosten varit lite kass, men bygger på det för tillfället!
    Har även inhandlat ett halvt kilo godis, kladdkaka och lite glass ifall kalorierna sjunker i botten:pop:

Däremot så om än det känns jobbigt att inte få träna benen, så känns det skönt så här med en dags vila mitt i veckan, kan bidra till att jag ser över schemat mitt efter nästa vilovecka. Kan hända att jag vilar mitt i veckan, får väl se!

Imorgon är det bröst som gäller och ska försöka ta tag i orken att köra mage nåt set, iaf nedre…

För övrigt så är PINK grymt bra!

Renegade haha jo jag vet, njaaa de är inte slut, dålig aptit idag :( Men hade lätt kunnat varit!

Ny och ny? :p Men den är sjukt bra! Finns massor med kvinnan!

Dagens Bröstpass

Rak Bänkpress:
    95 x 6
    95 x 4:(
    100 x 2

Uppåtlutande Hantelpress:
    34.1 x 9
    34.1 x 8
    36.9 x 5

Cable Crossovers och bröstpress maskin, sammanlagt 3-4 set.

Höjde 5 kg idag i bänken vilket var för mkt, skulle höjt 2.5 kg istället för då hade jag klarart av minst 8 rep, får se vad som händer nästa pass, om jag börjar på 92.5 eller om jag börjar på 95, får se…Körde lite mage snabbt idag men inga brutala vikter…

Passet tog hårt idag på brösten, inte en liten ork kvar alltså…

ReNeGaDe wrote:
    Starka pattar ena rackare har!

Tack! Tycker nog detta är min sämsta muskelgrupp förutom benen, testar mig fram mkt!

Detta är dagens Armpass[/b]

Biceps

Skivstångscurl:
    52.5 x 9
    55 x 7
    60 x 3

Scottcurl, preachercurl eller vad det heter:
    38 x 9
    38 x 9

Stående Hantelcurl:
    23.8 x 8

Och ett set hammercurl på 21.8orna

Triceps

Liggande Tricepspress:
    50.5 x 10
    53 x 8

Skullcrushers:
    40.5 x 10
    48 x 6

Pushdowns i latsdraget:
    45 x 9
    45 x 9

Alltså jaa…vad ska man säga, helt sjukt! :|
    3an på skivstången gick TUNGT o det var väl inte dom finaste repen men det gick utan massa sving.

Scottcurlen eller vad den nu heter, gick bra, har aldrig kört övningen förut men den var grymt skön!

När jag senare kom till Hantlarna var jag heeelt körd i biceps så det vart inga mäktiga vikter:P

Tricepsen gick sjukt bra idag!

Ja vad säger man, har sovit bättre i veckan vilket har resulterat i att jag har tagit PB på varje pass, GRYMT SKÖN träningsvecka, nu fattas bara ett benen kommer igång! :pop:

Jävligt starka armar må jag säga :)

Danne89_ wrote:
    Jävligt starka armar må jag säga :)

Danke! :)

oj så sjukt stark i armarna !! :emo-thumb

imponerande bicepsstyrka:emo-thumb

Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 1,415 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.